Stabæk - LSK, mandag 28. mai kl. 18:00 på Nadderud

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ap4
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 271

    #81
    Fy faen for en gjeng med tapere!! Kommer vel bare noe svada om at vi var på høyde med Stabæk gjennom kampen, men at noen raske mål gjorde det vanskelig. Blir kvalm når jeg ser Bjarmann kommer kjørende i millionbilen sin til Åråsen!!

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1472

      #82
      Det er TYDELIG at spillerne må brette opp ermene. På trening. På ekstra-trening. På banen fra første sekund til siste sekund. Og så må supporterne må brette ned ermene. Dette var dårlig LSK-reklame fra alle hold!! Skjerpings!!!!!!!

      Kommentar

      • fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1507

        #83
        Er veldig spent på hva slags lag vi stiller med etter sommer pausen....
        Vi rykker ned med det tempoet her. Herregud å jævelig å se på.

        Skal ha for at vi prøver på tampen av kampen, men det er så utrolig planløst. Alt skal spilles inn i midten hvor det blir klynge, eller så går man for innlegg som er av horribel kvalitet. Eneste gode innlegget i 2.omgang tror jeg Bolly hadde, men en umarkert palmason klarte ikke å heade i det hele tatt.

        Vi trenger forsterkninger som kan gå rett inn i laget og klare å spille fotball uten å måtte bli rompe-kompis med alle spillerne for å klare å sentre sammen, noe som er den vanlige forklaringen på hvorfor vi spiller så dårlig. Hvorfor spilte vi da så bra mot RBK og VIF? Klarer spillerne kun å motivere seg selv og ha full tenning når det er storkamper?

        Vi trenger både VB og VK som er venstre beinte, en (helst to) angriper av rang (hei Ujah!), og en midtbanegeneral.

        Av våre nye spillere så er det noen som har skilt seg ut negativt denne vårsesongen:
        Jesper - Hvis Haglund mener han er en av Allsvenskans beste backer, må den ligaen være rimelig ræva.
        Johan - Har du lyst til å spille for LSK? Virker helt tafatt og umotivert til tider
        Palmi - En kriger, men er det ikke derfor vi har Roger og Gabrielsen?

        Stiller spørsmålstegn ved signeringene sett i etterkant. Er det blitt gjort en bra nok jobb i forhold til vurdering av disse spillerne kontra andre på markedet? Eller hadde vi rett og slett så lite spenn at vi bare måtte plukke bosman spillere?
        Må vel være en del gode spillere nedover i sentral/øst europa? Polen, Tsjekkia osv?

        Fader, er så skuffa over denne vårsesongen....
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #84
          Arne, kom hjem. Vi er Norges Stoke. På tide å ta det til tilbake.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Wanker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 633

            #85
            BETALTE vi for Westerberg?

            Han er en hyggelig fyr, og ikke ansvarlig for at vi ga ham et tilbud.
            Men allikevel - han kan aldri mer være førstevalg på backen, ALDRI!
            Hunter S. Thompson:

            There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #86
              Jeg skjemmes over det vi viser på fotballbanen. jeg synes rett og slett vi er det mest elendige laget i tippeligaen nå.
              Seriøst westerberg.......... Åpningstidene på NAV er sikkert 08:00 -16:00 man-fred? jeg er ikke sikker, men du bør undersøke dette, og ta med deg 9 stk i køen! den siste kan dra til England og leve et langt og lykkelig liv der.

              Dette lukter det et helvetes stort nedrykk av!

              joda det er harde ord, men slik føles det akkurat nå når man har sett hva som blir prestert.......... blir deprimert....
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Diallo
                Medlem
                Møteplager
                • May 2004
                • 79

                #87
                Husk at PVM er tilbake etter sommeren , han kan løse opp endel på midten. Kvaliteten datt veldig etter at han ble borte.

                Kommentar

                • sigurdsen
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 1820

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Diallo
                  Husk at PVM er tilbake etter sommeren , han kan løse opp endel på midten. Kvaliteten datt veldig etter at han ble borte.
                  Nåja, vi var vel ikke noe topplag før han ble skadet heller

                  Kommentar

                  • Wanker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 633

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Diallo
                    Kvaliteten datt veldig etter at han ble borte.
                    La oss ikke lure oss selv - det var vel ikke spesielt imponerende det som skjedde FØR han forsvant heller.

