Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4263

Opprinnelig skrevet av Serbern
    Noen som har sett, eller hørt noe fra Bjarmann? Hvor er mannen som har ansvaret for det sportslige i klubben?
    Han ga en kort uttalelse til TV2-sporten etter 18.30-nyhetene i går.

Det så ut som om han kom rett fra en begravelse og han uttalte noe sånt som at det er viktig å "ha baller" til å stå i denne situasjonen.

Når han brukte uttrykket "ha baller" med nederlag skrevet over hele ansiktet, hadde jeg oppriktig vondt av ham. Mindre troverdig er det vanskelig å fremstå. Litt slemt sagt fikk jeg assosiasjoner til en kastratsanger da han sa det...
    Elska þetta félag

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4397

Opprinnelig skrevet av Serbern
      Noen som har sett, eller hørt noe fra Bjarmann? Hvor er mannen som har ansvaret for det sportslige i klubben?
      Totalt uten tilstedeværelse som vanlig. Har sagt det før og sier det igjen; Bjarmann bør være historie snart han og. Hvertfall i den rollen han har nå. Nytter ikke å hviske om å ha baller når man sitter og gjemmer seg i et hjørne.
      ..................

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Han har ingen tilstedeværelse fordi han ikke har noe å tilføre. Stillinga som sportssjef er et luftslott, men en fin tittel å ha.

Kommentar

• Mr T
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Jun 2009
          • 10

det er greit at han legende status i klubben, men om han ønsker å bevare noe som helst av sitt ryktet bør han gå. LSK har aldri vært dårligere enn med bjarmann som sportslig leder.
          men det virker jo som hele ledelsen i klubben har ventet på Obos i flere år. uansett nedrykk eller ikke. det er mange som burde forlate denne klubben. fleste parten av styre, bjarmann, RK og co +++

Kommentar

• Jannis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 266

Blir nok full oppvask og hoder ruller etter sesongslutt, når vi er i OBOS ligaen.....

Kommentar

• LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3410

Skal jeg fortelle dere en vits?

Sportsdirektør Torgeir Bjarmann mener at LSK har plukket færre poeng enn forventet på de 13 første kampene. Han mener fortsatt at klubben må sikte mot en plass blant de fem beste.

Kommentar

• Speeder
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 951

Opprinnelig skrevet av LS89
                kan du fortelle vitsen til oss uten RB + også?

Var det Bjarmann som skrek instruksjoner til spillerne i dag?

Tore Galgerud

Kommentar

• caLitri
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 634

Opprinnelig skrevet av Speeder

Artikkelen som sier at det skal bli høyere krav til resultater i tiden fremover ser det ut som.
                  Gi alt, stå på LSK

Kommentar

• LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3410

Det er fra kampen etter Sogndal (2-2) der han ikke var fornøyd med resultatene og forventet bedre sportslige resultater, ikke bare hos spillerne, men også mer av Runar. Mente at klubben var god nok for topp 5. Torgeir fikk 1-3-7 i retur.

Kommentar

• alvar
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Dec 2005
                      • 100

Har aldri tvilt på hvor bjarmann har hjerte sitt, var en bauta som spiller.
                      Men som sportsdirektør er han helt hjelpeløs, Bør fjernes.
                      Han har faktisk vært med å kjøre andre klubber i grøfta før, se bare hva som skjedde med fc lyn.

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4263

Opprinnelig skrevet av LS89

Det er fra kampen etter Sogndal (2-2) der han ikke var fornøyd med resultatene og forventet bedre sportslige resultater, ikke bare hos spillerne, men også mer av Runar. Mente at klubben var god nok for topp 5. Torgeir fikk 1-3-7 i retur.
                        Denne saken viser etter min mening at Torgeir ikke har noen som helst makt eller myndighet i klubben. Torgeir prøvde i alle fall å gå ut og kreve resultater, men styret har jo vingeklippet mannen fullstendig. Det samme var tilfellet under Henning, det ble jo bekreftet i media den gangen. Jeg frikjenner ikke Torgeir for den skandaløse ansettelsen av tidenes dårligste LSK-trener, og jeg synes heller ikke han er rett mann til å fronte klubben utad. Men jeg tror Torgeir er grenseløst lojal, at han er uten reell myndighet og altså nå også vingeklippet av et styre som har vedtatt at klubben skal ned i Obos.
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

Han suser rundt med sitt, og det er nok en grunn for at Soler ble hentet for å bedre kommunikasjon. Det er endre i lederapperatet som har reagert på soloutspill, at det er forskjellige mål, og at kommunikasjon med både spillere og ledere ikke fungerer.

