Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    Hvis Sogndal klarte å få 2 millioner for Karadas, så er 3 millioner for Ruben elendig deal i mine øyne.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Serbern
      Hvis Sogndal klarte å få 2 millioner for Karadas, så er 3 millioner for Ruben elendig deal i mine øyne.
      Brann er vel kjent for å betale mye penger for sine spillere og sogndal er vel kjent for å selge dyrt..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        En svært relevant faktor med Ruben er at han er skadeutsatt. Det senker prisen på alle, uansett hvem de er.

        Angående Karadas er det tiårets største klovnedeal. Helt latterlig. Mannen er 33 år om tre uker, det er fullstendig galskap. Det reflekterer vel ganske greit at Sogndal er landets mest veldrevne klubb mens Brann er mest idiotstyrt av alle.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9466

          Opprinnelig skrevet av Serbern
          Hvis Sogndal klarte å få 2 millioner for Karadas, så er 3 millioner for Ruben elendig deal i mine øyne.
          Sogndal måtte ikke selge.

          Brann er fulle sjømenn fordi de håper på at Karadas vil gi dem pondus nok til å ikke rykke ned, og da vil disse 2 milla være en ok investering(!).

          RBH kjører uansett Brann på dynga.

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            Opprinnelig skrevet av knut
            Sogndal måtte ikke selge.

            Brann er fulle sjømenn fordi de håper på at Karadas vil gi dem pondus nok til å ikke rykke ned, og da vil disse 2 milla være en ok investering(!).

            RBH kjører uansett Brann på dynga.
            Beklager OT for meg og knut, men hvor står det at Karadas kosta 2mill?
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Opprinnelig skrevet av El Caco
              Beklager OT for meg og knut, men hvor står det at Karadas kosta 2mill?


              "BA vet fra sikre kilder at Brann skal ha betalt omlag to millioner kroner for sin tidligere spiller."
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Nå Torgeir er det opp til eksamen.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Nå Torgeir er det opp til eksamen.
                  Å sette seg ned med Andersson hadde vært en god start. Men helst burde det vært før mangelen på en plan for fremtida hadde lekket ut i media.

                  Kommentar

                  • stovnerfugl
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2013
                    • 163

                    Nå venter jeg.... nei KREVER at TB stiller opp og kommer med en uttalelse.

                    Har vi godtatt 3 mil NOK fordi det går rett til kreditorene, f.eks?
                    Har vi fått en prosentandel for videresalg til utlandet?

                    Hvor er hans erstatter? Hvordan oppfyller vi kravene ift antall norske spiller i A-stallen?

                    Kommentar

                    • Patriot
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2010
                      • 437

                      Opprinnelig skrevet av Børge
                      Antar at deler av beløpet går til å motregne leiesummen som betales for Magnar - det er jeg ganske sikker på. Den regninga er neppe gjort opp og allerede der fikk mfk balletak på sportsklubben. For alt vi vet, kan man også skylde penger i forhold til Tommy Høiland.

                      Du du forventer en uttalelse vedrørende eventuell videresalgsavtale? Eller hvem som skal erstatte Ruben eller hvordan oppfylle kravene til stallen? Glem det. Åpenhet gjelder kun når LSK trenger penger. Bjarmann er nok tyst som graven. Klarer neppe å trekke noe ut av han.

                      Ha ikke for store tanker om at det ligger en plan bak det hele, for den eksisterer nok ikke. Forvent ikke noen spillere inn, annet enn kanskje en spiller eller to på lån slik at man kan gjøre andre klubber en tjeneste.
                      Klubben lanserte åpenhetsprosjekt før sesongen. Nå skulle man virkelig gå i bresjen! Fasit: Kvitter seg med mediesjefen og er mindre åpne enn tidligere (om ting som ikke er hyggelig å snakke om).

