Sutring og negativitet blant supporterne og på forumet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #21
    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Hvilken sutring? Vær konkret, ellers er du vel strengt tatt bare en som bidrar til å skape et dårlig debattklima. Det har gått en sport i det der, klage på andres klaging uten å tørre å peke på akkurat hva man synes er så dårlig. Jeg vil bare påpeke det jeg ser som noen gigantiske doble standarder ovenfor Björn og hva andre spillere kan tillate seg uten at karakteristikkene her inne, og på tribunen, henger jævli løst. Jeg aner en apati som absolutt ikke kler en klubb som LSK, Björn har tråkka på LSK og flere virker å synes at det er greit. Og jammen vil de ikke se ham på banen mot Kisa også.

    Hvor er stoltheten blitt av? Er vi så langt nede?
    Hvis det stemmer det som står i spillertråden til BBS, så håper jeg at du har baller nok til å forsvare at "supportere" holder på sånn også.
    Knurr...

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #22
      Det er vel ikke så veldig mange år siden ETT eneste ord her på forumet fikk mediene til å stemple Lillestrøm-tilhengerne som rasister. Og vi trenger ikke gå så mye lenger tilbake i tiden enn til i fjor høst, hvor foruminnlegg ble brukt for å vise hvor dritt lei supporterne var Henning Berg.

      Som skotten så aldeles utmerket sier: jeg ber ikke om annet enn at folk bruker hue. Om noen tror at jeg er for knebling av enkeltpersoners rett til å ytre seg, så tror jeg det er på høy tid å gå litt bakover i forumhistorien og se om man ikke finner noen henvisninger til Gr.l. § 100.

      Men nå skal haterne få lov til å disponere forumet i fred. Jeg tar en pause til etter førstkommende seier, når alt er fryd og gammen igjen.
      Knurr...

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #23
        Opprinnelig skrevet av Leif A
        Hvis det stemmer det som står i spillertråden til BBS, så håper jeg at du har baller nok til å forsvare at "supportere" holder på sånn også.
        Skal du "breivike" meg også nå da? At noen idioter ikke klarer å stagge seg er noe ganske annet enn det vi driver med her. Hets og kritikk er ikke det samme! Men på en måte poengterer det bare viktigheten av å reparere tabber på nettet kjapt, ikke gjemme seg bort. Greia er jo at det ikke er vi supportere som driter ut klubben med jevne mellomrom, men laget, spillerne og lederne.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #24
          Er vel mer konstruktivt å komme opp med noe positivt enn å klage på andre og gå i nøyaktig den samme fella selv, Leif A?

          Kritikken her inne er både betimelig og for det meste rettet til riktig adressat, dvs. styre og stell. Var verre før, da ansvaret for svake resultater hovedsaklig ble tillagt enkeltspillere.

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5916

            #25
            Tommel opp til første avsnittet ditt, reka. Det siste er jeg mindre sikker på.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              #26
              Personlig synes jeg det er helt greit å bruke forumet som en ventil, klage på spillere, ledere og alt annet som ikke fungerer som ønsket. Noen ganger er folk her inne mildt sagt urimelige, men det er jo masse følelser involvert så det blir vel nesten å forvente.

              Det jeg imidlertid synes blir helt feil er når ikke alle gis samme rett (Björn tråden). Björn blir hudfletta med kritikk etter en melding på sosiale medier (som han sikkert skreiv før han fikk tenkt seg om). Spillerne er som folk flest, enten du tro det eller ei. Så var Björn misfornøyd et øyeblikk, hva så ?
              Det finnes langt viktigere saker å bli forbanna for, f.eks spillere som går i koma på banen og ikke prøver på noe som helst. "Syns synd på seg sjæl" via twitter er derimot mer komisk enn irriterende.

              Det virker som mange her inne tror face & twitter er skikkelig alvorlige greier, men det er i prinsipp ikke annet enn en roperør for drit på samme linje som forumet. Shit in, shit out. Media tar tak i alt de kan tjene penger på, uansett hvor lite fornuftig det er. Hvem pokker er interresert i hva den gjengen mener, egentlig?
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                #27
                Klage på att noen klager på forumet, er det bare jeg som synes det var merkelig??

