Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • klippen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 251

    Kom igjen Bjarmann, ta deg selv litt i nakken! Man kan selvfølgelig riste på hode så mye man vil, å mene at alle andre gjør noe feil fordi de enten ikke vil forlenge med lsk eller ikke vil samarbeide med lsk, men faktum er at dette har vært gjennomgangsmelodien i år. Da må man gå litt i seg selv, og kanskje spørre seg hvorfor? Hadde Bjarmann vært lurt idag hadde han sagt til RB at han gjerne ønsket et samarbeide med ull/kisa og følte det var trist de følte det sånn,, men at dette var noe de ønsket og at de ville gå i en dialog for å forbedre.

    Kommentar

    • Bibaboy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 712

      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      En ny trener.

      Vi kan hente hvem som helst (innenfor et normalt TL budsjett/klasse), men det vil ikke hjelpe det minste. Dessverre. Så ja, å hente Riski og Ondrasek (som forøvrig begge rykket ned, da er de vel best kvalifisert til å spille i Adecco?) er meningsløst.
      At vi bør hente en ny trener er jeg enig i. I 2012 ble Ondrasek toppscorer. Dette viser at han er en god spiss på TL nivå. Om du mener at samme mann bør spille i Adecco ligaen fordi laget han rykket ned blir for meg en patetisk påstand. At vi er uenig i om vi bør eller ikke bør hente disse er helt ok, men argumentasjonene din faller fullstendig på steingrunn for min del.
      Fugla Forever

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        Opprinnelig skrevet av Bibaboy
        argumentasjonene din faller fullstendig på steingrunn for min del.
        Du går jo glipp av hovedpoenget: Det spiller ingen rolle hvem vi henter, Haglund ødelegger de uansett.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          The hits just keep on coming....

          Hvor mange ganger kan man stille seg uforstående til ydmykende artikler om LSK? Å miste Ull/Kisa vil være en blunder av de sjeldne. Se på RBK, ikke bare har de Ranheim, men også Bodø Glimt som nå vil være i TL. Og ihvertfall så lenge rekrutta sliter med å rykke opp så burde samarbeidet vært langt tettere. Men det er med Kisa som flere andre klubber i regionen, man har ikke det beste ryktet.

          Får håpe det mest bare er et skremmeskudd.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            Håper vi får orden på et eventuelt sammarbeid med kisa. De har vel mer posession enn strømmen og kan være en bedre arena for våre unge. Kunne tenkt meg å sende ohi, osvold og furseth dit neste sesong.

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Jeg synes det virker som om det har vært en fryktelig god tone mellom Fugla og Kisa hittils. Det er jo ikke måte på hvor mye man flørter på nettet og det virker som om vi har hatt en fin utveksling av spillere begge veier. Skal ikke være altfor bastant her, da jeg ikke har et godt grunnlag for å uttale meg, men kan det være slik at Strømberg føler seg såra og vonbroten for et eller annet og kommer med dette utspillet som en motreaksjon/hevn? Med tanke på hvordan han håndterte Erlandsen og Kisas dårlige sesong under ny trener, så virker det ikke som han går av veien for å sette sin personlige prestisje foran klubbens interesser.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4115

                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Jeg synes det virker som om det har vært en fryktelig god tone mellom Fugla og Kisa hittils. Det er jo ikke måte på hvor mye man flørter på nettet og det virker som om vi har hatt en fin utveksling av spillere begge veier. Skal ikke være altfor bastant her, da jeg ikke har et godt grunnlag for å uttale meg, men kan det være slik at Strømberg føler seg såra og vonbroten for et eller annet og kommer med dette utspillet som en motreaksjon/hevn? Med tanke på hvordan han håndterte Erlandsen og Kisas dårlige sesong under ny trener, så virker det ikke som han går av veien for å sette sin personlige prestisje foran klubbens interesser.
                Det kan helt klart virke som om denne Cato Strømberg er en person man må sørge for å kommunisere med kun gjennom tydelige skriftlige avtaler.

                Når vi leser Mathisens reaksjon og vi hører hva LSK og Mathisen og Åkrene Mek har bidratt med for Ull/Kisa, forstår vi at han blir både skuffet og forbannet.

                Likevel synes jeg det kan virke som om de tiltakene LSK har støttet Ull/Kisa med mer har preg av enkelttiltak enn av en felles langsiktig samarbeidsstrategi. Strømberg hevder jo at han lenge har ønsket et mer formalisert samarbeid: "Jeg har ivret etter et formelt samarbeid med LSK lenge. Jeg har faktisk etterlyst det."

                Og når Bjarmann sier at Ull/Kisa lenge "har visst" at LSK er "interessert i" Kind Mikalsen, får det meg igjen til å tenke at man må ha skriftlige avtaler og et mer formalisert samarbeid, ikke bare basere seg på det man tror er en avtale og på "gentlemen's agreement". It's a hard world!

