Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Wålemark er vel faktisk toppscorer i Superettan i dag, med Mac nede på en 3. eller 4. plass, tror jeg....
Burde ikke dette si mer om kvaliteten på Superettan i Sverige enn de spillerne det gjelder ?
En flopp fra norsk Tippeliga (riktignok noen år tilbake i tid) og en flopp fra norsk 2. divisjon topper statistikken ?
Det tyder hvertfall på et ikke alt for høyt nivå...
Alle "våre" tre er med i U-troppen som skal møte Moldova og Hviterussland. Dvs Bjørn Helge, Magnus og Trond Olsen.
Ingen er med i A-troppen.
Kampen mot Moldova spilles 7 oktober i Drammen, mens oppgjøret mot Hviterussland er på bortebane fire dager senere.
Synes egentlig kippe har skuffa i hele år. Synes han har vært langt fra fuglas beste spiller i år. Rart at han er så høyt på alle rangeringer. Nå kan det nevnes at det ikke skal så mye til å skuffe, med de forventningene jeg hadde til han.
mulig jeg ser helt blindt eller tuller ganske bra! men kan haareide tenke på å kalle inn Bjørn helge til landslagstroppen siden/dersom valencia melder forfall??
Bare noe vilt som datt ned i hode mitt meen det hadde vært utrolig morsomt å få se riise på A-landslaget \/
Med den mangelen på høyrevinger landslaget har, så er det ikke utenkelig at Bjørn Helge blir kalt inn, nei. Han er jo en av de aller beste på U21-laget, og er vel med det i den posisjonen Grindheim/Hæstad var i fjor.
Tror nok vi ihvertfall vi må vente et par (eller flere) år på å få se Bjørn Helge på A-landslaget. Han har ingen spesielle bragder å vise til, ikke noe stabilt toppspill for sportsklubben, og han har ikke opparbeida seg noe navn enda (noe som faktisk er relativt viktig for å få være med i landslagstroppen). Kvalifiserer vi oss til VM, er nok muligheten enda mindre. Vi må nok vente litt på å få se han på A-landslaget, men han er en mann for framtida, og det hadde utvilsomt vært jævlig fett!
Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundingly
Nå har Bjørn Helge kommet inn, og akkurat gitt Norge ledelsen 3-2. Etter åtte min på banen.
Kampen endte 3-2 til Norge, men fordi Slovenia slo SKottland kommer ikke Norge til EM-sluttspillet. Uansett bra innsats av våre menn. Trond Olsen reiste forøvrig hjem fra Hviterussland med en strekkskade i går. Trolig blir han klar til Åråsen-møte på mandag.
Beklager at jeg fyller opp denne tråden med innlegg, men jeg synes det er moro med Fugler på div landslag.
Men, nå tror jeg kanskje jeg har fulgt litt dårlig med: I følge svensk media var Stoffe hverken på laget eller benken mot Island i går? Var han ikke tatt ut denne gangen, er han skadet?
Noen som vet?
Kommentar