Håpløst.
Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00
Collapse
X
-
Sett inn Scheel for Kippe, så får vi en ekstra streng å spille på i det oppbyggende spillet ihvertfall. Det går jävla slackt fremover når vi vinner ballen, det må gjöres noe med."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
er noe som er skikkelig feil, når det er møkk helvetes kjedelig å se kamp med laget man elsker, tror jeg har vært over hvilepuls en halv gang! kom igjen FUGLA! skap noe mere fremover!Kommentar
-
Ernst A. slår seg sammen med Stokstad sist, sikkert inspirert. Supersikkert bakover, men fortsatt grusomt fremover. Det kan bli poeng av det. Jeg klarer å vente en stund til før jeg ser gladspillet fremover. Bare for noen runder siden hadde vi ikke vunnet én kamp siden seinsommeren i fjor. Kynisme, ja, det er greit foreløpig.FerdigskåraKommentar
-
Skyld gjerne på Haglund, men jeg mener spillerne må gå i seg selv. De er livredde for at de skal få ballen. Null bevegelse eller forsøk på dypeløp, overlapp m.mKommentar
-
Roger alene stod for den største sjansen til Aalesund med en av sine 309 feilpassningerKommentar
-
Alt er galt her med unntak av Sead. Null bevegelse. En saueflokk som famler i blinde. En kaptein som måker ballen til hælvete hver gang sjansen byr seg. Støttepasninger i huet og ræva.
Luke MÅ ut. Vi må få mer balanse i midtbanen. Ohi inn på midten, bolly inn på kant og Johan høyere på banen bak Bjørn.Kommentar
-
Vi spiller forresten mot et Aalesund som ikke tenker å ta risiko i det hele tatt. Det er Rekdal, og vi har ennå ikke så mange offensive varianter (manglende samhandling) at vi klarer å bryte gjennom. Det hadde riktignok vært fint om presisjonsnivået på pasninger hadde vært helt sinnssykt mye høyere. Håper det skyldes selvtillit og at spillerne fortsatt driver og blir kjent, for det er helt jævlig innimellom.FerdigskåraKommentar
-
Videre trener han gjengen daglig, velger ut spillere, og plasserer de på banen.
Hadde Benny gjort like mye rart i jobben sin hadde han vært blakk.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Tilsynelatende gode fotballspillere virker paralyserte og Adeccomateriale etter de kom under Haglunds vinger. Ingen virker å ha verken kunnskap eller tro på det man skal gjøre der ute.BølerkanarisKommentar
-
bra vi tar så godt vare på frisparkmulighetene våre!!Kommentar
Kommentar