Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Opprinnelig skrevet av runarM
    Hvis alternativet er en lubben, skalla offside som ikke gidder å løpe etter ballen er jeg frista til å si ja uten å ha sett han..
    Lubben???

    Han er jo gjennomtrent. Vin Diesel Mini-me
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Ginola
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2010
      • 549

      #22
      Jeg tror, IKKE HÅPER, at dette blir laget Haglund velger mot Aafk:

      Sead

      Stoor-Nystuen-Kippe-Westerberg

      Bolly-Roger-Palmi-Ohi

      Johan-BBS

      Har ingen tro på at Scheel får fortsette, til det har Haglund altfor stor tillit til Kippe.

      Når det gjelder Osvold tror jeg det er utopi. Snakket med en som har sett han flere ganger for 2. laget i år og han sier at Osvold pr i dag ikke er bedre enn Collin N'kee var når han spilte Jr og rekrutt. Mao holder han ikke TL nivå pr i dag, men for all del han kan bli god.

      Ellers tror jeg at Haglund nå har innsett at EK bør få hvile et par kamper... Han kan ikke ha unngått å se hvor svak han var mot SIL, eller?

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7089

        #23
        Opprinnelig skrevet av runarM
        Hvis alternativet er en lubben, skalla offside som ikke gidder å løpe etter ballen er jeg frista til å si ja uten å ha sett han..
        Lubben, du liksom. Haha!

        Syntes Luke gjorde en akseptabel omgang i går. Det ble mye mer bevegelse og oppspillsmuligheter da han kom på. Før pause var det ingen som løp foran der.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Mikki Mifsud
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2005
          • 244

          #24
          Kan ikke se at Scheel spilte seg ut etter kampen nå. Scheel kan vel også spille back? Kan Pedersen spille back kan Scheel det også. Pedersen har godt av en pause.

          Derfor:

          Stoor - Nystuen - Kippe - Scheel

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #25
            Steinar spilte seg ut, Jeppe spilte seg inn. Det var komplett kaos rundt Steinar så lenge han spilte, det er synd å si det, men Steinar har ikke nivået inne (lenger).
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • TheFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 376

              #26
              Sead
              Stoor Scheel Nystuen Jeppe
              Palmi Johan Roger Ohi
              BBS
              Bolly

              Som noen andre her påpeker, Johan må ha mer ball, og var god da han spilte sentral midt i 2 omg i går. Dette gjorde at vi i større grad fikk spilt oss gjennom midtbanen, det var stor forskjell på 1 og 2 omgang i går.

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #27
                LSKs stående supportere har en unik evne til å velge seg håpløst dårlige favorittspillere, gjerne uten å ha sett dem i aksjon. Minner om Haddad. Minner om Fellus, som jeg for øvrig var omtrent alene om å slakte her inne. Og nå Luke. Luke er en dårlig fotballspiller, ferdig snakka. Han hadde neppe vært i startelleveren til f.eks. Kisa, og da er han selvfølgelig ikke god nok for LSK.

                Mitt innspill om Osvold og Bjerkenes var kun ment som opplysning til han som etterlyste bevegelige, smarte spisser. Og da er disse et bedre valg enn Luke. Men disse to er, i likhet med Luke, ikke gode nok for LSK (enda). Det beste vi kan stille med er Björn på topp og Johan/Ohi som hengende. Bolly er et alternativ på bortebane eller i andre kamper der vi forventer stort bakrom.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3201

                  #28
                  Erling, Steinar, Frode og Luke kan og bør holde benken varm i neste kamp. Scheel spilte seg definitivt inn (spilte han seg egentlig noensinne ut???). Nystuen er selvskreven, og bør også være kaptein etter min mening. Stoor er i ferd med å bli STOR, og Jesper er mye bedre enn hoveddelen av hylekoret her inne skal ha det til.
                  Angående unggutta så har jeg klokketro på både Høibråten, Osvold, Bjerknes og Furseth - forutsatt at de coaches godt og prøves med forstand. Gode trenere klarer å finne den riktige avveiningen mellom å gi selvtillit av å la gutta få prøve seg og holde dem nede på jorda når de begynner å tro de er verdensmestre.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #29
                    Scheel spilte seg ikke inn spør du meg 2-3 grove feil i går som garantert hadde blitt straffa mot andre lag en Sogndal.....

