Sandefjord leder mot vif. Bare nevner det. :-)
3. runde, NM - Ull/Kisa - LSK, Onsdag 20.6
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Synes spillet var bedre i 2. omgang. Spillerne virka til tider litt ukonsentrert, men indreløperne kom seg lenger ned på banen og ble med i det oppbyggende spillet, dermed fikk vi spilt oss gjennom midten en del. Ohi gjorde en bra figur som spiss.Kommentar
-
Det er vel i denne stund betimelig å hente fram Ivar Hoffs tips til rb.no:
Ivar Hoff ikke i tvil
Da rb.no får tak I TV 2s fotballekspert, og tidligere LSK-trener, Ivar Hoff befinner han seg på golfbanen i Spania. Han har egentlig ikke tid til å snakke.
– LSK-Kisa? Jo, det kan jeg ta kjapt. LSK kommer til å vinne med tre eller fire mål, sier Hoff.
– Hvorfor vinner LSK?
– Punkt en: Jeg er fotballekspert. Punkt to: Det har vært så mye mas og snakk nå, så man nesten skulle tro at LSK er underdogs til kampen. Derfor blir dette en lett cupkamp for LSK, sier Hoff.Elska þetta félagKommentar
-
Deilig! Var virkelig forberedt på å bli slått ut nå! Det beste med dagens kamp: Full kontroll stort sett hele veien.CustodesI med og motgangKommentar
-
Kisa ligger nærmest usannsynlig kunstig høyt på tabellen, men det bør likevel være et varsku for norsk fotball at dette laget leder vår nest øverste divisjon. Føler meg nesten mer forbanna over dette faktum enn jeg er glad over seieren. Noen bør sende arrestordre på Erlandsen.
Kisa startta høyt og vi fikk en tidlig scoring, og spille på det vi er best på. Vanskelig å si noe om prestasjonen og formasjonsomlegginga.
Bolly, for faen!!Kommentar
-
Herlig å se Kippe dra av en mann å sende et hardt og bra innlegg fra kant.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar