Etter kampen i går ble spillerne møtt av supportere på Åråsen som var sinte, frustrerte og ikke minst lei seg. Jeg vil i den anledning gi honnør til Frode, Espen N og Sead som valgte å møte supporterne, og som valgte å stå rakrygget. Samtidig er det vel ingen tilfeldighet at det var akkurat disse tre som gjorde det, heller. Her har vi tre spillere som viser moral, tar ansvar og jobber hardt for laget.
Skammen får gå til de spillerne som bare gikk rett fordi. Ikke minst de spillerne som leverte minst på Nadderud, men som ikke nedverdiget seg til å måtte snakke med dem som betaler store deler av lønna deres, som føler seg for gode, for priviligerte, for store fuckin' stjerner til å måtte nedverdige seg til slik. Og Haglund, det inkluderer deg. Aldri har jeg sett noen få så lite ut av et slikt utgangspunkt.
Skammen får gå til de spillerne som bare gikk rett fordi. Ikke minst de spillerne som leverte minst på Nadderud, men som ikke nedverdiget seg til å måtte snakke med dem som betaler store deler av lønna deres, som føler seg for gode, for priviligerte, for store fuckin' stjerner til å måtte nedverdige seg til slik. Og Haglund, det inkluderer deg. Aldri har jeg sett noen få så lite ut av et slikt utgangspunkt.
Kommentar