Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Om Bjørn blir sittende hjemme på Onsdag så har han ødelagt ryktet sitt totalt. Driter egentlig i cup, så lenge laget sliter i serien. Men jaggu så deilig det hadde smakt med en opptur i blant :-)
Hvis Scheel, Nystuen og Steinar er ute, hvem spiller stopper da? Høibråten? Stoor? Om Björn i tillegg nekter å spille, så har vi et stort problem. Dette lukter veldig cup-exit og ydmykelse. Selv om vi neppe kan kalles favoritter akkurat.
Satser på at det ikke blir mas om at FK skal benkes her LOL, greit å ha med en som har vunnet noe i LSK, LOL. Greit å slippe gnålet fra hodeløse og historieløse forumwankers
Satser på at det ikke blir mas om at FK skal benkes her LOL, greit å ha med en som har vunnet noe i LSK, LOL. Greit å slippe gnålet fra hodeløse og historieløse forumwankers
Jeg ville vel vært forsiktig med å bruke "historieløse" som argument. Selv om vi mangler spisser, så ville jeg vel ikke ønsket Tommy tilbake på banen selv om han har vunnet langt mer enn din store helt.
Halve laget er ute med skade, klubben får tyn både på og utenfor banen, da kommer du frem fra skapet ditt?! Jeg håper Frode spiller sin livs beste kamp, rydder unna alt som kommer fra Kisa og druser nok baller i nettet riktig vei sånn at laget VÅRT vinner.
Ikke glem at Arne Erlandsen står som trener på den andre siden, han kjenner klubben og laget bedre enn noen andre. Dette blir tidenes storkamp på Jessheim og på tribunen sitter det fort ett par tusen med halve hjertet sitt hos bydelslaget.
Her frykter jeg det verste og håper på det beste. Dessverre så er det per i dag i mitt hode litt for mye som taler for seier til Ull/Kisa. Jeg gruer meg mer til denne kampen enn møtet med tannlegen neste mandag.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Her frykter jeg det verste og håper på det beste. Dessverre så er det per i dag i mitt hode litt for mye som taler for seier til Ull/Kisa. Jeg gruer meg mer til denne kampen enn møtet med tannlegen neste mandag.
Nå skal det vel sies at Kisa nok er "bittelitt" oppskrytt, de har veldig gode resultater å vise til i år men har også kommet litt heldig til enkelt av poengene. Det spilles også en type fotball som LSK er mer kjent for å hanskes med. Men dette blir krig og LSK har alt å tape her, så jeg kjenner det røsker litt i nervene. Men heldigvis er jeg på Mallorca og slipper å møte Jessheim folket på jobb før om 3 uker!
Hvem mangler til denne? Bjørn & PVM (ref nyhetstråden), Scheel, Nystuen i tillegg til Gulbrandsen, eller er noen av de klare? Her er det duket for en rimelig klar cup-exit. Og det er vel strengt tatt det beste, siden eventuell ekstra belastning på papp-spillerene våre i form av cup-kamper med enda større sannsynlighet vil føre oss lukt ned i Addecco.
Er ikke så forferdelig kampprogram man blir utsatt for ved å gå videre i cupen. Det er satt av en egen helg til kvartfinaler, altså ikke midtukekamp. Da står vi igjen med 4. runde og semifinale.
Rundt 4.runde-kampen spiller vi 30. juni, evt 4.rundekamp 4-5 juli og så har vi mandagskamp den 9. juli. Tre kamper på ti dager bør være overkommelig... Da står vi igjen med semien som gir oss en midtukekamp på høsten. Forøvrig evt den eneste midtukekampen i hele høst. Å ryke ut av cupen for å ha fokus på serien er et håpløst argument i mine øyne.
Tipper det er en del av avtalen at Björn ikke spiller denne kampen, mot at han gir 100% i de tre langt viktigere seriekampene. Det var positive meldinger om Ringstads spill mot GAIS. Har vi endelig en venstreback?
Jeg håper PVM er klar, men hvis ikke må også han spares. Uansett skadeproblemer, denne kampen er spillernes mulighet til å vise yrkesstolthet. LSK skal slå Ull/Kisa!
Kommentar