                    Sorry Sigurdsen, det tar mer enn ett minutt å få lagt inn svar. Det er ikke bare på banen det svikter...
                    Last edited by Wanker; 28.05.2012, 21:15. Begrunnelse: Sorry Sigurdsen, det tar mer enn ett minutt å få lagt inn svar. Det er ikke bare på banen det svikter...
                    Hunter S. Thompson:

                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                    Kommentar

                    • antikris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 520

                      #90
                      Har følt meg flau over LSK ved to anledninger, i kveld var en av de. Fy faen, for en begredelig forestilling. Hva i huleste er det som foregår?? Kollektiv hjerneblødning.. KONSENTRASJON!! Nå må klubben hente inn en hodekrymper, disse folka virker jo helt knekt. Hva Haglund angår, kan man jo bare spekulere i hvorfor han ikke klarer å motivere disse spillerne til å yte og konsentrere seg fullt ut i 90 minutter. Powell sa i pausen at de måtte "ville", hvorfor er dette så vanskelig å få til? Dårlig steming inad?

                      Og Westerberg orker jeg ikke å tenke på en gang....

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #91
                        Laget med landets beste treningsfasiliteter sliter i bunnen år etter år. Kan det være mer enn bindestreken som mangler rundt bruken av LSK(-)Hallen, mon tro? Hva trener man egentlig på? Kan klubben med det høye selvbildet kanskje lære noe av andre klubber med langt dårligere ressurser? Hva har TIL gjort for å kunne kjempe i toppen år etter år, for eksempel?

                        Jeg skal gi et lite hint på hva jeg mener er årsak nummer en ihvertfall, de har terpa på ballkontroll og pasninger. Grunnmuren er der. Hvem startet de det hele med? Engelskmannen som nå er under Solskjærs vinger. De beste henter de beste.

                        Se på Godset. Stikkord er langsiktighet og tydelighet. Man henter spillere som passer inn, og henter de også for småpenger. Hva vil LSK? Ingen veit, bortsett fra et uttalt mål om å kjempe i toppen da. Men med hvilke grep? Med Haglund trodde jeg vi fikk en klar linje, men alt virker å være som før. Man hverken evner eller tør ta oppgjør med en mentalitet som har limt oss fast til en årlig bunnstrid. Dere vet, "vinnerkulturen".

                        Kommentar

                        • KanariLance
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2006
                          • 59

                          #92
                          Nå er jeg dritt lei!!! Jeg er drittlei av å bli pissa på som supporter. Jeg har vært på nesten samtlige hjemmekamper siden 1979, og lagt ned uhorvelig mange tusen spenn på denne klubben. Og nedturene har vært mange, men det kan jeg tåle så lenge gutta gjør sitt aller beste. Det er forskjell på å tape med ære, og å tape med skam! De gidder jo faen ikke å tråkke til i det hele tatt. Vi vinner ikke en jævla duell, og andreballene får motstanderen tak i ni av ti ganger. Og forsvaret vårt er bare en trist skandale, med unntak av Nystuen og til dels Stoor. Men jeg har vært på Åråsen for siste gang på en stund. Nå får det faen meg være nok!!!
                          Jeg kommer til å se kampene på TV frem til gutta viser innsatsvilje. Om de vinner eller ikke driter jeg egentlig i, bare de løper til de segner om, og blør for drakta. Nå bare lunter de rundt på banen som en gjeng lilleputter. Nok er nok!!!
                          FORZA FUGLA
                          I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                          FUGLA FOR LIFE!

