faens mongodommer!
Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00
Collapse
X
-
-
-
han ene kommentatoren, han stopper å prate hver gang han ene sier noe positivt om KFL, eller Byen Lillestrøm på kampdag med pynting etc, er han engamøkkamann eller noe?Kommentar
-
vi presser høyere..... nå kommer vel kontringsmålet i mot snart........ Optimisten :-)Kommentar
-
Kommentar
-
Sa det etter 1 kamp.Haglund er en elendig trener,skjønner at han fikk sparken i Elfsborg,foresten Elfsborg leder den svenske serien med 8 Poeng.Kommentar
-
-
HELDIGVIS, er vi bra på å legge gode dødballer! fy faen vi sugerKommentar
-
Er vel ikke vanskelig å se at planen til Haglund nå er å plukke mest mulig poeng fremover, ved å være så kyniske som mulig. Vi spilte meget bra fotball mot både Trøndera og vif, men vant ikke. Helt tydelig at selvtilliten har fått seg en knekk, og at laget må bli vant til å vinne kamper igjen før finspillet kan settes igang igjen.CustodesI med og motgangKommentar
-
jobbes litt bedre nå synes jegKommentar
-
-
Gode tendenser i angrepet nå... Synes faktisk Aalesund er enda dårligere en ossCustodesI med og motgangKommentar
-
10 \10 til KFL som jobber mere enn noen andre i en møkkakampKommentar
-
er vel ikke å overdrive hvis man sier vi har gitt ballen til motstander 20 ganger med lange baller fra eget forsvar, uten press og elendig adresse! mens vi selv kunne beholdt ballen med å spille gjennom i stedet.......Kommentar
-
Hadde ikke trodd det skulle være mulig å levere en mer drittkjedelig kamp enn mot Sogndal, men GRATTIS! Fugla klarte det igjen.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar