Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

Opprinnelig skrevet av zkinny

Dårlig dag?? vil heller si skjerp deg selv, må være lov og si sin mening.
    Å be en person om å skjerpe seg fordi han sier sin mening, og begrunne det med at det er lov å si sin mening, gir ingen mening.

For å holde seg til tråden:
    Det er mye å nevne i forbindelse med dårlige beslutninger de siste årene, men for å ta tak i noe positivt så vil jeg berømme Bjarmann og resten av ledelsen for ansettelsen av Erlandsen.

Kommentar

• Mr T
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jun 2009
      • 10

Jeg vet ikke om Torgeir Bjarmann leser på dette forumet,, men han må innse at hans tid er forbi. han bør gjøre plass for en mer sulten og motivert person.
      jeg vet ikke hvem det skulle vært, men noe må skje der også.
      hadde dette vært ellers i arbeidslivet ville han fått beskjed om å finne seg noe annet

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av Mr T
        Jeg vet ikke om Torgeir Bjarmann leser på dette forumet,, men han må innse at hans tid er forbi. han bør gjøre plass for en mer sulten og motivert person.
        hadde dette vært ellers i arbeidslivet ville han fått beskjed om å finne seg noe annet
        Det samme tenkte Even Pellerud når han kvittet seg med Dennis Schiller.
        Last edited by Gjest; 22.09.2016, 12:33. Begrunnelse: Skriveleif

Kommentar

• Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

Jeg totalt uenig, og ser ikke sammenhengen med om han leser forumet. Mener du at han skal si opp selv?

Jeg mener at man skal ta en evaluering av alle sentrale posisjoner etter sesongen er ferdig, inkludert sportsjefen. Men det aller viktigste er å at LSK sine medlemmer tar en evaluering av styret, hvilke forutsetninger har de gitt til sportsjef og trener for at vi har havnet der vi har havnet. Jeg tror at LSK sitt største problem starter helt på toppen, ved styret og styreleder.
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Gjest

Skal Bjarmann gå, så må det en mer dyktig og kompetent person på plass.
            Jeg vet ikke hvem det skulle ha vært, uten at jeg kjenner til markedet i det hele tatt.

En spennende tanke kunne vært å fått inn Ståle Solbakken som både trener og sportslig direktør, det vil vel si manager, neste år.
            Hadde klubben lagt sammen lønna til både trener og sportslig direktør, samt hjelp fra næringslivet, så hadde det kanskje vært nok til å lønne Solbakken som ønsker seg tilbake til Norge.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

Kan vel snart ansette Aneke nå eller finne et nytt opplegg
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• KFL109
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1958

Jeg vet ikke om Torgeir Bjarmann leser på dette forumet,, men han må innse at hans tid er forbi. (...)
                Torgeir Bjarmann er ansatt i LSK, og har vært det siden 1.1.2009.
                Etter 8 år i jobben, uten at arbeidsgiver har satt spørsmål ved jobbutførelsen, vil lista ligge skyhøyt for at en oppsigelse vil kjennes saklig etter arbeidsmiljølovens bestemmelser.

En arbeidsgiver kan selvfølgelig gå i dialog med en ansatt om avslutning av arbeidsforholdet, men det vil kreve en betydelig økonomisk kompensasjon for at arbeidstakeren skal gå med på en avtale om å si opp selv.
                Vidar Evje

Kommentar

• 10theri
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2010
                  • 438

Betaler 1kr av egen lomme pr. tilskuer på søndagens #VIERLSK-kamp. Det fortjener han i det minste ros og respekt for!
                  Heia Lillestrøm......

Kommentar

• Wanker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 637

Opprinnelig skrevet av 10theri
                    Betaler 1kr av egen lomme pr. tilskuer på søndagens #VIERLSK-kamp. Det fortjener han i det minste ros og respekt for!
                    Jeg betaler 50 øre pr tilskuer. Andre som er med på noen øre?

Gleder meg forresten, det er dessverre noen måneder siden sist...
                    Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• CFC1976
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2015
                      • 341

Som en sd, er man ansvarlig for A-laget, ungdomsatsningen og interesse rundt klubben.

​​​på alle tre punkter, bør han levere sin oppsigelse snarest.

Kommentar

• CFC1976
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2015
                        • 341

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Kan vel snart ansette Aneke nå eller finne et nytt opplegg
                        Ja... Fordi de siste innkjøp at han har bistått klubben i har vært sååååå fantastisk. Jradi (er en dårlig manns Ofkir) og Bonke.

Kommentar

• knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9539

Opprinnelig skrevet av CFC1976

Ja... Fordi de siste innkjøp at han har bistått klubben i har vært sååååå fantastisk. Jradi (er en dårlig manns Ofkir) og Bonke.
                          Bonke er super. Han har bare for rævva folk rundt seg.

Kommentar

• CFC1976
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2015
                            • 341

Opprinnelig skrevet av knut

Bonke er super. Han har bare for rævva folk rundt seg.
                            Seriøst? Hans pasningsrekkevidde får Finnur til å se ut som Figo.

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7135

Opprinnelig skrevet av CFC1976

Seriøst? Hans pasningsrekkevidde får Finnur til å se ut som Figo.
                              Han var veldig god i dag. Hvis du ikke ser at det er en galakse mellom Bonke og han islandske klovnen, trenger du briller.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4263

På VG-børsen får Bonke 6 poeng. Det samme får også Arnold, Simen,, Jradi og banens beste, Sheriff.
                                Elska þetta félag

Kommentar

• Trooond
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2015
                                  • 1039

Bonke er jo suveren som defensivt anker på midten, og i dag har han målgivende i tillegg.

Kommentar

• Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5918

Moderatormelding

Dette er tråden til Bjarmann - ikke Bonke.

Stray Cat
                                    Moderator.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

Er det bare meg, eller føles det som at Bjarmann tar situasjonen vi er i litt for lett og laid-back?

" Play-off - ingen katastrofe

– Økonomisk blir det tøffere ved et nedrykk. Men jeg føler at vi har bra kontroll over utgiftene vi vil få ved et eventuelt nedrykk. Inntektene, derimot, er vanskeligere å forutse, sier Torgeir Bjarmann til VG.,

Han står inne i LSK-garderoben og sier at han ikke frykter noe, selv ikke et play-off.

– Jeg har selv vært med på å spille play-off, i 1990 etter seriegullet i 1989. Det gikk bra det også. Lillestrøm skal overleve, sier Bjarmann. Han innrømmer at det nesten er blitt en besettelse, det å holde seg i divisjonen, holde på rekorden som det laget som sammenhengende har vært lengst i den øverste divisjonen, siden klubben rykket opp høsten 1974.

"

LILLESTRØM (VG) (Lillestrøm-Start 1-1) Ingen vil snakke om nedrykk i Lillestrøm, men klubben har i hvert fall sikret seg økonomisk, hvis det skulle skje…

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3263

Synes han sier det han bør si. Det er viktig å avdramatisere (høye skuldre er ingen tjent med), samtidig som han utstråler den roen og tryggheten som Arne E også gjør.

Kommentar

• trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7135

Syns Bjarmann svarer riktig og smart her. Ikke mal fanden på veggen og gi spillerne enda høyere skuldre, de er under nok press som det er nå.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

Working...