                Jeg håper både Bjarmann og Mathisen hever seg litt over Strømbergs kommunikasjonskanaler og -metoder og opptrer som voksne og profesjonelle. Rb melder jo også at LSK nå formelt har meldt sin interesse for Kind Mikalsen.

                Selv om det akkurat nå stormer litt i lokalpressen rundt denne saken, håper jeg alle gode krefter ser at en løsning med et tett og formalisert samarbeid mellom klubbene er det som helt klart er det beste både for LSK, Ull/Kisa og romeriksfotballen som helhet.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3450

                  Går en liten faen i meg nå, og ser helst at LSK avslutter alt samarbeid med U/K. Hvis man lefler med søpla kan man ikke vente godvilje fra oss.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • hthaug
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 434

                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                    Går en liten faen i meg nå, og ser helst at LSK avslutter alt samarbeid med U/K. Hvis man lefler med søpla kan man ikke vente godvilje fra oss.
                    Enig. Synd de ikke rykket ned igjen.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      LSK bestemmer hvem som skal være store på Romerike!

                      De som ikke jobber med oss jobber mot oss. Samarbeid gjerne med Mjøndalen eller Hødd til vi får på plass riktig klubb i adecco å jobbe med. Ull/Kisa må krype til korset (Skedsmokorset) skal de få en ny sjanse!
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        LSK bestemmer hvem som skal være store på Romerike!

                        De som ikke jobber med oss jobber mot oss. Samarbeid gjerne med Mjøndalen eller Hødd til vi får på plass riktig klubb i adecco å jobbe med. Ull/Kisa må krype til korset (Skedsmokorset) skal de få en ny sjanse!
                        Er vel nesten mer realistisk å samarbeide med strømmen. Med Gunnar H. ved roret og ett par andre LSK vennlige sjeler i grå/hvis drakt så blåser det kanskje en mer forsonlig vind over skedsmo?
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7098

                          La Kisa brenne. Uten goodwill fra LSK (og lokalbefolkningen, det er vel fremdeles overveldende flertall LSK-sympati på Jessheim) forsvinner også inntektene deres. Da har de ikke sjanse. La den utakknemlige ubetydeligheten nyte sine 15 sekunder i rampelyset. Neste år rykker de ned.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • nyvalth
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Oct 2007
                            • 43

                            46 år i dag. Gratulerer!

                            Kommentar

                            • stovnerfugl
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2013
                              • 163

                              Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Er vel nesten mer realistisk å samarbeide med strømmen. Med Gunnar H. ved roret og ett par andre LSK vennlige sjeler i grå/hvis drakt så blåser det kanskje en mer forsonlig vind over skedsmo?


                              FØKK MMX. De har ikke produsert en god TL spiller på mange mange år.

                              De kan brenne for min del

                              Kommentar

                              • stovnerfugl
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Nov 2013
                                • 163

                                Kanskje litt off-topic, men er Bjarmann fortsatt arvingen til Elkjøp milliadene?

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
                                  Kanskje litt off-topic, men er Bjarmann fortsatt arvingen til Elkjøp milliadene?
                                  Jeg som arbeiderklasemann har bidratt med snart 6k til LSK. Har utfordret han privat. NULL RESPONS
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Felt C
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 776

                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Jeg som arbeiderklasemann har bidratt med snart 6k til LSK. Har utfordret han privat. NULL RESPONS
                                    Han har visstnok sagt fra seg all lønn i 2014.Er et hyggelig bidrag det synes jeg.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      Opprinnelig skrevet av Felt C
                                      Han har visstnok sagt fra seg all lønn i 2014.Er et hyggelig bidrag det synes jeg.
                                      Det er viktig å ha i bakhodet når man kritiserer spillere og ansatte for ikke å bidra at alle har gått ned i lønn og noen har til og med mistet jobbene sine. De blør for klubben.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4115

                                        Opprinnelig skrevet av Felt C
                                        Han har visstnok sagt fra seg all lønn i 2014.Er et hyggelig bidrag det synes jeg.
                                        Torgeir har også tidligere sagt fra seg lønn og jobbet gratis. Jeg tror han har gjort dette før også i tida i LSK, men han gjorde det i hvert fall i Lyn da de sleit tungt før konkursen.

                                        Det vil selvfølgelig være forskjellige oppfatninger om den jobben Torgeir har gjort og gjør. Han er heller ikke den som er mest glad i å fremheve seg selv. Men én sak kan det ikke herske noen som helst tvil om: Torgeir Bjarmann er så til de grader hel ved! A Man of Honour!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Torgeir blør fortsatt for drakta, en god leder på og utenfor banen!

                                          Kommentar

                                          Working...