Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4263

Opprinnelig skrevet av Folke
    Dette innspillet til Bjarmann er ikke noe annet enn kjempe bravi skal være tøffe nok til å !gi faen i" hva de mener på Lerkendal. Inviter , utrolig viktig for klubben at man kommer seg ut i riksmedia igjen. Dette vil jeg se alt etter neste kamp.
    Enig. Jeg synes vi skal være tøffe - og selvstendige nok . til å invitere pressen inn i garderoben allerede etter neste kamp! Fuck Lerkendal- Vi er LSK, for faen!!
    Elska þetta félag

Kommentar

• CFC1976
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2015
      • 341

Akkurat nå, mangler jeg god ledelse og forklaring på hvordan LSK skal ligge an i 2016 fra TB.

Greit nok at vi har solgt Forfana mot LSK sitt ønske, men det kan hende at Ringstad forsvinner. BHR forsvant også for ikke lenge siden, og pdd har vi kun en spiller som er over 30år. Skal han fortsette å hente vrakegods (ala Timisela) på anbefalinger fra agenter? Skal vi hente flere unge, norske spiller fra 1. og 2. div og videreutvikle de?

LSK2 spiller tredje div. fotball igjen. Hvem er ansvarlig for denne flausen?

Kommentar

• Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

Bjarmann gjør en bra jobb. Klubben lever i beste velgående og er trygt plassert midt på tabellen. Ett år etter at vi ikke hadde penger til å utbetale augustlønna. Det er en imponerende jobb. Ferdig snakka.

Kommentar

• Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

Opprinnelig skrevet av CFC1976
          Akkurat nå, mangler jeg god ledelse og forklaring på hvordan LSK skal ligge an i 2016 fra TB.

Greit nok at vi har solgt Forfana mot LSK sitt ønske, men det kan hende at Ringstad forsvinner. BHR forsvant også for ikke lenge siden, og pdd har vi kun en spiller som er over 30år. Skal han fortsette å hente vrakegods (ala Timisela) på anbefalinger fra agenter? Skal vi hente flere unge, norske spiller fra 1. og 2. div og videreutvikle de?

LSK2 spiller tredje div. fotball igjen. Hvem er ansvarlig for denne flausen?

Nå jeg spent! Hva og hvordan kjenner du til historien rundt "vrakgodset Timisela"?
          Bjarmann gjør en god jobb i en klubb med skakkjørt økonomi. Hva forventer du når klubben har snudd hele administrasjonen og må spikke og spare på ørene?! Hvorfor MÅ det hakkes på Bjarmann hele veien?

Kommentar

• Yelloww
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Mar 2015
            • 8

Samtidig som fotball-Norge styrker laget før høstsesongen gikk jeg forbi Bjarmann i Dyreparken i Kristiansand i dag. Om han er der for å se på spillere vites ikke...

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Har han tatt seg en dag eller to med ferie, fy faen

Fotball-Norge forsterker, nevn gjerne i fleng?! Molde svekkes, Viking svekkes. NAV henter mer søppel. Tror ikke vi med vår økonomi skal håpe på for mye. Har riktignok noen på prøve.

Kommentar

• knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9539

Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                Nå jeg spent! Hva og hvordan kjenner du til historien rundt "vrakgodset Timisela"?
                Først trenger vi en definisjon av vrakgods:

Timisela og SKM er bra nok for TL, men begge er bedre hjemover og i duellen enn forover.

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9539

Opprinnelig skrevet av Yelloww
                  Samtidig som fotball-Norge styrker laget før høstsesongen gikk jeg forbi Bjarmann i Dyreparken i Kristiansand i dag. Om han er der for å se på spillere vites ikke...

Spoiler:
                  bare kødder

Kommentar

• Yelloww
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Mar 2015
                    • 8

Dine ord. Nå tenkte jeg mer på om giraffen der kunne være spisskompetansen vi leter etter og ønsker oss. Unner forøvrig Bjarmann ferie, og ettersom han snakket i telefonen kan det jo jaggumeg tenkes at han hadde hjemmekontor.

Kommentar

• bema0806
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2011
                      • 521

Bjarmann er der for å hente hjem Ajer for faen!!! GOD JUL!

Kommentar

• CFC1976
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2015
                        • 341

Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                        ! Hvorfor MÅ det hakkes på Bjarmann hele veien?
                        Fordi Bjarmann i utgangspunktet hadde en stall som var ubalansert FØR enkelte forsvant ut porten? LSK bruker en på topp, men vi har 4 rene spiss men kun 6 forsvarsspillere (BHR, Kippe,MA, Ringstad, SKM og Lum?)

Fordi han virker som om han bruker Football Manager 2012 for å hente spillere basert på anbefalinger fra agenter?

Fordi LSK2 virker utrolig dårlig forberedt for et liv i 2.div?

Ps.
                        Timisela var vraket av Hammarby. Han hadde ikke rørt en ball i 6mdr før han kom til klubben.

Kommentar

• cetor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2011
                          • 268

Ps.
                          Timisela var vraket av Hammarby. Han hadde ikke rørt en ball i 6mdr før han kom til klubben.
                          Hvor har du dette fra? Av det jeg kunne lese virket det som om flere Hammarby supportere syntes det synd at han dro.

Kommentar

• G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3263

Opprinnelig skrevet av cetor
                            Hvor har du dette fra? Av det jeg kunne lese virket det som om flere Hammarby supportere syntes det synd at han dro.
                            Det stemmer. Og det viktigste er vel uansett hvordan han leverer her og nå? Og det jeg har sett har vært lovende. Mer teknisk og langt roligere med ball enn han…hva var det han het igjen han som var back før Timisela….??!!

Kommentar

• _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4397

Opprinnelig skrevet av cetor
                              Det samme har jeg hørt. Saken var vel den at Timisela var så godt som klar for en gresk klubb. Overgangen gikk senere i vasken men da hadde Hammarby allerede hentet en erstatter og valgte da å la Timisela gå.

Jeg er også litt skeptisk med tanke på at ingen virka interessert i han etter det. Men så lenge han gjør det bra for oss så spiller det ingen rolle. Synes han har starta ganske bra, og er ganske sikker på at han har mer å gå på.
                              ..................

Kommentar

• ynnor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 857

Nå må dere fortsette å skryte av jobben til Bjarmann. Fantastisk jobb å gi bort alle spillere å hente inn .......ingen

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Forventer 2-3 spillere før neste kamp.

Kommentar

• ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

Ut med Riise og Fofana før kamp mot søpla uten å få noe inn først er troligvis den dårligste avgjørelsen i klubbens historie. Han jeg er forbanna på nå. Inn med noe nytt blod i ledelsen nå.

Kommentar

• Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1634

Med tanke på at det har vært tilnærmet klart i flere måneder at Fofana ville selges, er det merkelig om man ikke allerede har noen aktuelle kandidater klare.

Kommentar

• knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9539

Opprinnelig skrevet av ynnor
                                        Nå må dere fortsette å skryte av jobben til Bjarmann. Fantastisk jobb å gi bort alle spillere å hente inn .......ingen
                                        Så lenge det kommer inn noen som går rett inn på laget er det greit. Dvs. Bjarmann MÅ gjøre noe...

Kommentar

• GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

Genialt av Bjarmann. Sa jo tidlig at man ikke kunne gjøre noe før kontrakten er sikra, nå vil det drøye en god stund til. Så lenge man har en jobb å gå til og er på kontoret....

Kommentar

Working...