Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2151

    Takk for alt du har bidratt med i LSK Torgeir, Både som spiller og leder. Du er å blir en LSK legende for alltid.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      Opprinnelig skrevet av BD

      Utakk er verdens lønn. Uavhengig av hva Bjarmann sier i RB, er det ikke tilfeldig at dette skjer nå. Dette skjer selvfølgelig på grunn av "supportere" som kommer med sleivspark og sprer lynsjestemning ubegrunnet. Takk for at dere er med på å ødelegge klubben...

      Uansett hva motsvarene blir, vet jeg at det er flere av dere som har kommet med denne kritikken som pisser i buksa nå, selv om dere neppe vil innrømme det. For dette er virkelig dårlige nyheter, og det siste vi trenger nå. Skam dere.
      All verden, da? Hva tror du om Bjarmann?
      Han går ikke på grunn av kritikk og han ville reagert om han hadde sett hva du skriver. Kritikk hører med jobben og det har han håndtert hele sin karriere.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

        Bjarmann vil alltid ha en spesiell plass i LSK-hjertet mitt. Først som favorittspilleren min gjennom flere år, så som sportsdirektør.
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1476

          Opprinnelig skrevet av Jan Banan
          Bjarmann går ut, hvem kommer inn?
          Forslår egen tråd..

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2940

            Opprinnelig skrevet av Tvilling
            Forslår egen tråd..
            Done

            Kommentar

            • OptimistFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 462

              Kjedelige nyheter! Synes han har gjort en god jobb med små ressurser selv om det har blitt noen slitsomme sesonger. Imponerende at han har holdt ut i 8.5 år. Hørte på et foredrag at i gjennomsnitt sitter sportsdirektører og daglige ledere i eliteserien i et par år. Det er kostbart med stor gjennomtrekk på ledersiden. Det er en krevende jobb med mye oppmerksomhet.
              Takk for innsatsen Torgeir! Regner med vi ser deg på Åråsen fremover også. Håper klubben finner en måte å bruke hans kompetanse videre. Kanskje en kandidat som fremtidig styremedlem. Det er en fin måte å få beholdt noe kontinuitet, som med Sognæs og Espevalen.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3500

                Dette er fantastiske nyheter!
                Nå håper jeg bare folk rundt klubben forstår at dette valget vil stå igjen som det viktigste valget man har gjort i nyere tid. Med trenere som uansett er låst til klubben ut 2018, og som forhåpentligvis kan holde skipet flytende frem til da, vil man kanskje kunne legge en skikkelig plan for fremtiden før nytt trenerteam skal på plass sommeren 2018.

                Dette gir meg håp, men jeg er fremdeles kun forsiktig optimist, da jeg ikke blir sjokkert om man plutselig drar opp en tidligere spiller uten noen relevant erfaring.

                Takk for innsatsen Torgeir. Det er ingen tvil om at alt du har gjort er med hjertet på rett plass, selv om jeg er veldig kritisk til kvaliteten på det som er gjort på spesielt trenersiden og med klubbens identitet. Spesielt i senere tid.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7098

                  Jeg har stor respekt for Bjarmann både som spiller og mann, og har ikke noe vondt å si om ham ut fra de samtalene jeg har hatt med ham, men jeg tror dette er rett tidspunkt. Jeg håper vi nå henter inn noen som ikke har noen tidligere tilknytning til klubben. Vi trenger nye ideer, og en ny måte å tenke utvikling ut fra ressursene vi har til rådighet.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1422

                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat

                    All verden, da? Hva tror du om Bjarmann?
                    Han går ikke på grunn av kritikk og han ville reagert om han hadde sett hva du skriver. Kritikk hører med jobben og det har han håndtert hele sin karriere.
                    Jeg sier absolutt ikke at han ikke tåler kritikk, men heller at motivasjonen blir svekket når utakknemlighet er det man sitter igjen med. Dette ligger også mellom linjene når han på eget initiativ kommenterer at de færreste forstår hva denne jobben innebærer.

                    Å tro at det er tilfeldig at dette skjer nå er bare vanvittig naivt, men vær så god!

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av BD

                      Utakk er verdens lønn. Uavhengig av hva Bjarmann sier i RB, er det ikke tilfeldig at dette skjer nå. Dette skjer selvfølgelig på grunn av "supportere" som kommer med sleivspark og sprer lynsjestemning ubegrunnet. Takk for at dere er med på å ødelegge klubben...

