Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør
Collapse
X
-
Akkurat nå, mangler jeg god ledelse og forklaring på hvordan LSK skal ligge an i 2016 fra TB.
Greit nok at vi har solgt Forfana mot LSK sitt ønske, men det kan hende at Ringstad forsvinner. BHR forsvant også for ikke lenge siden, og pdd har vi kun en spiller som er over 30år. Skal han fortsette å hente vrakegods (ala Timisela) på anbefalinger fra agenter? Skal vi hente flere unge, norske spiller fra 1. og 2. div og videreutvikle de?
LSK2 spiller tredje div. fotball igjen. Hvem er ansvarlig for denne flausen?Kommentar
-
Bjarmann gjør en bra jobb. Klubben lever i beste velgående og er trygt plassert midt på tabellen. Ett år etter at vi ikke hadde penger til å utbetale augustlønna. Det er en imponerende jobb. Ferdig snakka.Kommentar
-
Akkurat nå, mangler jeg god ledelse og forklaring på hvordan LSK skal ligge an i 2016 fra TB.
Greit nok at vi har solgt Forfana mot LSK sitt ønske, men det kan hende at Ringstad forsvinner. BHR forsvant også for ikke lenge siden, og pdd har vi kun en spiller som er over 30år. Skal han fortsette å hente vrakegods (ala Timisela) på anbefalinger fra agenter? Skal vi hente flere unge, norske spiller fra 1. og 2. div og videreutvikle de?
LSK2 spiller tredje div. fotball igjen. Hvem er ansvarlig for denne flausen?
Nå jeg spent! Hva og hvordan kjenner du til historien rundt "vrakgodset Timisela"?
Bjarmann gjør en god jobb i en klubb med skakkjørt økonomi. Hva forventer du når klubben har snudd hele administrasjonen og må spikke og spare på ørene?! Hvorfor MÅ det hakkes på Bjarmann hele veien?Kommentar
-
Har han tatt seg en dag eller to med ferie, fy faen
Fotball-Norge forsterker, nevn gjerne i fleng?! Molde svekkes, Viking svekkes. NAV henter mer søppel. Tror ikke vi med vår økonomi skal håpe på for mye. Har riktignok noen på prøve.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fordi han virker som om han bruker Football Manager 2012 for å hente spillere basert på anbefalinger fra agenter?
Fordi LSK2 virker utrolig dårlig forberedt for et liv i 2.div?
Ps.
Timisela var vraket av Hammarby. Han hadde ikke rørt en ball i 6mdr før han kom til klubben.Kommentar
-
Kommentar
-
Det stemmer. Og det viktigste er vel uansett hvordan han leverer her og nå? Og det jeg har sett har vært lovende. Mer teknisk og langt roligere med ball enn han…hva var det han het igjen han som var back før Timisela….??!!Kommentar
-
Jeg er også litt skeptisk med tanke på at ingen virka interessert i han etter det. Men så lenge han gjør det bra for oss så spiller det ingen rolle. Synes han har starta ganske bra, og er ganske sikker på at han har mer å gå på...................Kommentar
-
Kommentar
Kommentar