Sutring og negativitet blant supporterne og på forumet

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av Folke
    Nå er jo Arne Erlandsen oftere på LSK trening enn Kisa sine treninger, så noen hemmeligheter for han er det ikke snakk om uansett. Er nok så veldig enkelt som du sier, at man ønsker å få det beste ut av Bjørn den lille tiden han er her også velger man å skjerme han fremfor å dytte han forran seg..
    Tviler på om dette er tilfellet. I så fall går Bjørn en ekstrem tøff tid i vente i England.

Hvis man trenger å skjermes fra en med arbeidsuke i lokalavisa fra Jessheim vil tabloidene i England spise han levende.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Det eneste som kan gi denne tråden livets rett er strengt tatt "Den store supportere på lykkepille-tråden" slik at vi får en viss balanse i tingene her.

Det er ikke rart folket er negative til egen klubb: vi har, men unntatt av noen Bjørne øyeblikk, ikke levert en dritt i år. Nå har slag-Bjørnen solgt og vi står igjen med tropp med middelmådigheter og en trener som ikke har levert en dritt i klubben så langt (med unntak av å insistere på å hente Westerberg).

Jeg forbeholder meg retten til å være negativ, for det ikke mange lyspunktene for øyeblikket.

Vi er på vei! Ikke til Ullevål, men til Høddvoll.
      Jeg forebeholder retten til å quote meg selv. Neste år skal vi trille lykkepiller på Gystadmyra og Strømmen Stadion. Jippi.

På tide å bli realistiske og gjenskape noen av våre øyeblikk fra 90-talls med krav om avganger, og slutte å synge evighetssanger i lykkerus.

Vi blir pissa på av alle, LSK-sjela er død og vi er på mot evig liv i divsjonssystemets mørke kjellere. Det faen ikke rart man er negativ.
      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

Idiotisk tråd. Er det ikke lov å si hva man mener?

På tide å si ifra. Vår gode historie ødelegges nå! Argumentet om at stabæk kom tilbake sterkere holder ikke. Dersom folk ikke skjønner hvorfor? Hint; de siste 40 år!
        Seriegull 2016!!!

Kommentar

• BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

Nå må det bli slutt på sutringa her på forumet for en gangs skyld! Ta dette fra en ringrev i faget: alt til sin tid.

Liker spesielt ikke uthengingen av Faye Lund. Nei, han er absolutt ikke skyld i tre mål.
          * Første mål er 100% Scheel. Faye Lund har oversikten, kommer ut, og roper keeper. Da skal forsvarer slippe. Så enkelt er det. Det er ikke noe duell, og Faye Lund plukker den enkelt.
          * Andre mål kan kalles en delvis tabbe, men situasjonen er uoversiktlig, og han står rett plassert.
          * Tredje er selvsagt en han skal ta.

Åkke som er fyren sytten år, og han bidrar til tre poeng i dag med redninger siste tredve!
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Nå må det bli slutt på sutringa her på forumet for en gangs skyld! Ta dette fra en ringrev i faget: alt til sin tid.
            Off-topic, men nå er også BennyLem på rett spor - i hvertfall der jeg liker deg

Hard jobbingen, fansen i ryggen = en god oppskrift på en god kveld. Krydderet med en legende i støtteapparatet og en psykisk hjernekirurg. Skal jeg være dønn ærlig, så kom de tre poengene i kveld som forventet!

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4260

Opprinnelig skrevet av *46*
              Jeg er 100 % sikker på at LSK kan hente inn en ny keeper inn 1. august...
              For å være pirkete: 1. august kan vi hente så mange keepere vi vil. Du mener selvsagt før 1. august.
              Elska þetta félag

Kommentar

• Tittil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2009
                • 341

Regner med at Rønnern som vanlig sto frem tøffe spørsmål, eller er han kanskje så fornøyd det ikke var behov for å spørre?

Kommentar

• Mikki Mifsud
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2005
                  • 244

Opprinnelig skrevet av Tittil
                  Regner med at Rønnern som vanlig sto frem tøffe spørsmål, eller er han kanskje så fornøyd det ikke var behov for å spørre?
                  Denne figuren ønsker jo regelrett å rykke ned med Fugla enn noe annet - så jeg venter spent på et svar, vi er jo et fora sammen i med og motvind. Ta diskusjonen Rønnern..
                  Last edited by RSP; 04.09.2012, 07:27. Begrunnelse: Moderering.

Kommentar

• OptimistFugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2008
                    • 462

Rønneren var ordstyrer og den som spurte mest. Rønneren er bra! Om enn noe mer tålmodig enn gjennomsnittet med våre lokale helter. På forumet her må det være et kompliment, selv om jeg mener vi trenger en venstreback til.

Kommentar

• Tittil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2009
                      • 341

Rønnern gjør mye bra, men har en tendens til å vise sarkasme ovenfor andre når han ikke er enig, og det er han sjelden. Forsanger og ordstyrer er ikke nok for meg til å sette seg over alle andre på forumet som har meninger han ikke liker. Forumet må være et sted det er lov til å tømme seg for frustrasjoner.

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Rønnern stod ikke frem med tøffe spørsmål, men så har jeg da heller ikke spammet ned denne tråden her med kritikk om Haglund heller. Hadde jeg joinet kritikerne her på forumet, så skulle jeg hatt baller nok til å komme med påstandene face to face også.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
                          Denne figuren ønsker jo regelrett å rykke ned med Fugla enn noe annet - så jeg venter spent på et svar, vi er jo et fora sammen i med og motvind. Ta diskusjonen Rønnern..
                          Tja, jeg trives best med tomlene mine. Da slipper jeg å begrunne hvorfor jeg er uenig
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kommentar

• Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

Rønnern gjør mye bra, men har en tendens til å vise sarkasme ovenfor andre når han ikke er enig, og det er han sjelden. Forsanger og ordstyrer er ikke nok for meg til å sette seg over alle andre på forumet som har meninger han ikke liker. Forumet må være et sted det er lov til å tømme seg for frustrasjoner.
                            Ikke vær så hårsår. At jeg er sarkastisk når jeg en sjelden gang benytter meg av skriveretten min her på forumet, bør jo ikke overskygge alle tomlene opp og positive tilbakemeldinger du får fra dine meningsfeller.

Tøm deg for frustrasjon på forumet, men en og annen gang må man forvente at man opplever at noen er grunnleggende uenig.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Ikke vær så hårsår. At jeg er sarkastisk når jeg en sjelden gang benytter meg av skriveretten min her på forumet, bør jo ikke overskygge alle tomlene opp og positive tilbakemeldinger du får fra dine meningsfeller.

Tøm deg for frustrasjon på forumet, men en og annen gang må man forvente at man opplever at noen er grunnleggende uenig.
                              Men man kan vel være uenig uten personkarakteristikkene? Man kan nesten mistenke at visse KFL'eres frustrasjon, for den sitter vi nok tross alt alle i mer eller mindre grad med, lar det gå ut over medsupportere istedenfor laget og lederne. KFL på Åråsen har jo ifølge visse blitt noe av et zombie-felt med lavmælte evighetssanger uten interesse for hva som faktisk skjer på banen. Frustrasjon med hint av likegyldighet? Men hva vet jeg, bare vært på tre hjemmekamper og noen treningskamper

Men jeg jobber med motivasjonen for å gå på kamp.

Kommentar

• *46*

Prøv for Guds skyld ikke å se positivt på ting, se negativt på alt og suttre mest mulig. Eneste levereglene som gjelder her inne om dagen? Jeg kan aldri husk en så negativ stemning her inne. Er det ikke edder og galle som kommer ut av det en setter på trykk, så er det feil og man tygger lykkepiller eller er en tulling uten bakkekontakt.

Greit at resultatene de siste kampene har vært dårlige, men nivået på forumet har falt enda lengre ned enn kvaliteten på spillet på banen. Greit at det er et diskusjonsforum og man skal ha meninger, men det må da gå an å holde noe av sin uforløste negativitet inne i seg uten at det som kommer ut er så syrlig at skjermen nærmest etser bort av ukvemsordene og omtalene som kommer ut?

Forumet er nå på så lavt nivå som jeg knapt kan huske. Aktiviteten er vel heller ikke noe å skryte av?

Kommentar

• mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

Forumet er nå på så lavt nivå som jeg knapt kan huske. Aktiviteten er vel heller ikke noe å skryte av?
                                  De tingene er vel ulike synonymer for samme mangelsjukdom. Kan kureres ved at A-Laget tar en skje vinnermentalitet hver dag fremover.
                                  Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1480

Opprinnelig skrevet av mooph
                                    De tingene er vel ulike synonymer for samme mangelsjukdom. Kan kureres ved at A-Laget tar en skje vinnermentalitet hver dag fremover.
                                    Det har svingt tidligere også. Men det er veldig surt her inne for tiden. Og hvilken kur som skal til..??.. - Kanarifansen var i alle fall kjent for å være positive og aldri gi opp.
                                    - Hvem skal dra hvem opp av sumpen - og hvordan?

Kommentar

• Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

Klubben har skjørbuk. Har noen en sitron?
                                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• ulfpulf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2509

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                        Har noen en sitron?
                                        Det er det som blir sagt her, forumet er fullt av dem.

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4260

Greit at resultatene de siste kampene har vært dårlige,
                                          De siste kampene? Det må da være ironisk ment?
                                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...