Humbug og Kanari

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    Humbug og Kanari

    Takk for nok en herlig fanzine. Likte best innledningen på intervjuet med Claus, FC drittsekk og på slutten i fanzina når man fikk se at Hulsker var roten til alt vondt
    Ultras Felt C Lillestrøm
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Fikk den i går jeg og, og slutter meg til takken til dere som lager Humbug & Kanari. Flott fanzine, med mye bra stoff. Er i det hele tatt imponert, og takknemlig, for all frivillig jobb som gjøres (av styret, tifo-gruppa osv.).

    Vi som ikke bidrar med særlig mer enn etter beste evne å delta i synginga på Åråsen, må iallfall SØRGE FOR Å BETALE MEDLEMSKAPET I KFL !

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #3
      Og som vanlig kom nesten ikke Ronnie til saken ....
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #4
        Selv om jeg er en av bidragsyterne, så må jeg få skryte av H&K. Etter at Fritz tok over som redax, ikke noe vondt om de forrige, så har nivået hevet seg akkurat det lille ekstra som skal til.

        Siste utgave er så og si uten dødpunkter, det er en fåkkings fornøyelse å lese det! Flere ganger på rappen!

        Lenge leve redax!
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Fikk den i posten i går. Dattra mi rappet den først, så jeg så den ikke før kl 23.00. Ble liggende å lese til 01.15.
          Veldig bra nivå, passe frekt, god blanding av stofftyper.
          Imponerende!

          PS: Bare et lite innspill. Vær forsiktig med å lege liten tekst rett på bildebaklgrunn som ikke er helt svart eller helt hvit. Ellers blir det veldig vanskelig å lese.


          Mvh
          Gammer`n -journalist
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            All honnør til de som bidrar, og har bidratt tidligere til Hummer & Kanari. Jeg får ståpels hver gang jeg åpner postkassa og ser den fyldige konvolutten fra KFL. Og jeg har aldri blitt skuffet!!!

            En spesiell takk for mimreartikkelen. En mengde gode minner blir vekket til live, og Pellerud blir disset godt, uten at han er i nærheten av å få som fortjent!!!!!!!!
            Knurr...

            Kommentar

            • Franken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1036

              #7
              Wæ!! Min utgave er havnet i postkassen hjemme i Kristiansund... Skandale! Ettersom jeg er i Trondheim! Gleder meg til å kommer hjem neste helg
              Fra Baillsund

              Kommentar

              Working...