Blant flere ting er det svakt at han går til avisa og sier han skal hente to spillere tilbake fra lån, uten at de har blitt snakket med først. Så vanskelig er det ikke å ta kontakt med et par unge spillere, enn at han kunne snakket med de og sagt hvordan klubben tenker ?
                          Nå endte det ikke med at de ble hentet en gang, så det var enda et eksempel på amatørmessig opptreden syntes jeg. Det er ikke det eneste heller fra den kanten.

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Forventer at Bjarmann tar konsekensen av å ha ansatt tidenes dårligste LSK-trener. Dette var dråpen i ditt regjeringsvelde. Det var en grumsete ansettelse i utgangspunktet, og resultatene forferdelige. Nå trenger klubben en frisk ny start uansett hvordan sesongen ender.

Kommentar

• Mr T
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Jun 2009
                              • 10

Fuck RB+ lsk saker burde vært gratis for alle Romerikinger,, så hadde også interessen for LSK blitt større!!!

Kommentar

• Robiwan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 603

Opprinnelig skrevet av Mr T

Fuck RB+ lsk saker burde vært gratis for alle Romerikinger,, så hadde også interessen for LSK blitt større!!!
                                RB har lite med LSK sine prestasjoner, men syntes det er en tykk råd tråd mellom LSK saker på RB+ og interessen for LSK. Her tror jeg RB sager av greina de sitter på.
                                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• blahbla
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • Jul 2008
                                  • 35

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Forventer at Bjarmann tar konsekensen av å ha ansatt tidenes dårligste LSK-trener. Dette var dråpen i ditt regjeringsvelde. Det var en grumsete ansettelse i utgangspunktet, og resultatene forferdelige. Nå trenger klubben en frisk ny start uansett hvordan sesongen ender.
                                  Enig, Haglund var helt håpløs. Men vil allikevel gi han en sjanse til fordi jeg synes han er en grei kar og er flink til hente spillere.

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4263

Fra VG:

Bjarmann: – Vi skal bli dritleie å spille mot

Sportsdirektør Torgeir Bjarmann håper at den kyniske og fysiske LSK-fotballen skal vekkes til live igjen under Erlandsen.

– Vi skal bli dritleie å spille mot. Når noen går ut og kaller det utdatert fotball, så er det et kompliment, faktisk. Vi skal komme dit at ingen liker å spille mot oss. Nå er tidspunktet riktig for å gå helt tilbake til røttene. Nå tar vi den helt ut – og det er kun snakk om å få nok poeng. Hvis vi overlever, så kan det godt hende at det er den spillestilen og kulturen vi skal bygge videre på, sier Bjarmann.

Bjarmann virker alt mye gladere. Han fikk spørsmål fra en eller annen skriveknekt om han innstilte på trenerskifte, men han vil ikke svare på det. Men han sa på TV2Sporten 18.30 at han er sikker på at vi har blitt mye bedre på dødball fra i går til i dag - "uten at vi har hatt noen treninger." (!)

Det kan virke som om Bjarmann faktisk har sett en stund nå at Runar ikke holdt mål, at han har ønsket Arne og at han har sagt det til styret. Så kan man spekulere i om det var grunnen til at Owe Halvorsen leide inn Erik Solér, som Halvorsen sa, "for å bedre samarbeidet mellom Torgeir og Runar."
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• 307
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2007
                                      • 358

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Var det han som ansatte Pellerud? Eller Owe Rundberg. De går et par klasser over Kristinsson. Pellerud var så dårlig at Pellerud er et skjellsord. Og Owe Rundberg hadde så lite respekt at han ble lagt i bakken på bussen av Arne Erlandsen om jeg ikke husker feil.

Slår man sammen alle de negative meldingene om Runar her inne er det faen meg ærekrenkelse. Skjerp dere. Runar fikk det ikke til. Og nå er han borte. Ferdig.

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Opprinnelig skrevet av 307
                                        Slår man sammen alle de negative meldingene om Runar her inne er det faen meg ærekrenkelse. Skjerp dere. Runar fikk det ikke til. Og nå er han borte. Ferdig.
                                        Not an argument.

Kommentar

• zkinny
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2012
                                          • 322

Opprinnelig skrevet av 307

Var det han som ansatte Pellerud? Eller Owe Rundberg. De går et par klasser over Kristinsson. Pellerud var så dårlig at Pellerud er et skjellsord. Og Owe Rundberg hadde så lite respekt at han ble lagt i bakken på bussen av Arne Erlandsen om jeg ikke husker feil.

Dårlig dag?? vil heller si skjerp deg selv, må være lov og si sin mening.

Kommentar

Working...