                          Kommentar

                          • mats
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 621

                            #93
                            1. IKKE spark Haglund, det finnes ikke bedre alternativer pr nå - han har ansvar, men innsats, det må spillerne klare
                            2. Det var hentet inn mye rart før Haglund kom
                            3. Bruk spillerne i de posisjonene de spiller, les Jeppe V.B, Bolly V.K, begge skal spille på HØYERE - om de skal spille

                            Kommentar

                            • mats
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 621

                              #94
                              1. IKKE spark Haglund, det finnes ikke bedre alternativer pr nå - han har ansvar, men innsats, det må spillerne klare
                              2. Det var hentet inn mye rart før Haglund kom
                              3. Bruk spillerne i de posisjonene de spiller, les Jeppe V.B, Bolly V.K, begge skal spille på HØYERE - om de skal spille
                              Pali er kant, vi har ingen spiss.. Johan skal spille kant.. osv osv..
                              4. Er ikke Høibråten ventrebeint? Bruk han på back...
                              5. Nystuen er en bra fyr

                              Det skal gutta snu!

                              Kommentar

                              • *46*

                                #95
                                Det jeg ønsker å skrive passer ikke på trykk - verken for mods eller spillere med dårlig selvtillit. Så jeg holder kjeft.

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  #96
                                  Det viktigste nå er ikke om vi taper med eller uten ære, om vi spiller bra eller dårlig så lenge vi taper. Akkurat nå håper jeg kun på at vi skal berge plassen i tippeligaen. Rykker vi ned er det katastrofe, nå må ALT settes inn på å berge plassen. Vi har rett og slett ikke råd til å rykke ned, og det er faen ikke sikkert vi kommer opp med det første om så skulle skje!

                                  Nå må spillerne komme med 279% innsats i kampene fremover for å ta igjen det de IKKE har vist i det siste, de bør skjemmes over egen innsats og trå til som faen nå, plassen MÅ berges!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • ap4
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 271

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av antikris
                                    Hva Haglund angår, kan man jo bare spekulere i hvorfor han ikke klarer å motivere disse spillerne til å yte og konsentrere seg fullt ut i 90 minutter. Powell sa i pausen at de måtte "ville", hvorfor er dette så vanskelig å få til? Dårlig steming inad? .
                                    Det lurer jeg på også. Knudtzon sier til lsk.no: "Jeg tror det var tenningsnivået som ikke var på plass. Vi henger ikke med i det som skjer i første omgang. Vi fikk høre det vi trengte å høre i pausen og det ble litt bedre de siste 45, men da var egentlig kampen allerede over." Er spillerne en gjeng med drittunger som må få kjeft i pausen før de skjønner at de må begynne å jobbe???

                                    Kommentar

                                    • mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

                                      #98
                                      Møkkagjeng... feige, puslete tulliger. Makan. Jeg har nå langt større respekt for marsvinet enn spillera, for marsinet har både engasjement og vilje. Dessuten legger pelsdotten omtrent like elendige pasninger, men da uten å heve lønn.
                                      Fugla mot nye høyder

                                      Kommentar

                                      • KanariLance
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • May 2006
                                        • 59

                                        #99
                                        100% enig med Rovfugl, men for meg er det et stort poeng om de taper med ære eller ei. Jeg har som sagt vært på Åråsen siden 1979, og jeg kommer mer enn gjerne de neste tredve åra også, for å brøle meg hes og støtte laget, så lenge de viser innsats. Jeg har faen ingen plikt til å møte opp for å se på en gjeng som ikke gidder å prøve en gang.
                                        FORZA FUGLA
                                        I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                                        FUGLA FOR LIFE!

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1252

                                          Jeg ser det har vært aksjon på Åråsen i kveld. Personlig drar jeg heller hjem til Per Berg og slår opp telt i hagen hans, og jeg drar ikke før han gir en uttalese om hva han synes om LSK pr. dags dato. Berg har personlig lovet oss å spytte inn penger da han fjernet HB og nå er det dags for å bla opp penger for minst to nye forsvarspillere.
                                          Haglund har heller aldri vært rett mann for LSK men det er uansett ikke han som fortjener mest pepper ennå.
                                          Etter noen timers avreagering med gulvvask, oppvask, klesvask, vinduspuss, sølvtøypuss, boning av gulv, en kopp kaffe og en runk så er det på tide å se fremover til 20. juni og Ull/Kisa. Det er vel høyst sannsynlig denne kampen som får folk til å skjønne hvor langt forfallet har kommet siden Arne Erlandsen gikk ut porten på Åråsen.

                                          Kommentar

                                          Working...