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        Opprinnelig skrevet av tonkro
                        Bjarmann har vel endel penger på bok, rart at han ikke velger å hjelpe "klubben i hans hjerte" økonomisk. Jeg vet ihvertfall at det er noe jeg hadde gjort, MED GLEDE, om det var jeg som satt i hans posisjon.
                        Jeg trur folk skal holde seg for gode til å diskutere økonomien til Torgeir.
                        Jeg trur nok han gjør det han kan han også.
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          Opprinnelig skrevet av Børge
                          Du du forventer en uttalelse vedrørende eventuell videresalgsavtale? Eller hvem som skal erstatte Ruben eller hvordan oppfylle kravene til stallen? Glem det. Åpenhet gjelder kun når LSK trenger penger. Bjarmann er nok tyst som graven. Klarer neppe å trekke noe ut av han.
                          Det er ikke nødvendigvis sånn at Bjarmann kan bestemme aleine hvilken informasjon som skal ut og hva som skal holdes hemmelig. Det er temmelig vanlig at kjøpende klubb ønsker å holde detaljer knyttet til overganger hemmelig, spesielt mellom lag i samme liga. Torgeir skulle sikkert gjerne pleasa både deg og alle andre som anser det som en menneskerettighet å få fullt innsyn i hvordan klubben driftes daglig, dessverre er det ikke sånn verden fungerer. Dersom du mener LSK ikke er åpne mot sine egne, bør du henvende deg til klubben direkte og gi tips til hva som kan forbedres og hvordan. Kanskje kan du være med å bidra?

                          Opprinnelig skrevet av Børge
                          Ha ikke for store tanker om at det ligger en plan bak det hele, for den eksisterer nok ikke. Forvent ikke noen spillere inn, annet enn kanskje en spiller eller to på lån slik at man kan gjøre andre klubber en tjeneste.
                          Det ligger definitivt en plan bak det å selge Ruben, den planen heter overlevelse. Jeg har forståelse for at mange er oppgitte og skuffa over at vi selger en av våre unge og håpefulle, men man skal være klar over at man ikke er aleine om den skuffelsen. Ingen som er glad i LSK ønsker å selge spillere som Ruben til konkurrenter, attpåtil for en lav sum. Når situasjonen har blitt som den har blitt, er LSK nødt til å gjøre grep for å kunne betale regningene sine. Klubben jobber definitivt med å hente inn nye spillere, men det er en krevende oppgave å hente Tippeligamateriale når man har -10 millioner i overgangsbudsjett.
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Patriot
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2010
                            • 437

                            Opprinnelig skrevet av Børge
                            Mediesjefen slutta av fri vilje etter tilbud om ny jobb.
                            Ja, men jobben forsvant, de erstatter ham ikke.

                            Kommentar

                            • stovnerfugl
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2013
                              • 163

                              Akkurat nå plasserer jeg en del skyld hos Bjarmann.

                              1. Han forholder seg til det sportslige. Helt greit. Han har et budsjett men hvor nøye har han sjekket at det er økonomisk forsvarlig med daglig lederen?

                              2. Hvor mye av de "15 millioner" er på grunn av bakladet kontrakter som ryktene sier? TB var veldig flink til å skryte av hvor billig i drift disse eks-proffene og Palmi/JA er/var men hvor vidt er dette sant?
                              La oss ta f.eks kontrakten til palmi. Vi vet fra RB for 3 år siden han kom for 3år og 1,5 mil i lønn. Sitter vi nå med spiller som tjener 2 mil i år fordi de tjente 1 mil i 2012 og 2013? Får de loyalty bonus for å fullføre kontrakten?

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6082

                                Opprinnelig skrevet av Børge
                                Mediesjefen slutta av fri vilje etter tilbud om ny jobb.
                                Og han som tok over på frivelig basis gjør en langt bedre jobb på lsk.no

                                Kommentar

                                • tonkro
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 347

                                  Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                  Jeg trur folk skal holde seg for gode til å diskutere økonomien til Torgeir.
                                  Jeg trur nok han gjør det han kan han også.
                                  Hvorfor det om jeg tør spørre?? Hvis det oppfordres til at fansen skal støtte med penger, hvorfor kan vi ikke oppfordre de i klubben til å gjøre det samme? Og hvis han allerede har "gjort det han kan" som du sier i innlegget over (som jeg da tolker som at han allerede har bidratt økonomisk), hvorfor ikke være åpen om det? Makan til hårsårhet...

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Torgeir har bidratt og gått ned i lønn som alle andre .

                                    Kommentar

                                    • tonkro
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 347

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Torgeir har bidratt og gått ned i lønn som alle andre .
                                      Supert, da vet jeg det.

                                      Kommentar

                                      • stovnerfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2013
                                        • 163

                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Torgeir har bidratt og gått ned i lønn som alle andre .
                                        Tusen takk for bidraget, Fru Bjarmann.

                                        Jeg er derimort litt mer nysgjerrig til å finne ut hvorvidt Torgeir er ansvarlig for dette økomisk mareritt Sportsklubben befinner seg i.

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Stovnerfugl nå har du kommet med 93 innlegg hvor alle er negativt vinkla til Lsk, hva er agendaen din??????????? Logg deg på klanen sitt forum igjen er du snill.

                                          Kommentar

                                          Working...