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Boing
                  Klage på att noen klager på forumet, er det bare jeg som synes det var merkelig??
                  Eller klage på at noen klager på at noen klager på forumet for den sakens skyld

                  Kommentar

                  • Ungfugl
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Dec 2011
                    • 113

                    #29
                    Leif A, jeg støtter deg 100% i alt! Her på forumet er det altfor mange dommedagsprofeter! ALT er det noen som klager på! Å det å klage på at folk klager og sutrer er bra! Det fører ikke noe godt med seg at folk ser det verste utfallet hele tiden - la oss holde oss positive til det motsatte er bevist! Det er altfor få av oss som bare ser det verste hele tiden - noen må gjøre noe med det. Hadde selv tenkt å lage denne tråden men du kom meg noen dager i forkjøpet. Poenget er i alle fall at denne tråden finnes, fordi den trengs!

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Ungfugl
                      Leif A, jeg støtter deg 100% i alt! Her på forumet er det altfor mange dommedagsprofeter! ALT er det noen som klager på! Å det å klage på at folk klager og sutrer er bra! Det fører ikke noe godt med seg at folk ser det verste utfallet hele tiden - la oss holde oss positive til det motsatte er bevist! Det er altfor få av oss som bare ser det verste hele tiden - noen må gjøre noe med det. Hadde selv tenkt å lage denne tråden men du kom meg noen dager i forkjøpet. Poenget er i alle fall at denne tråden finnes, fordi den trengs!
                      Det eneste som kan gi denne tråden livets rett er strengt tatt "Den store supportere på lykkepille-tråden" slik at vi får en viss balanse i tingene her.

                      Det er ikke rart folket er negative til egen klubb: vi har, men unntatt av noen Bjørne øyeblikk, ikke levert en dritt i år. Nå har slag-Bjørnen solgt og vi står igjen med tropp med middelmådigheter og en trener som ikke har levert en dritt i klubben så langt (med unntak av å insistere på å hente Westerberg).

                      Jeg forbeholder meg retten til å være negativ, for det ikke mange lyspunktene for øyeblikket.

                      Vi er på vei! Ikke til Ullevål, men til Høddvoll.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • ap4
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 271

                        #31
                        Positive til det motsatte er bevist? Hvor mye mer bevis trengs egentlig? Over 1/3 av sesongen er spilt, vi er 3. sist med 11 poeng, bare 2 poeng foran Fredrikstad og vi har akkurat solgt den eneste spilleren som har vist noe som helst. Jadda...

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #32
                          Tror ikke en kritisk kommentar fra en enslig supporter gjør så mye fra eller til.

                          Dette derimot...

                          Opprinnelig skrevet av Kayo
                          Her gjør de narr av Lillestrøm


                          Lillestrøm latterliggjøres for å stenge den siste treningen før møtet med Ull/Kisa.


                          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3420622.ece
                          Gjøglere...
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1472

                            #33
                            Får håpe at spillerene får troa på at noe kan vinnes, selv om de ikke får de signalene fra sine egne supportere ... m.a.o. håper ikke de har tapt kampen enda i og med at den ikke er spilt..
                            Venter spent på morgendagen..

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Tvilling
                              Får håpe at spillerene får troa på at noe kan vinnes, selv om de ikke får de signalene fra sine egne supportere ...
                              Får vel ikke helt signalet fra treneren heller når klubben blir gjort til narr med lukket trening mot Ull/Kisa.

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4072

                                #35
                                Ser at noen her inne latterliggjør at Haglund stengte treninga i dag. Prøv å tenke igjennom hvem sitt ærend dere løper når dere følger opp en så patetisk sak.
                                Jeg støtter Haglund 100% på det han gjorde, først og fremst av to grunner: 1. Maset rundt Bjørn. Det ville ha vært umulig å unngå masse forstyrrende støy med åpen trening. 2. Kampen går på kunstgress. Det er kunstgress i LSK-hallen.
                                Takk. God aften.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Får vel ikke helt signalet fra treneren heller når klubben blir gjort til narr med lukket trening mot Ull/Kisa.
                                  Tror dem driter ganske så godt i noen fjollete journalister og en klubb som er høye på seg selv om dagen. Rett og slett en latterlig gjeng! Regner med at dem skriker like høyt neste gang Drillo stenger ei trening.

                                  Venter bare på at RB skal starte sin spark treneren kampanje og man etter to til tre uker beklager i avisen at klubben ikke gjør som dem ønsker. Klovner med en scene.

