Møte med supporterne

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3201

    Møte med supporterne

    Etter kampen i går ble spillerne møtt av supportere på Åråsen som var sinte, frustrerte og ikke minst lei seg. Jeg vil i den anledning gi honnør til Frode, Espen N og Sead som valgte å møte supporterne, og som valgte å stå rakrygget. Samtidig er det vel ingen tilfeldighet at det var akkurat disse tre som gjorde det, heller. Her har vi tre spillere som viser moral, tar ansvar og jobber hardt for laget.
    Skammen får gå til de spillerne som bare gikk rett fordi. Ikke minst de spillerne som leverte minst på Nadderud, men som ikke nedverdiget seg til å måtte snakke med dem som betaler store deler av lønna deres, som føler seg for gode, for priviligerte, for store fuckin' stjerner til å måtte nedverdige seg til slik. Og Haglund, det inkluderer deg. Aldri har jeg sett noen få så lite ut av et slikt utgangspunkt.
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2925

    #2
    Hvor i helvete var Haglund igår? Se på Ståle i Köln. Der har du en trener som måtte stå skolerett foran supportere gang etter gang og han gjorde det med rak rygg! Møt supporterne Haglund, eller så mister du hvertfall min respekt
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

      #3
      Enig. Å gjemme seg for supportere som kun vil prate er ikke et lurt trekk. Jeg har forsvart Haglund mye, og mener fortsatt at han er rett mann, men det han gjorde i går var bare pinlig.
      Twitter

      Kommentar

      • erlando
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 858

        #4
        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Skammen får gå til de spillerne som bare gikk rett fordi. Ikke minst de spillerne som leverte minst på Nadderud, men som ikke nedverdiget seg til å måtte snakke med dem som betaler store deler av lønna deres, som føler seg for gode, for priviligerte, for store fuckin' stjerner til å måtte nedverdige seg til slik.
        Nå har jeg bare denne saken via media, men det er ingen mulighet for at siden spillerbussen visste på forhånd at supporterne ventet på dem, så hadde de blitt enige om hvem som skulle stå for snakkinga?

        Eller er det for lite samhandling blant dem til at noe slikt er en mulig forklarling?
        Ja til pause i pausen!

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          #5
          Isåfall, hvorfor stod Nystuen og Sead der? De som burde stått der er Kippe (kaptein), Haglund (trener) og Bjarmann (sportsdirektør). At Frode står å svarer på vegne av alle spillerne, støtteapparat og klubb, fjerner for meg all tvil om at han er den riktige kapteinen der ute. Massiv Kudos til Kippe, for den situasjonen han møtte der var uoversiktelig og tøff, det tror jeg alle ser.

          Til vår svenske trener som løp og gjemte seg innendørs; fy skam!
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #6
            Var Haglund i det hele tatt med til Åråsen? Virker litt uvoersiktelig informasjonen ang dette.
            Hadde han vært der så burde han helt klart møtt fansen.

            Masse cred til Sead, Espen og Kippe som stod frem og tok imot rakrygget.
            Når det er sagt, er det noen som har noe referat over hva som ble sagt av fansen og spillerne?
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9453

              #7
              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
              Til vår svenske trener som løp og gjemte seg innendørs; fy skam!
              Hahaha. Haglund løp å gjemte seg? Ser det for meg. Livredd for 20+ saklige UFCere og KFLere. Folkekravet om at han skulle ha møtt opp kommer nå, dagen etter en spontan happening.

              edit: dog skal det sies at vi trenger et møte nå.
              Last edited by knut; 29.05.2012, 12:13. Begrunnelse: edit

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #8
                Haglund var med, han gikk rett opp på kontoret for å analysere kampen.

                Etter den flaue forestillinga til spillerne skjønner jeg godt hvis Haglund mente at spillerne måtte svare for den selv. Det er ikke Haglund som er utpå der og spiller. LSK visste at det ventet supportere på Åråsen, og jeg tror derfor at Haglund, som jeg skrev, sa til spillerne at den innsatsen deres i den kampen der får dere svare for selv!


                Flere av unggutta som Bolly, Osvold, Ohi og flere av støtteapparatet stod også og følgte med litt i bakgrunnen.
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                Working...