3. runde, NM - Ull/Kisa - LSK, Onsdag 20.6

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Er nok så enkelt at de skal trene på dødballer. Normalt å stenge for presse og motstandere når man trener på faste situasjoner.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Bibaboy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 712

Tror man kan tjene gode penger på å sette H på oddskupongen i denne kampen. Uten både Bjørn og Petter så kommer vi til å tape så det synger. Ull/Kisa baserer spille sitt på fysikk og innsats. Det stikk imotsatte av LSK. Vi har ingen av delene. Ikke engang mot GAIS klarte vi å komme til så mye som en eneste sjanse.. Jeg er svært bekymret for høstsesongen og har ingen tro på at det skal bli så veldig mye bedre enn vårsesongen.
      Fugla Forever

Kommentar

• *46*

Kampen skal spilles først. Ingen vits i å dømme nord og ned før det er tatt noen spark på ballen. Mye kan ha skjedd i løpet av ferien.

Kommentar

• Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

Sier bare som alle andre som faller ut av cupen: Cupen er for bønder!

Jeg vet helt ikke hva jeg skal håpe og forventer, men jeg håper på seier, men forventer ett tap. Men først for vi se hvor mye LSK har lyst å vinne kampen, er kjemping og innsats fortsatt fraværende så blir det tap, garantert.

Kommentar

• gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

Opprinnelig skrevet av *46*
            Kampen skal spilles først. Ingen vits i å dømme nord og ned før det er tatt noen spark på ballen. Mye kan ha skjedd i løpet av ferien.
            Da må det ha skjedd store ting de tre siste dagene. For kampen mot GAIS beviste jo at det ikke hadde skjedd noe fram til da.
            Og jeg stusser over Haglunds uttalelser i papir-RB i dag. Han sa noe ala "Bjørn har ikke trent skikkelig med laget siden 5. juni, og det kan hende Kisa-kampen kommer for tidlig for ham". For tidlig?? Why?? Skal vi vrake den beste spilleren vi har når han ikke er skadet og kun skal spille tre kamper til for klubben?
            For øvrig er cupen et helvete; Alle taper til slutt bortsett fra ett lag
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Da må det ha skjedd store ting de tre siste dagene. For kampen mot GAIS beviste jo at det ikke hadde skjedd noe fram til da.
              Treningskamp. Enkelt og greit. Teller ikke i boka mi.

Kommentar

• Bibaboy
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 712

Treningskamp. Enkelt og greit. Teller ikke i boka mi.
                Treningskampene er det nærmeste man kommer en obligatorisk kamp. Ingen profesjonelle spillere ønsker å tape fotballkamper. Slik tror jeg det er for LSK også. Men om dagen er verken viljen eller evnene til stede og dette fikk vi nok en gang se på GAIS. Hvorfor i allverden skulle laget ha blitt så mye bedre når de ikke engang klarer å skape en målsjanse mot et middelmådig svensk lag.
                Fugla Forever

Kommentar

• Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

Jeg har troa på cupbombe imorgen, LSK vinner knepent 2-1
                  Daukjøtt Felt C

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                    Treningskampene er det nærmeste man kommer en obligatorisk kamp. Ingen profesjonelle spillere ønsker å tape fotballkamper. Slik tror jeg det er for LSK også. Men om dagen er verken viljen eller evnene til stede og dette fikk vi nok en gang se på GAIS. Hvorfor i allverden skulle laget ha blitt så mye bedre når de ikke engang klarer å skape en målsjanse mot et middelmådig svensk lag.
                    Nei... For guds skyld. Ikke la noen anstrenge seg for å se positivt på ting....

Kommentar

• Mynten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 484

Egentlig har jeg mistet interessen for cupen, men i år blir denne kampen spesielt viktig tror jeg. Med et tap her er jeg redd selvtilliten til gutta faller ennå flere hakk. LSK-spillerne virker som en gjeng med svært skjøre nerver, og et tap mot lillebror vil ikke være bra. Kippe bl.a. er jo stadig vekk ute og skylder på hodet til spillerne når vi taper kamper. Derfor håper jeg for seriens videre spill at vi vinner denne kampen, om vi taper neste runde driter jeg i dersom vi klarer å vinne seriekamper.

På grunn av når denne kampen kommer og motstander mener jeg at dette blir en viktig kamp å vinne.

Kommentar

• Brækken
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2007
                        • 109

Legger merke til at Ull/Kisa virkelig er høyt oppe om dagen..... (Se siste nyhetssak om at de gjør narr av Fugla med åpen trening)

Jeg har lenge frykta, og gjør det forsåvidt enda, denne kampen men merker at Ull/Kisa begynner å irritere meg

Kan vi ikke bare reise opp til Jessheim å sette de skikkelig på plass ??? ..... HADDE VÆRT SÅ DEILIG!!!!

GI ALT STÅ PÅ!!
                        Team Wenche Myhre

Kommentar

• HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

Det verste med klubben fra hjembygda mi, er at den er infisert av søplefolk. Ta en kjøretur gjennom sentrum en søndag som enga spiller hjemme så får du se en pub som er fylt til randen av småfeite, skalla menn i 40-åra, med kkklans-tatovering og mørkeblå, tettsittende trøye. Jeg blir så sint og kvalm at jeg må grave dypt i hodet mitt for å finne frem den fornuftige delen som forhindrer meg fra å egge ned hele sjappa. Fy faan!
                          ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Bibaboy
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 712

Nei... For guds skyld. Ikke la noen anstrenge seg for å se positivt på ting....
                            OK. Hvordan kan man være positiv til det som har skjedd i LSK det siste året og ja de siste 4 årene. Å være positiv til dette vil være en fallitt erklæring til klubben. Den kalles likgyldighet. Du må gjerne være positiv *46* men jeg velger å stille litt krav til laget jeg elsker. Jeg er positiv og har et håp om at 3 -4 klassespillere inn vil gjøre underverker til høstsesongen. Men slik laget har fremstått ganske lenge nå så er det vanskelig å være positiv med 4-1 tapet mot Stabæk friskt i minnet.
                            Fugla Forever

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                              OK. Hvordan kan man være positiv til det som har skjedd i LSK det siste året og ja de siste 4 årene. Å være positiv til dette vil være en fallitt erklæring til klubben. Den kalles likgyldighet. Du må gjerne være positiv *46* men jeg velger å stille litt krav til laget jeg elsker. Jeg er positiv og har et håp om at 3 -4 klassespillere inn vil gjøre underverker til høstsesongen. Men slik laget har fremstått ganske lenge nå så er det vanskelig å være positiv med 4-1 tapet mot Stabæk friskt i minnet.
                              Kan man ikke både være misfornøyd med hvordan laget har fremstått i vår og ha trua på at det snur? Man behøver vel ikke være enten eller? I min bok er det ikke likgyldighet. Jeg hadde fa*n ikke møtt opp på det som er av hjemmekamper hvis jeg hadde vært likegyldig (gått glipp av siden nedturen startet sist høst og da var jeg sengeliggende med influensa).

Kommentar

• Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5918

Opprinnelig skrevet av Brækken
                                Legger merke til at Ull/Kisa virkelig er høyt oppe om dagen..... (Se siste nyhetssak om at de gjør narr av Fugla med åpen trening)

Jeg har lenge frykta, og gjør det forsåvidt enda, denne kampen men merker at Ull/Kisa begynner å irritere meg
                                Holder ikke å lese overskriftene, vet du. Det er da ikke bare Ull/Kisa som gjør narr av Fugla. Synes deres variant var god, jeg.

Og jeg går ut fra at treningen stenges for å holde rasende supportere, journalister og annet pakk unna Bergmann. Har vært nok støy i det siste.
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• WAK
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 980

Hvis vi har full innsats og Vaagan Moen og Bjørn spiller så tror jeg vi har en god sjanse denne kampen. Har sett et par kamper av Ull/Kisa, blant annet Sarpborgskampen, og de har på ingen slags måte imponert. Tror det er veldig små sjanser for at de vinner Adeccoligaen.

Men vi har ikke akkurat imponert i år vi heller. Det positive er ihvertfall at vi ikke kan undervurdere Ull/Kisa. Erlandsen vet om svakhetene våre og jeg tror garantert han vil spille på det. Feks Westerberg. Erlandsen kommer garantert sette Kim Holmen eller noen andre raske mot Westerberg i og med at han er så treig som han er. Det er vel store sjanser for at nettopp Westerberg må spille back i og med at kanskje Pedersen, Nystuen og Scheel er ute. Hvis i tillegg Vaagan Moen og Bjørn er ute tror jeg faktisk ikke vi har sjanse til å vinne. Noen som vet hvem som er ute? Noen skulle vel testes i dag?

Er det helt utsolgt eller går det an å kjøpe billetter? Blir den sendt på web tv o.l?

Kommentar

• WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 980

Laget jeg håper på og tror kan vinne;

Går ut i fra at Pedersen og Nystuen er ute.

Sead

Stoor - Scheel - Kippe - Ringstad

Palmason - Andersson - Guy Roger

Ohi- Bergmann - Vaagan Moen

Vil ikke at Westerberg skal spille i bakre firer uansett. Er for treig og plasserer seg for dårlig til å kompansere det. Har tapt MANGE poeng pga av det i år. Skal han spille så må det bli ving. Bakre firer må han vente til han er i toppform for da tror jeg faktisk han duger også som back.

Knudtzon må ha rom for å være god. Tror denne kampen blir mye å spille mot etablert forsvar. Skulle vi lede og Ull/Kisa må framover kan Knudtzon komme innpå. Det samme gjelder Bolly.

Er ikke helt sikker på om jeg vil ha Andersson ssentralt men et eller annet må gjøres for å få han med i spillet. En av de som har skuffet meg mest i år sammen med Westerberg.

Kommentar

• mats
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 621

Opprinnelig skrevet av WAK
                                      Laget jeg håper på og tror kan vinne;

Går ut i fra at Pedersen og Nystuen er ute.

Sead

Stoor - Scheel - Kippe - Ringstad

Palmason - Andersson - Guy Roger

Ohi- Bergmann - Vaagan Moen

Vil ikke at Westerberg skal spille i bakre firer uansett. Er for treig og plasserer seg for dårlig til å kompansere det. Har tapt MANGE poeng pga av det i år. Skal han spille så må det bli ving. Bakre firer må han vente til han er i toppform for da tror jeg faktisk han duger også som back.

Knudtzon må ha rom for å være god. Tror denne kampen blir mye å spille mot etablert forsvar. Skulle vi lede og Ull/Kisa må framover kan Knudtzon komme innpå. Det samme gjelder Bolly.

Er ikke helt sikker på om jeg vil ha Andersson ssentralt men et eller annet må gjøres for å få han med i spillet. En av de som har skuffet meg mest i år sammen med Westerberg.
                                      Spiller Bjørn, Petter og Isak, tror vi har gode mulgiheter!

Kommentar

• Laksen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2004
                                        • 287

Det er bare Nettavisen som prøver å konstruere en konflikt for å selge flere klikk. Men dette vil nok Ull/Kisa lære seg snart at media gjerne tolker det minste signal i verst tenkelige retning.

Kan ikke se bort fra at det er vif-fans på Jessheim, men det er joggu mye Kanaris der oppe også.
                                        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

Kommentar

• WAK
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 980

Er det helt utsolgt eller går det an å kjøpe billetter? Blir den sendt på web tv o.l?

Kommentar

Working...