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3201

                      #30
                      Og når gjorde Frode eller Steinar sist mindre enn 2-3 feil? Og hvem av dem har farten til å rette opp i de feilene de gjør?

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        #31
                        Det er en stund siden jeg har sett både Osvold og Bjerkenes, men jeg ville uansett heller sett dem enn Luke på banen. I så måte er jeg enig med Lars. Jeg er imidlertid ikke enig i at vårt beste alternativ er Johan som hengende og 8jörn på topp, av den enkle grunn at laget lett blir litt baktungt av det. 8jörn er best, ingen tvil om det, men vi trenger ikke gjøre det vanskeligere for ham enn det allerede er. Bare ved å ha en spiller foran seg fjernes noe av presset fra forsvaret, og det synes jeg det virker som at han nyter godt av.
                        Last edited by Fridtjof; 21.05.2012, 16:19.
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7089

                          #32
                          Jeg lurer på hva man baserer disse oppsiktsvekkende bombastiske påstandene på. Jeg så Osvold i aksjon mot selveste Bøler, og tror han hadde èn avslutning på mål i løpet av de drøye 70 minuttene han spilte, i en kamp der LSK2 dominerte totalt. Bjerkenes er vel 17 år gammel og helt uprøvd. Begge kan sikkert bli gode spisser, men har altså ikke bevist noen verdens ting på TL-nivå. Enn så lenge er det ikke fnugg av tvil om at Luke Rodgers er er 500 prosent tryggere valg, og han holder selvsagt også høyere kvalitet enn dem.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • runarM
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 565

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Jeg lurer på hva man baserer disse oppsiktsvekkende bombastiske påstandene på.
                            På forumistens lemfeldige omgang med fakta, kappesnuing så det blåser stiv kuling, ansvarsløse hang til å prøve noe nytt og en god dose god gammal idiot. Hiv deg med, det er digg!
                            runarM

                            Kommentar

                            • Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

                              #34
                              Hehe. Bombastisk, ja. Som en av de som taler i hvert fall Osvolds sak, så jeg sett ham spille 15-20 kamper for andre- og rekruttlaget i fjor. I år har jeg ikke hatt anledning til å se noen av disse kampene, men jeg tviler på at han har blitt noe dårligere over vinteren. Hans 30 mål på ti kamper taler vel uansett i hans fordel, selv om han muligens ikke holdt mål akkurat mot Bøler.

                              Jeg har sett Osvold levere veldig mye bra. Det står også en del lovord om ham i andre- og juniorfugla-trådene fra fjoråret. Av Rodgers har jeg ikke sett noe som helst, utover dukkopp-skåringen mot Rosenborg. Det er for øvrig mulig at jeg overser noen kvaliteter, men han har i mine øyne rett og slett ikke de kvalitetene som skal til for å lykkes i akkurat den rollen han er aktuell for - bakrom.
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                              Kommentar

                              • Stabellmaster
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • May 2008
                                • 112

                                #35
                                Sead
                                Stoor--Nystuen--Kippe--Jesper/Isak
                                Bolly--Roger--Johan--Ohi
                                Bjørn
                                Luke

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  Jeg har sett Luke spille i 3 div og han var klart dårligst på banen og da tar jeg med spillerne på begge lag.

                                  Kommentar

                                  • chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

                                    #37
                                    Ikke kjenner jeg til ligaen i USA og Luke hadde jeg aldri hørt om før han kom. Men det var da stor stas når han kom og da var ikke måte på hvilket varp det var. Ok, så har han vært elendig, men det er tross alt resten av laget vært i perioder også.

