Stabæk - LSK, mandag 28. mai kl. 18:00 på Nadderud

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1632

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
    som om ikke det er nok å bli rævkjørt av Stabæk (som har scoret hele 3 mål på 900 minutter før det møter oss og plutselig putter 4 på 19 min)... hvem faen er disse apene -> http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10070939

For første gang i livet er jeg har vært flau over å være kanarifugl.
    Synd disse ikke får tilbringe sommeren bak murene.

Forøvrig - motstanderen tatt i betraktning, er dette topp 3 av svake kamper jeg har sett av Lillestrøm siden slutten av 70-tallet. Og trolig også en av de svakeste prestasjonene av en enkeltspiller representert ved Westerberg. Det eneste positive i første omgang var det gule kortet som gjør at han sitter på tribunen neste gang.

Kommentar

• Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

Gi meg 3 divisjon og spillere som kan underholde fansen med full innsats og lokalt blod. Jeg er lei av å følge en gjeng tapere. For det er det samtlige ansatte i Lillestrøm Sportsklubb er, en gjeng tapere med taperskaller som gjør sitt levebrød av å suge penger ut av naive fotballsupportere som ikke kan styre kjærligheten for klubben sin. Skam dere, skam dere for å snylte lønn på fansens opparbeida penger, jævla tapere.
      Lauken er vår venn!

Kommentar

• AG-3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 1081

Hadde jeg vært ung hardtsatsende fotballspiller og blitt benka til fordel Westerberg - så hadde jeg lagt opp på dagen. Basta.

Har noen studert disse kjøpene vi har ute på banen eller har vi vunnet de på tivoli?

Kommentar

• Mikki Mifsud
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2005
          • 244

Lurer på hva Björn tenker når han ser sine medspillere loke rundt der som en saueflokk uten mål og mening. Fatter ikke at dette kan fortsette - når skal den sportslige ledelsen se at dette vil ende med nedrykk? Haglund er ikke riktig mann, spark vedkommende - få inn noen med nytt blod som maner gutta til innsats i EM-pausen.

Jeg er drittlei.

Kommentar

• brisbane-kanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 597

det er så jævlig nakent... det er faen ikke en jævla lillestrømspiller som vet hvor en annen lillestrømspiller er...

blir adecco neste sesong

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Blir spennede å se hva man bruker pengene man vil få for Björn på. Det får bli den endelige lakmustesten på om det er noe kompetanse i styre og stell i klubben. Forsetter det som før er det kvelden for godt.

Kommentar

• AG-3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 1081

Kan noen pirke borti vår kjære spiller nr.7 og se om det er liv i han? Fremstår som en utstoppet rekvisitt...

Kommentar

• ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

Nå må styret gå. Orker ikke tapere som prater om at dette er hyggelige fyrer. LSK skal vinne og være i toppen. Nå rykker vi ned hvis ingen ting skjer. ingen likte lskstyret på 70 tallet sa var vi best. Sett fingeren i jorda så ser vi hvordan dette går. Aksjon på treninga til uka hvis noen tør

Kommentar

• Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

Det som er sikkert er at LSK må forsterke stallen i Sommer. Bjørn kan ikke gjøre dette alene. Kvitter vi oss med han så må vi ha inn 3 klassespillere . Westerberg bør sendes med første tog hjem. Forsvaret vårt er det værste jeg har sett noen sinne i LSK s historie. Midtbanen fører mer ball en å spiller på en eller to touch. Alt går for sakte i alle faser av spillet. Vi scorer oftest på litt tilfeldigheter og flaks... eller dyktighet av Bjørn. Håper Sportsklubben ser at det er på høy tid å gjøre noe dramatisk nå. Et nedrykk blir slutten på en æra i Norsk fortball. Tiden er i ferd med å renne ut...
                    Fugla Forever

Kommentar

• chrissp
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 2403

Får se det på den positive siden. Forhåpentligvis er Haglund og Bjarmann historie før sesongen begynner igjen etter sommerpausen.
                      Bølerkanaris

Kommentar

• Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

Frode Kippe har gjort mer ut av seg på 5 min som spiss enn hva han har klart hele sesongen som midtstopper.. La han fortsette på topp, i det minste en som skyter/nikker/avslutter.

Kommentar

• Jan Banan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 809

Jeg spyr av å se dette udugelige drittlaget "løpe" rundt på banen som ei crackhore på sitt siste vers. Forbanna drittlag, forbanna drittspillere, og forbanna drittrener. Faen ta dere, som spytter på alt LSK har stått for. Dere kan legge dere i kveld, vel vitende om at DERE er laget som til slutt klarte å ta livet av en legendarisk klubb.
                          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• brisbane-kanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2006
                            • 597

en fornærmelse mot supporterene. en gjeng med sveklinger. et hån mot alle som bryr seg om fugla.

Kommentar

• fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1509

så ikke 1.omgang, men det jeg ser av slutten av 2.omgang så virker det som at gutta ihvertfall prøver, selv om det nokså planløst og alt bare blir knall og hawaii når vi prøver å angripe...

Per Berg, please, hjelp oss nå og skaff oss en knallbra vb og angriper, og vent med å selge BBS! Ellers blir det adecco...
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

Kommentar

• brisbane-kanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2006
                                • 597

vi ligger under 4-1 etter 81 spilte minutter så presterer dem faen meg å slå støttepasninger.
                                11 mann på attføring fra nav hadde prestert bedre

Kommentar

• Slakter Fjes
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 288

Hent hjem Arne
                                  "And I never thought this life was possible.
                                  You're the yellow bird that I've been waiting for."
                                  Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4255

Fra LSK-radio: - Tre enkle, banale mål som ethvert lag på dette nivået burde klart å unngå.
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Farvel Björn, lykke til videre. Synd du aldri fikk anledning til å blomstre skikkelig i LSK, på et godt lag. Man det var imponerende nok det du fikk ut. Nå er det på tide å dra.

Kommentar

• Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

Opprinnelig skrevet av chrissp
                                        Får se det på den positive siden. Forhåpentligvis er Haglund og Bjarmann historie før sesongen begynner igjen etter sommerpausen.
                                        Noen må ta ansvaret for dette. Hver stein må snus. Dette er jo så dårlig at jeg nesten ikke tror det er mulig... Noen må gå...
                                        Fugla Forever

Kommentar

• LasseN
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 1610

Det er en del i LSK som bør skamme seg ved neste lønnsutbetaling. Og da snakker jeg ikke bare om spillere. Jeg snakker om ALLE som får lønn fra LSK og som har noe med "topplaget" å gjøre. Hadde de hatt noe som minna om baller, så hadde de returnert neste lønning.
                                          Og jeg trodde det ikke var mulig å se en dårligere kamp enn Kaerjeng. Vel. Så feil kan man ta. Tegneserielaget rævpulte oss.
                                          LasseN

Kommentar

Working...