Lillestrøm SK - Aalesund FK. Torsdag 24.mai 2012 Kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    HAHA! Ernst Lersveen går helt Skavlan nå.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      Ser vi snart et tilskuertall nede på 4000-tallet på Åråsen? 5 100 etter eller annet idag og piping mot eget lag. Skjønner det godt.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        "Spille etter forutsetningene", sier Haglund. Tydelig signal om at vi er et godt stykke unna det han vil ha. Heldigvis!!

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1446

          Positivt: Vi får et poeng.Det virker mye tryggere i forsvar nå. Viste vilje til å vinne, spesielt i andreomgang. Roger god ballvinner.

          Negativt: Roger er altfor treig og feig fremover. Altfor mange feilpasninger generelt i laget. Vi ser ikke ut til å være avhengig av tilfeldigheter for å skåre. Samhandlinga på topp er altfor dårlig.
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Basert på denne kampen vil jeg se disse 11 i neste:

            ------------Sead-----------
            Stoor-Nystuen-Scheel-Ringen
            ---------Palmi-Roger--------
            -Knudtzon--Johan----Mathis-
            ------------8Jörn-----------
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Jeg skulle gjerne tenkt meg å høre hva planen med å legge de sentrale midtbanespillerne så dypt er. Sånn vi spiller nå spiller vi ballen opp til midtbanen før vi har passert første pressledd, virker jo fullstendig meningsløst. Også utrolig hvor treige Kippe og Nystuen er til å sette litt fart med kula og forsere framover til midtbanen. Er vi virkelig SÅ opptatt av defensiv sikring at vi ikke tør satse i det hele tatt?

              De siste 3 matchene tyder på at Haglund har tatt klare grep for å stramme opp defensivt, noe som har lykkes. Mer kyniske og lavere risiko. Angrepsspillet har dog blitt tilsvarende dårlig og med Björn på vei ut portene er det vel ingen grunn til å se voldsomt lyst på fortsettelsen. Spør du meg bør det legges stor vekt på dødballtrening fram mot Stabæk-matchen, kamper som i dag kan vinnes uten de store sjansene ved at vi stanger inn en offensiv dødball. Vi har et hav av innlegg i boks fra dødball, cornere og crossere som ikke ender i farligheter. Med hodespillere som Björn, Nystuen og Kippe bør det være mulig å bedre de offensive dødballene. Jeg kan akseptere den svake angrepsfotballen da det er tydelig at det er poengsanking som har stått på agendaen i det siste og tar vi Stabæk borte kan ingen si seg misfornøyd med 10 poeng på 4 kamper. Vi er likevel nødt til å bruke EM-pausen godt til å få i gang spillet igjen og ikke minst forsterke stallen. Dagens benk sier vel det meste om at vi mangler bredde.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                Jeg skulle gjerne tenkt meg å høre hva planen med å legge de sentrale midtbanespillerne så dypt er. Sånn vi spiller nå spiller vi ballen opp til midtbanen før vi har passert første pressledd, virker jo fullstendig meningsløst. Også utrolig hvor treige Kippe og Nystuen er til å sette litt fart med kula og forsere framover til midtbanen. Er vi virkelig SÅ opptatt av defensiv sikring at vi ikke tør satse i det hele tatt?
                Du svarer vel på ditt eget spörsmål i det avsnittet. Roger og hans makker må dypt ned og hente fordi vi stiller med to midtstoppere som ikke kan anklages for å väre veldig spillende. Vil gjenre se mer av Scheel, da han har det de andre to mangler og således gir oss litt mer muligheter i den fasen av spillet.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Endelig er vi der, Haglund: Ellva poeng på ellva matcher!

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7084

                    Gud hjelpe meg som dere sutrer. Jeg kommenterte kampen på radio. Merket at entusiasmen boblet...

                    Null baklengs: Bra.
                    Null bevegelse: Ikke bra.
                    Null glød og vilje: Skremmende.

                    Stabæk... De er i bånn av en grunn, men de har også hatt en hel del marginer imot. Og de har skapt en god del sjanser i alle hjemmekampene sine. Jeg kommer til å ha skrekkvisjoner og mareritt om mandagskampen etter dette. Selv Björn var svak i dag.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Fuglamannen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2011
                      • 543

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Gud hjelpe meg som dere sutrer. Jeg kommenterte kampen på radio. Merket at entusiasmen boblet...

                      Null baklengs: Bra.
                      Null bevegelse: Ikke bra.
                      Null glød og vilje: Skremmende.

                      Stabæk... De er i bånn av en grunn, men de har også hatt en hel del marginer imot. Og de har skapt en god del sjanser i alle hjemmekampene sine. Jeg kommer til å ha skrekkvisjoner og mareritt om mandagskampen etter dette. Selv Björn var svak i dag.
                      Triste greier.... VM i støttepassninger! Aner ikke hvorfor bolly ikke starter.... En ting er klart vi trenger forsterkninger.....

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6079

                        Roger bør få noen uker på 3.div laget med beskjed om å kun spille baller i lengderetningen. Ingen vendinger med utsiden av foten, ingen støttepassninger og ingen passninger på tvers. Kun ett eller to tuch på ballen og passninger i lengderetningen.

                        Savner Gislason når Roger spiller som i dag.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9457

                          For en bedriten forestilling! Tipper under 4000 mot Sandnes Geir.

                          Kommentar

                          • maurakanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 637

                            Blir nok ikke mange kamper over 5000 utover i sesongen. Er jo helt tragisk underholdning og innsats. Positivt at vi holder nullen for andre kamp på rad. Luke har ikke noe i en startoppstilling og gjøre. Flyr mest i offside og knapt nær ballen.
                            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                            Kommentar

                            • chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

                              Nystuen fortsetter, Kippe må ut. Han har ingen fremtid på Åråsen. Si nattinatt og ta første toget ut av byen sammen med Pedersen.

                              Deretter må det handles nytt i sommerpausen. En stopper, en ving og en spiss. Minimum.

                              Ellers er jeg enig med Knut over. Her går det mot færre og færre tilskuere, og det i sesongen det skulle satses igjen. Lurer faktisk på om Haglund bør ta samme toget ut av byen.
                              Bølerkanaris

                              Kommentar

                              • krisruds
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 839

                                Synes folk er alt alt for strenge med Roger her inne..

                                "Don`t shoot the messenger" er det noe som heter.
                                Uten PVG så er det tydeligvis Roger som er "the messenger"

                                Folk må huske at Roger er en ballvinner og kriger, han er ikke den store ballfordeleren.
                                Men han er FAEN meg den eneste som prøver der ute, verken Johan, eller Palmi prøvde NOEN offensive pasninger idag, ALT ble overlatt til Rogarn.

                                Roger hadde vel ballen sikkert 2-3 ganger så mange ganger som noen andre i laget idag, men stakkars mann... Det finnes jo faen meg ingen å spille den til... Er jo 3andre saltstøtter på midten, samt at verken Luke, Johan eller faktisk BBS lager rom for hverandre. De står alt alt for mye rolig.
                                Enten ender det med at han prøver på noe han ikke klarer, eller så ender det med at han må vende tilbake.
                                krisruds medlem av KFL siden 1996


                                OI OI OI nå har vi det morro :)

                                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                                  Aner ikke hvorfor bolly ikke starter....
                                  Bolly blir brukt på feil side. Kommer mye lettere til innlegg på høyre enn venstre. Songdal var han sjef og kom tidlig til innlegg. I dag knota han mye mer - du ser han bruker mer tid med venstre og mangler presisjon. Han har et greit venstre bein, men høyra er langt bedre.

                                  Kommentar

                                  • Kjølnerdomen
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jun 2008
                                    • 148

                                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                                    Synes folk er alt alt for strenge med Roger her inne..

                                    "Don`t shoot the messenger" er det noe som heter.
                                    Uten PVG så er det tydeligvis Roger som er "the messenger"

                                    Folk må huske at Roger er en ballvinner og kriger, han er ikke den store ballfordeleren.
                                    Men han er FAEN meg den eneste som prøver der ute, verken Johan, eller Palmi prøvde NOEN offensive pasninger idag, ALT ble overlatt til Rogarn.

                                    Roger hadde vel ballen sikkert 2-3 ganger så mange ganger som noen andre i laget idag, men stakkars mann... Det finnes jo faen meg ingen å spille den til... Er jo 3andre saltstøtter på midten, samt at verken Luke, Johan eller faktisk BBS lager rom for hverandre. De står alt alt for mye rolig.
                                    Enten ender det med at han prøver på noe han ikke klarer, eller så ender det med at han må vende tilbake.
                                    For faen! Mener du virkelig dette????

                                    Greit, han er ingen ballfordeler, men må jo for svarte gå an å gjøre noe fornuftig allikevel? Han er konstant i offside, og blir enten avvinket, eller fucker opp for resten av laget. Har sjelden sett noe mer ræva på Åråsen, uansett ballfordeler, kriger eller fandens oldemor!

                                    Forresten ikke uenig i deg med at de andre også var ræva i dag!

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      Offside?

                                      Kan ikke huske han har vært i offside engang...

                                      Han vant sikkert 30baller idag.. Så skjønner ikke motargumenter ditt egentlig
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • Kjølnerdomen
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2008
                                        • 148

                                        Opprinnelig skrevet av krisruds
                                        Offside?

                                        Kan ikke huske han har vært i offside engang...
                                        Da bør du kanskje ta en titt på førsteomgangen en gang til...

                                        Han er dessverre noe av det mest nakne jeg har sett på Åråsen, virker livredd for å få ballen, og gjemmer seg bort...

                                        Kommentar

                                        • krisruds
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2005
                                          • 839

                                          Er du sikker på at du ikke tenker på Luke?
                                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                          Kommentar

                                          Working...