Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 10theri
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2010
    • 438

    #41
    Opprinnelig skrevet av Toffern
    Stoor Spilt seg opp veldig de siste kampene, håper vi har oppsjon på kjøp
    Kontrakten hans med vif går vel ut etter sesongen?
    Heia Lillestrøm......

    Kommentar

    • *46*

      #42
      Opprinnelig skrevet av 10theri
      Kontrakten hans med vif går vel ut etter sesongen?
      Ut 2013 - signerte for tre år med vif.

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #43
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Lubben???

        Han er jo gjennomtrent. Vin Diesel Mini-me
        Han ser mere ut som Shane Diesel, bortsett fra at Shane Diesel er mer proff og leverer alltid.
        Luke er ferdig, for en møkkaspiss. Altfor dårlig for en klubb som LSK.
        Last edited by Hamburg & Kanari; 22.05.2012, 11:15.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #44
          Har fortsatt lyst til å se Kippe spille spiss i utvalgte kamper / perioder av kamper.
          Han kan skape et helvete av en annen verden mot etablert forsvar.

          Jeg vil bare ikke se han i posisjonen som siste utvei, siste minutter, når vi ligger under.

          Jeg vil se han føre oss opp i ledelsen på kamper som står U. Med en rask spiller ved sin side, er det en effektiv kombinasjon. Frode har også vist at han har stor målteft.

          Mot lag som har stor fart på topp, og lite luftstyrke bak, burde konstellasjonen faktisk være en selvfølge.
          Det handler om å spille våre styrker opp mot motstandernes svakheter. Fjerne våre svakheter der motstanderen har styrke.
          Rimelig Macchiavellsk, men det funker å være kynisk.

          Det handler om å vinne kamper, og bruke de midler vi har.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • angrybird
            Medlem
            Møteplager
            • Jan 2012
            • 80

            #45
            Jeg synes det er en veldig interessant tanke det der Hamburg og Kanari. Frode er mannen til å vinne hodeduellene og Bjørn er mannen som kan vinne enhver andreball. På den kyniske biten kan han legge seg ned i forsvar når vi har en tomålsledelse og .

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #46
              Opprinnelig skrevet av G-Man
              Erling, Steinar, Frode og Luke kan og bør holde benken varm i neste kamp. Scheel spilte seg definitivt inn (spilte han seg egentlig noensinne ut???). Nystuen er selvskreven, og bør også være kaptein etter min mening. Stoor er i ferd med å bli STOR, og Jesper er mye bedre enn hoveddelen av hylekoret her inne skal ha det til.
              Angående unggutta så har jeg klokketro på både Høibråten, Osvold, Bjerknes og Furseth - forutsatt at de coaches godt og prøves med forstand. Gode trenere klarer å finne den riktige avveiningen mellom å gi selvtillit av å la gutta få prøve seg og holde dem nede på jorda når de begynner å tro de er verdensmestre.
              Haglund sitat etter spm om Roger og Kippe " Ja de er viktige spillere for oss og det betyr mye med erfaring både fra denne sesongen og generelt"

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #47
                To svake kamper, 6 poeng. Foran møte med Aalesund er jeg intet mindre enn KNALL OPTIMIST! Jeg elsker at Haglund går ut og sier at dette blir en enormt tøff match, frembringer krigern i gutta. Dritten fra Aalesund skal sløyes, ingen sambafotball, men kontant og direkte LSK-fotball fra gamleskolen, krydra med litt nymoderne delikatesser fra 8jörn og Johan. Knepen seier, litt marginer og flyt igjen, småfurt Rekdal og en trygg 9 plass. Tar vi denna har vi vanvittige sjanser på 4 strake før ferien, noe som ville vært magisk. Kom igjen gutta, denne kampen er griseviktig for inngangen til ferien. Med 6 poeng i de to siste hopper vi fra nest siste plass etter runde 8 til øvre halvdel ved EM-pausen. Det hadde vært magisk og ikke minst utrolig positivt for hvordan dere kan trene i pausen.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • perrern80
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 603

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Ramovic


                  Stoor - Nystuen - Scheel - Samma faen

                  Ohi - Roger - Palmi - Andersson

                  BBS

                  Osvold
                  Denne samma faen, kunne vært Kippe.
                  Ble nevnt i kamp tråden mot saftkokera, siden har tanken sitti i hue mitt, som en virril flått.
                  Venstre bein, erfaring, trur det ville fungert fint. Ellers er jeg helt enig i resten av mannskapet. Osvold på topp er i mine øyne spennende, da han har scora ufattelig mye mål så langt iår. Og BBS scorer jo på alt om dagen, så dette tror jeg hadde vært en inntresant, men trolig usannsynlig start ellver.

                  Kommentar

                  • angrybird
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jan 2012
                    • 80

                    #49
                    Noen må informere Haglund om Kippes åpenbare potensial som tidenes LSK-potet!

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      #50
                      Laget ifølge RB: Sead - Stoor, Nystuen, Kippe, Jeppe - Knudtzon, Roger, Palmi, Ohi - Johan, Björn.