                      Uansett hva motsvarene blir, vet jeg at det er flere av dere som har kommet med denne kritikken som pisser i buksa nå, selv om dere neppe vil innrømme det. For dette er virkelig dårlige nyheter, og det siste vi trenger nå. Skam dere.
                      Den kritikken kan du langt på vei rette mot KFL-lederen heller enn folk her inne. For det han kom med forleden i media var langt dårligere lagt frem og begrunnet enn det som har vært diskutert rundt Bjarmann her inne. Her inne har vi diskutert mangelen på en rød tråd og kontinuitet etc i åresvis. Og hvem andre skal man kunne peke på enn mannen med det øverste sportslige ansvaret?

                      Ellers må du gjerne komme med noen egne argumenter for alt det bra han gjorde, for det var unektelig ting som var bra. Profilene vi har fått under Bjarmann er vi nok alle enige om at har vært et gode for klubben, men denne stillinga handler om mye mer enn å hente enkeltspillere. Dette var long overdue, noe tidspunktet for oppsigelsen selv avslører.
                      Last edited by GIFKanari; 03.05.2017, 00:34.

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        Kirkegården er full av uunværlige folk.

                        Som sagt før, Bjarman er og kommer alltid til å være en kjernekar og en fotballspiller med stor plass i mitt hjerte, men som sportsdirektør så har han ikke levert. Få nå inn en ekstern, som ikke lever på gamle bragder!
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3210

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                          Den kritikken kan du langt på vei rette mot KFL-lederen heller enn folk her inne. For det han kom med forleden i media var langt dårligere lagt frem og begrunnet enn det som har vært diskutert rundt Bjarmann her inne. .
                          Helt enig. Jeg reagerte også særdeles negativt på det oppgulpet fra KFL. Viktig å presisere at det var hans egen mening, og ikke representerer noe konsensus blant supporterne.

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            Opprinnelig skrevet av G-Man

                            Helt enig. Jeg reagerte også særdeles negativt på det oppgulpet fra KFL. Viktig å presisere at det var hans egen mening, og ikke representerer noe konsensus blant supporterne.
                            Kenneth er ganske klar på å si at det er hans egne meninger når han prater med media. Og er meningene delt, som i denne saken, så sier han også at fansen er delt i synet på dette.

                            I intervjuet i vg så står det "jeg synes..." "jeg mener...."

                            dagbladet:
                            Leder for Kanari-fansen, Kenneth Kvebek, synes det er på tide.

                            - Det er nok litt delt hva fansen synes, men det er nok mange som tenker at det er på tide å prøve noe nytt etter åtte år. Han har sittet lenge, og vi har ikke kommet oss noe særlig videre opp på tabellen. Vi har ligget stabilt på nedre halvdel. Da synes jeg det er på tide å prøve noe nytt, sier Kvebek til Dagbladet.
                            Last edited by FUGlinho; 03.05.2017, 19:14.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3210

                              Opprinnelig skrevet av FUGlinho

                              Kenneth er ganske klar på å si at det er hans egne meninger når han prater med media. Og er meningene delt, som i denne saken, så sier han også at fansen er delt i synet på dette.
                              Ja, jeg så det, og det er også det jeg sier at det var hans mening (hvilket er helt greit)

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                At Erlandsen reagerer så sterkt er vel ikke akkurat et godt tegn. Redd for at dette blir en blytung sesong.

                                Kommentar

                                • Laksen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2004
                                  • 287

                                  Har ikke hatt noe i mot Bjarmann, tvert i mot. Men en blir sikkert sliten av å svømme motstrøms i åtte år, så greit å få inn en ny nå.

                                  Håper først og fremst at erstatteren får noen flere sekker med penger å arbeide med.
                                  Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3210

                                    Opprinnelig skrevet av Laksen

                                    Håper først og fremst at erstatteren får noen flere sekker med penger å arbeide med.
                                    Det er vel strengt tatt ikke mye som tyder på det.

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4115

                                      Gratulerer med Cupfinalebilletten, Torgeir! Dette har du også en stor del av æren for!
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Tvilling
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 1476

                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Gratulerer med Cupfinalebilletten, Torgeir! Dette har du også en stor del av æren for!
                                        Hyggelig å se han på banen i går!

                                        Kommentar

                                        Working...