Stabæk - LSK, mandag 28. mai kl. 18:00 på Nadderud

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7087

    Etter 19 minutter i dag hadde jeg valget mellom å gå hjem og slutte å se på fotball, eller bare le. Jeg valgte å le. Dette var nemlig bare latterlig. Denne gjengen kommer til å rykke ned. Samhandlingen er lik null, entusiasmen er fraværende og konsentrasjonsnivået er provoserende. Hvorfor er det så jævla vanskelig å motivere laget til å ønske å vinne fotballkamper?!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      Fordi spillera er en råtten gjeng med tapere.
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • jonfugl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jun 2009
        • 181

        Ingen kjemping, ingen som vinner duellerne, ingen som tar tak på banen og står fram, ingen framdrift i spillet, en haug av umotiverte støtte passninger.
        Savner alt, kjemping, duell spill, raske baller, lange løp og mål.
        håper for Guds skyld de ikke tror de er for gode til å rykke ned, for det er de ikke, fortsetter det slik de har spillt de siste
        kampene, gjør de det. Adecco ligaen neste år, om noe ikke skjer og tar TAK, for faen.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Hva faen skal vi med Erlandsen?? Vi trenger ikke et norsk svar på Hodgson. Men har man kommet til konklusjonen at vi bør legge ambisjonene på hylla, så passer han greit. En stil som ALDRI vil ta oss dit vi vil.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4380

            For en gjeng med søppel!

            Få inn juniorlaget i neste match. Der er det gutter som vil spille for LSK, og som bærer drakta med stolthet.
            ..................

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Apropos det der med innsats og ære, ryggraden og moralen i laget.

              Espen Søgård spiller i Kristiansand. Hvorfor faen skal han det?
              Vi har en eneste LSK-spiller i tillegg til BBS de to høyeste divisjonene som har målteft per dato, og han scorer måla sine for Sarpsborg. Hvorfor?

              Vi har dytta ut de som ER LSK, folk som Arne Erlandsen, PSA og Espen - vrake de til fordel for en gjeng kjærringer og veikinger som er her for spenn/for å ha et sted å "spille".

              Man sparker ikke ut sin egen familie ustraffet.

              Nå er det operasjon brannslokking atter igjen:
              Få inn Helstad el likn, en midtbanespiller som duger og et par forsvarere. Ellers går det til helvete.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2925

                Mulig gutta trenger en ferie nå, men fortjener de den? NEI!!! Hvis ikke gutta nå jobber steinhardt hver jævla dag med å bli bedre og kommer tilbake med en guts og en vilje som mangler sidestykke, skal jeg personlig møte opp hver dag resten av året utenfor huset deres med et helvetes fyrverkeri som vekker de opp hver dag kl 5 på morgenen, for å minne de på at nå er det dags for å stå opp og trene! Trene på å bli en bedre fotballspiller og en mann. En mann som faktisk vil, tør og klarer å gi alt på banen. Det jeg så på Nadderud idag var vanvittig. Jeg visste ikke at vi faktisk har 11 mann som liker å få en golden shower minst en gang i uka av 11 andre menn, for det er det det ser ut som. Før de legger draktene sine foran fansen og pisser på de også. Trodde ikke offentlig urinering var lovlig i Norge
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6079

                  Trist å se hvordan denne sesongen utvikler seg. Jeg er en av de få som likte Berg ganske godt og var skuffa over sparkingen og at vi hev hele snuopprasjonen på båten så fort den ga oss økonomisk pusterom. JEg har generelt vært skeptisk til omtrent alle signeringer vi har gjort i vinter, men har alikevel klart å bli skuffa over det vi presterer i år.

                  Generelt vil jeg gjerne se kontinuitet og er i utgangspunktet i mot å sparke trenere etter kort tid, men Haglund begynner å se ut som en feilsignering. JEg synes vi har gjort mye dumt på overgangsmarkedet, men hadde uansett forventa at matrialet var godt nok til at vi skulle ligge langt unna nedrykk. Det virker som vi totalt mangler spillesystem og alle rollene på laget forandrer seg helt utfra hvem som spiller, og spillerens tolkning av rollen.

