Jeg la merke til at Luke prøvde flere ganger å starte løp, men det er få av spillerne som virkelig ser det. Har vi for dårlig overblikk til å tre gjennom spissene våre? Bare en tanke, ikke noe forsvar av Luke...
Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00
Collapse
X
-
Det som bekymrer meg mest er at Haglund selv sier i intervju i går at de må ligge lavt med laget pga styrkene og svakhetene til forsvaret vårt, som indirekte betyr at vi mangler fart i det bakre leddet. Det jeg da undrer meg over er hvorfor ikke en midtstopper med hurtighet ikke virker å ha en høyere prioritet enn å hente inn en 35 år gammel spiss. En slik spiller ville gitt oss større muligheter til å stå høyere med laget, og dermed angripe med flere folk, som til syvende og sist er farligere enn en god spiss. (med unntak av Bjørn som er ett helt angrep alene)
Uansett hva som blir sagt i mediene etter kampen, så synes jeg vi har tatt små steg i hver av de siste 3 kampene i riktig retning. Forsvarsspillet har blitt langt bedre, og enkelte av kombinasjonene fremover i banen viser at vi har offensive spillere med potensiale til å produsere sjanser og mål. Vi må bare gi Haglund litt tid med denne gjengen, og forhåpentligvis klarer vi å holde oss skadefrie så vi får litt kontinuitet i det.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar