Luke kommer til å være utslitt veldig tidlig slik han prøver å spurte meollom forsvarets passninger
Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Nystuen løper over midten med ball og prøver på tversover 2 mislykkede på rad. Spill den jævla kule gjennom midten!Kommentar
-
bgredelig spill så langt, fortsatt mye dårlig presisjon.
Førøvrib lekkert av BBS, og en FITTEDOMMER!!!Kommentar
-
faen da, kommer så helvetes lett gjennom på høyre side! er bare flaks at dem har upresise innlegg fra den siden, ellers hadde det vært 3 mål i mot!Kommentar
-
det var faen meg nesten så Roger ga dem et mål, jævelen kan faen ikke sende en forpult passning!Kommentar
-
Vi evner kun to trekk i laget før kippe eller Nystuen kælker ballen umotivert til motstanders keeper... Forferdelig!
Få inn Bolly nåKommentar
-
enten så er løpene som blir gjort helt forvirrende eller så ser gutta ned i bakken når de prøver å sentre langballer....Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
kanskje ikke en av tidenes dårligste kamper, men faen meg en av tidenes kjedeligste!Kommentar
-
Herregud Roger MÅ UT!!Kommentar
-
Hva er det vi trener på? Kælke ballen opp og over Andersson, og satse på at Ohi skal vinne hodeduellene? Dette er faen meg så dårlig at jeg blir kvalm!Kommentar
Kommentar