                      Ser ut som noen spillere bare ikke blir benket. Merkelig det der med at man ikke trenger å spille bra for å få spilletid.
                      Twitter

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Herman
                        Laget ifølge RB: Sead - Stoor, Nystuen, Kippe, Jeppe - Knudtzon, Roger, Palmi, Ohi - Johan, Björn.

                        Ser ut som noen spillere bare ikke blir benket. Merkelig det der med at man ikke trenger å spille bra for å få spilletid.
                        Det positive er at Pedersen ikke spiller. Juhuuuuuuu!

                        Det negative er selvsagt mangelen på venstreben (bortsett fra Kjeppe da). Når skal vi få en trener som henter/satser på venstreben slik at vi får bredde i spillet?

                        Drømmer om tiden med Påsan. De siste 4-5 årene har det vært null bredde, og man satser på enkeltprestasjoner, tilfeldigheter og mølje for å score.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • mats
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 621

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Herman
                          Laget ifølge RB: Sead - Stoor, Nystuen, Kippe, Jeppe - Knudtzon, Roger, Palmi, Ohi - Johan, Björn.

                          Ser ut som noen spillere bare ikke blir benket. Merkelig det der med at man ikke trenger å spille bra for å få spilletid.
                          SKulle man hatt Bolly inn for Erling? Denne kampen blir en rein midtbanekrig.. da passer Erling bedre de første 60 min.. nå vi leder og det blir rom, kan Bolly komme inn å herje! Ingen tvil om at Erling er en mer "jobbe" ving enn Bolly

                          Kommentar

                          • mats
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 621

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av mats
                            SKulle man hatt Bolly inn for Erling? Denne kampen blir en rein midtbanekrig.. da passer Erling bedre de første 60 min.. nå vi leder og det blir rom, kan Bolly komme inn å herje! Ingen tvil om at Erling er en mer "jobbe" ving enn Bolly
                            Kippe mot Post er viktig! Men ja, ser at Isak kunne fått muligheten!

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av mats
                              SKulle man hatt Bolly inn for Erling? Denne kampen blir en rein midtbanekrig.. da passer Erling bedre de første 60 min.. nå vi leder og det blir rom, kan Bolly komme inn å herje! Ingen tvil om at Erling er en mer "jobbe" ving enn Bolly
                              Erling er bedre defensivt så forstår valget til Magnus. Både han og Bolly er nøkkelspillere når de kommer inn med friske bein i slutten av en kamp.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

                                #55
                                Vi møter Aalesund hjemme, og velger kanter utifra hvor gode de er defensivt ... Uff.
                                Twitter

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9460

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av mats
                                  Kippe mot Post er viktig! Men ja, ser at Isak kunne fått muligheten!
                                  Nystuen tar seg av Post!

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    #57
                                    Spent på dagens kamp. Blir en krige kamp, og forhåpentligvis så stikker vi av med seieren.
                                    Selv om det er en krige kamp, så skulle jeg gjerne sett Bolly på høyrekant. Stoor har begynt å komme seg såpass at han kontrollerer bra defensivt på sin side, og det burde kunne gi Bolly litt frie tøyler til å spurte inn i farlige situasjoner.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • norskpoker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 399

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Erling er bedre defensivt så forstår valget til Magnus. Både han og Bolly er nøkkelspillere når de kommer inn med friske bein i slutten av en kamp.
                                      "Erling" og "nøkkelspiller" i samme setning sier det aller meste om hvorfor vi er der vi er som klubb.

                                      Kommentar

                                      • Ginola
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2010
                                        • 549

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                        Spent på dagens kamp. Blir en krige kamp, og forhåpentligvis så stikker vi av med seieren.
                                        Selv om det er en krige kamp, så skulle jeg gjerne sett Bolly på høyrekant. Stoor har begynt å komme seg såpass at han kontrollerer bra defensivt på sin side, og det burde kunne gi Bolly litt frie tøyler til å spurte inn i farlige situasjoner.
                                        Aafk er et spillende lag, i allefall de gangene jeg har sett dem. Husker blant annet at de spilte fin fotball i køppfinalen mot Brann. Så hvorfor alle snakker om at dette garantert blir en krige kamp skjønner jeg ikke helt. Men det er klart, ser en kampen fra vår side så må det bli en krige kamp av den enkle grunnen at vi for tiden ikke er dyktige nok til å bruke ballen og spille fin fotball. Aafk uten barrantes er en klar svekkelse, men de legger nok ikke om stilen for det.

                                        Kommentar

                                        • Ginola
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2010
                                          • 549

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                          "Erling" og "nøkkelspiller" i samme setning sier det aller meste om hvorfor vi er der vi er som klubb.
                                          Undres om Haglund får med seg stønningen, raseriutbruddene og den ironiske klappingen fra tribunen når Erling gang på gang gjør feil taktiske valg og tekniske feil? Og de enorme applausen når han for en gangs skyld makter å slå et ok innlegg fremfor å løpe ballen utover kortlinja...?

                                          Kommentar

                                          Working...