                  Vi har henta spillere som rett og slett er for dårlige (Westerberg, Rodgers, Palmi, Midtgarden) og spillere som er gode nok, men koster langt mer i lønn enn smartere signeringer gjør (PVM, Andersson). Vi satser på å selge en spiller hvert år, men henter ikke spillere med potensiale til å bli salgsobjekter lenger (som Ujah, Nosa, Bergmann). Det er tydelig at mer er galt i sportsklubben enn treneren, men det forklarer ikke hvorfor laget er totalt uten system og selvtillit, viser tendenser til overtrening og presterer langt dårligere enn spillergruppa skulle tilsi.

                  Om vi skulle skifta trener nå, så ville jeg vurdert en 433-trener med tanke på at spillermannskapet ser ut til å passe en slik formasjon nå, med Anderson, PVM og Roger som midtbanespillere og Gulbrandsen, Bolly og Ohi som spillere som passer kantrollene.

                  Foreløpig tror jeg dog jeg foretrekker å gi Haglund mere tid, ikke ønskelig å bli en klubb som sparker trenere i hytt og pine. Men det har blitt gjort svært dårlige vurderinger både på trenersiden og spilersiden.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7087

                    Formasjon er jo en diskusjon. Jeg mener spillermaterialet vi har nå ville passet i en slags 3-5-2. Tre stoppere, to vingbacker og tre spillere i en ganske kompakt midtbane. Vi har definitivt ikke flanker og ikke backer til å spille 4-4-1-1, og feil typer sentrale midtbanespillere til å få en effektiv duo sentralt i banen.

                    Det er iallfall enda godt at når Björn og Rodgers forsvinner i sommer (sistnevnte skal vel tilbake til NY i juni, hvis alt ordner seg), har vi ikke noe valg: Da MÅ vi investere i spisstalent og offensive krefter. Jeg tror vi er helt avhengige av å treffe maks på overgangene i sommer for å slippe en høst langt nede i gjørma. Det ville jeg aldri trodd for to måneder siden, men sånn er det jo.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1581

                      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari

                      Espen Søgård spiller i Kristiansand. Hvorfor faen skal han det?
                      Vi har en eneste LSK-spiller i tillegg til BBS de to høyeste divisjonene som har målteft per dato, og han scorer måla sine for Sarpsborg. Hvorfor?
                      Kan det være at disse to spillerne befinner seg i Adeccoligaen rett og slett fordi ingen klubber i eliteserien mener de er gode nok til å spille på sine lag?

                      Kommentar

                      • Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

                        Da har jeg fått slukket det verste av sinne som jeg hadde inne i meg, men er fortsatt ikke blid.

                        Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller om jeg gidder dette mer. Føler att spillerne gir faan og pisser på KFL og LSK. Nå er det nok, og gir dere en siste mulighet til å vise hva som bor i dere spillere. Hvis det blir uavgjort eller tap neste kamp, så er jeg ferdig for året med norskfotball, hvis dere i noensinne resten av året ikke blør for drakta så stikker jeg, og ett sesongkort blir lagt ut på finn.no gratis til den som måtte ønske å plage seg selv.

                        Faan ta dere spillere, hater deres innsats og er flau over att dere spiller i LSK. Hvis det går til helvete med LSK, så håper jeg det går til helvete med deres videre karriere som fotballspillere.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av ap4
                          Det lurer jeg på også. Knudtzon sier til lsk.no: "Jeg tror det var tenningsnivået som ikke var på plass. Vi henger ikke med i det som skjer i første omgang. Vi fikk høre det vi trengte å høre i pausen og det ble litt bedre de siste 45, men da var egentlig kampen allerede over." Er spillerne en gjeng med drittunger som må få kjeft i pausen før de skjønner at de må begynne å jobbe???
                          Mitt forslag er at Haglund og Powell kjefter på spillerne för kamp.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Formasjon er jo en diskusjon. Jeg mener spillermaterialet vi har nå ville passet i en slags 3-5-2 ...
                            Spillesystemet spiller ingen rolle når gjengen utpå der feiger ut.

