Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør
Collapse
X
-
Kommentar
-
15mill til klubben KAN det hende noen tenker, noe Som er feil.
eller om han blir solgt for 20mill! Svaret er da ikke 3mill som er det enkleste for folk som ikke er innen dette med videresalgsklausul.
jeg skjønner fortsatt ikke hva jeg ikke skulle skjønne noe av,da jeg nettopp gjør det: skjønner regnestykket, men nå kobler jeg meg av etter en lang hjemreise fra ferie i dag...
Sov godt folkeKommentar
-
Nei.... Jeg lurer ikke på ett eneste ord eller regnestykket,Men det er mulig andre ikke skjønner hvordan regnestykket blir om han selges for 100mill!!eller hva summen måtte bli??
eller om han blir solgt for 20mill! Svaret er da ikke 3mill som er det enkleste for folk som ikke er innen dette med videresalgsklausul.
jeg skjønner fortsatt ikke hva jeg ikke skulle skjønne noe av,da jeg nettopp gjør det: skjønner regnestykket, men nå kobler jeg meg av etter en lang hjemreise fra ferie i dag...
Sov godt folkeDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Nei.... Jeg lurer ikke på ett eneste ord eller regnestykket,Men det er mulig andre ikke skjønner hvordan regnestykket blir om han selges for 100mill!!eller hva summen måtte bli??
Sov godt folkeIngen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Har nå sett Bjarmann på CMore, der han ble intervjuet for å forklare mer rundt Gundersen-overgangen. Og hva er det egentlig han driver med?? Her prøver han å fremstå som en gentleman som hverken vil sette hovedpersonen selv eller hans familie i et dårlig lys, men likevel ymter han frempå at nok alle fotballinteresserte ville gitt LSK en bølge av sympati hvis de fikk vite alt som hadde foregått. D'oh! Amatørmessig! Og så avslutter han intervjuet med å unnskylde at han ikke hadde mye info å tilføre. Mye mulig årets kleineste øyeblikk i CMore-studio.
Bjarmann gjør mye bra for klubben, men som poster boy er han en katastrofe og så langt fra en ordkunstner man kan komme. Ser man på reaksjonene rundt om på denne saken er det LSK som konsekvent sitter igjen med svarteper, og klubben har pådratt seg et muligens enda dårligere og ufortjent rykte som en klubb som ikke satser hverken på unge eller lokale spillere.
Jeg frykter vi kan få det enda verre med å lokke de beste unge til oss etter dette. Det er så vanvittig mye å hente på kommunikasjonen utad.Kommentar
-
Jeg våger heller tro at talenter ser etter steder hvor de kan få spilletid og utvikle seg slik at de kan reise utenlands, og da stiller vi ikke så aller verst. Ikke har vi lagt hinder i veien for de som har fått muligheten heller.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Savner Mesfin på skjermen jeg, der hadde du gullegod LSK-reklame.Kommentar
-
Nok en røverdeal av Bjarmann. Mjelde, Origi, Udjus og Ødegaard-overgangene er et stort pluss i boka til Torgeir. Sitter på gjerdet og bare plukker opp gode dealer. Risk/reward i disse gutta er bare fantastisk. Ikke stresser han heller. Slik det skal være. Piermayr også. Trenger vel ikke ramse på dealene fra kjøpefesten, men denne overgangsfilosofien kler du mye bedre Torgeir !
2-3 i hvert vindu er mer enn nok.Last edited by jeykey; 02.08.2013, 16:14."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
LSK er klubben som tar de unge for gitt, det er nok det alt koker ned til. Akterutseilt fordi man lever i fortida på mange områder i den profesjonelle driften. Man hevder seg bra på elitenivå i alderbestemt, men noe skjer i overgangen til øverste nivå.Kommentar
Kommentar