                                    Jeg tror man må se på andre faktorer enn rene fotballkvaliteter for å forklare Luke. Jeg tipper han ikke er veldig motivert til å være her in the first place og venter nok mest på fornyet visum til statene. I tillegg krever vel han som mange av de andre spillerne vi absolutt ikke kjenner igjen, at han kommer i form og får opp motivasjonen.

                                    Så er det selvfølgelig noe dritt at vi da fikk han hit, men Bjarmann og Haglund bør kanskje gjøre færre impulskjøp i fremtiden. Luke er ikke den første i så måte.
                                    Bølerkanaris

                                    Kommentar

                                    • Toffern
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Jun 2008
                                      • 47

                                      #38
                                      Helt enig med mange her ser jeg,

                                      Laget jeg vill se.

                                      Sead Matchvinneren bak
                                      Stoor Spilt seg opp veldig de siste kampene, håper vi har oppsjon på kjøp
                                      Nystuen Kommer seg
                                      Scheel noen "små" feil mot Sogndal, men ikke nok til og bli satt ut
                                      Westerberg syns innhoppet mot sogndal var ok, Ringstad er ikke back og pedersen er "heldigvis" skada
                                      Bolly Greit innhopp sist, erling må prøve benken, kan heller settes inn siste 20 for og løpe fra ALLE!
                                      Roger Håper han viser fram litt av det han gjorde mot ræv, da var han kongen av Åråsen
                                      Johan Var mye bedre sentralt enn på kant, vill se han der igjen
                                      Ohi Banens beste mot Sogndal, da skal man få fortsette
                                      BBS Trenger ikke si mer! Han er BJØRN
                                      Her sliter jeg! Alle andre enn luke! eneste han gjør er og gå i offside!
                                      Så her må jeg nesten si Osvold, uten og ha sett han noen gang, eller kansje bare være gæern og kjøre Kippe som spiss, det har hvertfall ikke Rekdal tenkt før kampen

                                      Men laget blir nok
                                      Sead
                                      Stoor-Nystuen-Kippe-Westerberg
                                      Knudzon-Roger-Palmi-Ringstad
                                      Johan
                                      BBS

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #39
                                        Ser gjerne følgende:
                                        Sead
                                        Stoor Nystuen Kippe ??
                                        Westerberg Roger Palmi Ohi
                                        Johan
                                        BBS

                                        Venstrebacken kan tas av hvem som helst av Steinar, Ringen, Scheel, Lunan, Høibråten. helst en av de fire siste.

                                        Jeg ønsker samspill på vår høyreside med våre tre svensker og Roger. Tror disse kan gi Aafk trøbbel. Knudtzon kan komme inn hvis, nei, når vi leder og aafk må fram. Gjerne Bolly også, men Erling er bedre defensivt.

                                        Kommentar

                                        • Ginola
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2010
                                          • 549

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                                          Ser gjerne følgende:
                                          Sead
                                          Stoor Nystuen Kippe ??
                                          Westerberg Roger Palmi Ohi
                                          Johan
                                          BBS

                                          Venstrebacken kan tas av hvem som helst av Steinar, Ringen, Scheel, Lunan, Høibråten. helst en av de fire siste.

                                          Jeg ønsker samspill på vår høyreside med våre tre svensker og Roger. Tror disse kan gi Aafk trøbbel. Knudtzon kan komme inn hvis, nei, når vi leder og aafk må fram. Gjerne Bolly også, men Erling er bedre defensivt.
                                          Enig i mye, men jeg synes Bolly var såpass positiv at jeg gjerne serr han fra start. Ja, jeg vet at han stort sett er dårlig de kampenme han starter, men en gang m å han da lykkes i 90 min? Så da ville jeg flyttet Westerberg ned på VB og Bolly inn på HK. Skulle gjerne gitt Scheel fornyet tillit slik at han kan vokse i rollen, men det er nok utopi å tro at Kippe ikke tar tilbake plassen.

                                          Kommentar

                                          Working...