                            Ingen vil vinne, ingen hjelper andre og alle ser på. De vil helst hjem i senga eller langt vekk. Kapteinen er stum, viljen er død og frykten herjer. Harahjerte på samtlige. Du taper enhver krig med sånt mannskap, uansett taktikk.
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • 10theri
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2010
                              • 438

                              Gir bort sesongkort? - Hva f*** skjedde med; i med og motgang?

                              Greit nok at laget pisser på drakta om dagen, men vi som fans skal da for h****** ikke vende ryggen til.
                              Heia Lillestrøm......

                              Kommentar

                              • LOMPA
                                I karantene
                                Bøffelpromp
                                • Apr 2012
                                • 17

                                Som jeg har sagt før Haglund er en dårlig trener.Hvorfor kom alle disse spillerne GRATIS til Lsk før sesongen,var det for at de var for gode for sine respektive klubber?

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Hva faen skal vi med Erlandsen?? Vi trenger ikke et norsk svar på Hodgson. Men har man kommet til konklusjonen at vi bør legge ambisjonene på hylla, så passer han greit. En stil som ALDRI vil ta oss dit vi vil.
                                  Jeg liker best den stilen hvor man vinner kamper. Det er seiere jeg husker, ikke hvor "fiks" fotball som ble levert.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7087

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Jeg liker best den stilen hvor man vinner kamper. Det er seiere jeg husker, ikke hvor "fiks" fotball som ble levert.
                                    Arne vinner fotballkamper. Arne leder Adecco med et mannskap som ble tippet nord og ned på absolutt alle hold før sesongen. Arne scorer mål. Arne har struktur. Arne har et lag med entusiasme, intensitet og kjempetrøkk. Arne har antakelig det beste laget på Romerike her og nå.

                                    Syns det blir for tidlig å prate om trenerskifte så tidlig, men vi mangler fasong. Et par av spillerkjøpene har vært skivebom, og vi mangler sårt folk i enkelte posisjoner, mens vi er overrepresenterte i andre posisjoner. Avvent og se om det er tegn til bedring etter ferien. Da får vi tilbake PVM og Fredrik Gulbrandsen, mister antakelig Björn, men får en eller to forhåpentligvis klare forsterkninger i bytte. Men dette kan ikke vedvare særlig lenge utover høsten.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Opprinnelig skrevet av Dole
                                      Kan det være at disse to spillerne befinner seg i Adeccoligaen rett og slett fordi ingen klubber i eliteserien mener de er gode nok til å spille på sine lag?
                                      De er gode nok til å være stamspillere på lag gode nok for opprykk til den samme ligaen som våre egne stamspillere ikke ser ut til å være gode nok for.

                                      Minner igjen om dette med poengstatistkken til LSK med/uten Søgård, den var aldri tilfeldig og det ser vi klart som dagslys nå høsten 2011 / våren 2012. Uten Søgård, null gutsing, vi både reiser rundt og blir pissa på og får besøk hjemme hos oss selv og sannelig blir vi ikke pissa på der også. Det kjennes som at laget har gitt vekk sin naturlige kaptein, klubbens sjel og samlingspunkt. Med en PSA på vei tilbake sendt ut bakdøra er hele den lokale forankringen borte. Pål Steffen kunne umulig prestert noe dårligere enn vårt forsvar anno 2012.

                                      Og ja, jeg vet at Espen ikke var noen Diego Maradona med ballen. Det er det ingen som er i Norge. Espen tok det igjen til gagns med innsats og motivering av sine medspillere - mer enn godt nok for LSK og norsk fotball generelt.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • ap4
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 271

                                        Vet ikke helt hva som skjedde da Søgård forsvant, men han fikk vel et vanvittig bra tilbud fra Start, et tilbud som viste seg å være for godt til å være sant.

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av ap4
                                          Vet ikke helt hva som skjedde da Søgård forsvant, men han fikk vel et vanvittig bra tilbud fra Start, et tilbud som viste seg å være for godt til å være sant.
                                          Hørt rykter om 1,2 mill i året. Hvis det stemmer (høres drøyt ut og tipper det var noen klausuler f.eks. at de beholder plassen) fortjener virkelig Espen penga. Han har ikke akkurat vært heldig med når han har signert nye kontrakter hos oss.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...