                                  Kommentar

                                  • Gjest

                                    #37
                                    Jeg mener emnet på denne tråden er veldig passende. Heldigvis er det mange som har konstruktive innlegg, men dessverre er det en del som kliner eder og galle ut over alt og alle de greier. Og de nøyer seg ikke med å bruke forumet til å kline driten utover, men koser seg med å gjøre det på stadion også.
                                    For å ikke skrive en bok skal jeg i alle fall som en start skrive om en opplevelse på Åråsen, nærmere bestemt kampen mot Strømsgodset i april. Jeg tok med meg to nieser på kampen, vorav hun ene aldri hadde vært der før. På raden bak oss er det 4 personer som bruker mesteparten av kampen på å høylytt slenge drit om alt de finner negativt om spillerne, taktikken, treneren og alt det går an å snakke om. Og det er ikke slik at de prater til hverandre, men de roper det ut. Og spesielt han ene nærmest holder tale, og predikere for alle på radene under og for de nærmeste radene over om hvor ræva Lillestrøm er og alt de burde gjøre annerledes. Han og de tre kompisene er helt tydelig i sine egne øyne Guds gave til fotballen og har fasiten på alt.
                                    Fra 1. minutt av kampen virket det som om eneste grunnen de var kommet på kampen var for å slenge drit og kun komme med sure oppstøt. Hadde jeg vært tøffere skulle jeg reist meg opp og bedt de holde kjeft! Hvorfor? Fordi de ødela hele kampen for meg og de to jeg hadde med meg! Og sikkert veldig mange andre også. Kampen var mindre bra, så den varmet ikke så veldig. Men det negative gnålet gjennom hele kampen gjorde kampen til en så nitrist opplevelse at de to jeg hadde med meg av den grunn ikke kommer til å reise tilbake med det første, kanskje aldri. En overdrivelse? Nei, det er helt sant!
                                    Det er klart at alle til tider kan være negative og at LSK ikke har vært mye å skryte av i år, men det går an å beherske seg. Man trenger ikke å grave etter dritt selv om man vet det er dritt like under overflaten! La det ligge. Fordelen med det er at alle andre slipper å sniffe inn den forferdelige lukta som blir gravd opp!
                                    En kan si at jeg kaster stein i glasshus med å være så negativ til andres negativitet. Men jeg skriver dette kun som en konstruktiv oppfordring om å tenke seg om to ganger før man skriver eller sier saker som ikke har noe annet formål enn å lukte vondt. Det er jo så veldig mye hyggeligere for både en selv og andre hvis man skal spre litt glede istedenfor sorg og bedervelse.
                                    Så ja, veldig bra emne på tråden som jeg håper mange merker seg og tar til etterretning.
                                    Last edited by Gjest; 19.06.2012, 23:02.

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4380

                                      #38
                                      Skjønner faktisk ikke maset om den lukka treninga. Hva er problemet? Har ikke sett en god grunn enda. Kampen går på det underlaget som er inni hallen, og man slipper peset fra journalister som ikke gjør annet enn å mase om Björn for tida. Da er det like greit å garantere seg fred og ro i en lukket hall. Kampen er viktig, uansett om vi møter Kisa eller et annet lag. Kisa hadde by the way slått ut halve tippeligaen per dags dato.

                                      Jeg blir flau over at man hele tida skal lage styr ut av fillesaker her til lands.. Heia Norge!
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9453

                                        #39
                                        Jeg vil gjerne høre hva kongen av twitter mener om ting & tang & tingenes tilstand. Foreløpig har vi en close encounter fra Knudre å gå etter, men jeg vil gjerne ha bittelitt mer. Det er null på lsk.no, så da er det større chanc at pressen dukker opp med no, men chancené for det går ned ved stengt trening

                                        Men uansett... Intensjonen bak stengt trening var vel som nevnt over her, "å skjerme Bergmann (og resten av troppen)", men det er nå ennå sånn at; å stenge treninga si før en kamp mot Kisa, er pur comedy gold. Well played nettavisen og Kisa

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                          Skjønner faktisk ikke maset om den lukka treninga. Hva er problemet? Har ikke sett en god grunn enda. Kampen går på det underlaget som er inni hallen, og man slipper peset fra journalister som ikke gjør annet enn å mase om Björn for tida. Da er det like greit å garantere seg fred og ro i en lukket hall. Kampen er viktig, uansett om vi møter Kisa eller et annet lag. Kisa hadde by the way slått ut halve tippeligaen per dags dato.

                                          Jeg blir flau over at man hele tida skal lage styr ut av fillesaker her til lands.. Heia Norge!
                                          Nå er jo Arne Erlandsen oftere på LSK trening enn Kisa sine treninger, så noen hemmeligheter for han er det ikke snakk om uansett. Er nok så veldig enkelt som du sier, at man ønsker å få det beste ut av Bjørn den lille tiden han er her også velger man å skjerme han fremfor å dytte han forran seg..

                                          Kommentar

                                          Working...