Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00
Bare å peise på for 3 nye poeng. Håper på dette laget.
Sead
Stoor - Scheel - Nystuen - Westerberg
Ohi - Roger - Palmason - Ringstad
Johan
Bjørn
Blir spennende å se, men tror Haglund faller tilbake på Kippe.
Jeg håper Scheel spiller og Kippe har ikke vondt av litt tresmak i rumpestumpen sin, bare som en liten teaser at han ikke har klippekort og må opp et hakk.
Bare å peise på for 3 nye poeng. Håper på dette laget.
Sead
Stoor - Scheel - Nystuen - Westerberg
Ohi - Roger - Palmason - Ringstad
Johan
Bjørn
Er enig i at ohi bør få prøve seg igjen. Gjorde en god opptreden i går.
Men er ikke enig i at Ringstad skal starte. Syns han roter forferdelig med ball, og gjør mange dumme feil. men hvem skal vi ha i stedet for? Erling roter like mye. Bolly er kanskje den som står sterkest i mine øyne. Hadde et fint innhop i går. Løper jo fra alle, men gutten har jo ikke selvtillit.
Johan hevet seg litt etter den middels spilte kampen i Stavanger
Stoor virker som en solid Back.
Tror også som kenneth sier, at kippe får fornyet tillit etter karantene.
laget:
Sead
Stoor-Nystuen-Kippe-Pedersen/Westenberg
Ohi-Roger-Palmi-Bolly
Johan
FOTBALLGUD!
Dette er virkelig en viktig kamp. Vinner vi den så vil optimismen begynne å komme tilbake hos folk, med U eller tap så nærmer det seg krise igjen. Blir også veldig spennende å se laguttaket - for å se om Haglund har sett det alle supporterne har sett, og om han har baller nok til å sette ut større navn. Synes det er viktig at Scheel får spille neste kamp. Han har fått én mulighet i år, og gjort det solid. Mens spillere som Kippe, Pedersen og Knudtzon har vært forferdelige i hele år men fått ny mulighet hver eneste gang.
Jeg håper på:
Ramovic - Selvskreven
Stoor - På vei mot toppformen. Klassespiller.
Nystuen - Vant så og si hver eneste duell sist. Får fortsette som kaptein.
Scheel - Solid sist. Håper virkelig det er nok for ny sjanse.
Jeppe - Jeg liker Jesper. Synes han var god sist. En spillende back.
Bolly - Godt innhopp sist. Man han er kanskje best når han kommer fra benken?
Roger - Rett inn på laget.
Palmi - Han er ingen sentral midt, men spiller her i mangel på alternativer.
Ohi - God kamp sist. Og da fortjener man en ny sjanse.
Synes Johan finner seg mye bedre tilrette sentalt i banen, vil ha mye ball, og kan finne de smarte løsningene. Så fort vi klarer å vende spillet, blir vi mye farligere. Vil ha Bjørn i mellomrommet, så vi må finne en som kan spille helt der fremme. Mangler en som er utrolig smart i bevegelsene sine, trenger ikke ha ekstrem fart så lenge timingen i løpene er der. Vil se dette laget:
Veldig enig her...
Det skal sies at Jeppe jobbet hardt i går. Alt gikk ikke veien, men når han først kom til innlegg var disse slått med kraft og god sving. Det er det ikke mange på laget som klarer! bruk Jeppe enten da på V eller H......................
Vil ha Bjørn i mellomrommet, så vi må finne en som kan spille helt der fremme. Mangler en som er utrolig smart i bevegelsene sine, trenger ikke ha ekstrem fart så lenge timingen i løpene er der.
Av spillere som er registrerte for spill, er det to som passer denne beskrivelsen: Joachim Osvold og Christian Bjerkenes. Osvold er et halvt år eldre og et halvt hode høyere, så jeg ville gått for han. Begge er uansett bedre enn Luke.
De to som utmerket seg hos oss igår var Ohi og Bolly. Ohi kjempet og vant på venstre mens Bolly fikk herje fritt på høyre. Den mangelen på selvtillitt som han har vist tidligere så jeg hvertfall ikke noe til i gårsdagens kamp
Sander Post kommer nok til å starte kampen for Aalesund som uten Barantes sikkert vil slå en del langt. Da er det ikke sikkert at det er så dumt å sette inn Kippe.
Nok en cupfinale kamp. Klarer gutta å ha hodet på rett plass etter to gode kamper resultatmessig? Jada, jeg har trua.
Ålesund mangler Barrantes, noe som går i vår favør. Pedersen bør få seg en pause, både pga skade og varierende spill. Kunne fra motsatt side av banen høre Sead rope at han hadde ballen, alikevel gikk pedersen på den og skapte en farlig situasjon. tunghørt blitt på gamle dager?
Skulle gjerne sett dette laget:
Sead
Stoor - Nystuen - Scheel - Westerberg
bolly - Roger - Johan - Palmi/ringstad
Ohi - BBS
men det blir vel heller noe slikt...
Sead
Stoor - Nystuen - kippe - Westerberg
knudtzon - Roger - Palmi - Ringstad
Johan - BBS
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Sander Post kommer nok til å starte kampen for Aalesund som uten Barantes sikkert vil slå en del langt. Da er det ikke sikkert at det er så dumt å sette inn Kippe.
Av spillere som er registrerte for spill, er det to som passer denne beskrivelsen: Joachim Osvold og Christian Bjerkenes. Osvold er et halvt år eldre og et halvt hode høyere, så jeg ville gått for han. Begge er uansett bedre enn Luke.
Bolly kan også være et alternativ, selv om han ikke passer beskrivelsen så veldig godt. Hadde vært spennende å se Osvold.
Ramovic
Stoor - Nystuen - Scheel - Ringstad
Bolly - Roger - Johan - Ohi
BBS - Osvold
Tror vi har stor fordel av at Barrantes soner for tre gule. Men Ålesund er på gang så tror det blir tøft å vinne.
Dette øker sjansene våre betraktelig! Stor forskjell på Aafk med og uten Barrantes. Når jeg så at Austin var tilbake for Brann mot oss skjønte jeg at dette ville bli virent da han er motoren i laget. Det samme er Barrantes for Aafk. Nå fikk jeg trua på 3p. .)
Kommentar