Her diskuteres matchen.
Bodø/Glimt - Lillestrøm - 4. runde cupen - 4. juli 2012 kl. ?
Collapse
X
-
Klarer vi denne har vi et meget bra utgangspunkt videre i cupen med sannsynlig hjemmekamp i kvarten og trekning i semien.
En cupfinale i år hadde ikke gjort noe!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
HVIS vi tar denne er vi garantert kvitt tre relativt kjipe motstandere neste runde ettersom Viking/Brann, Odd/Haugesund og Rosenborg/Molde møter hverandre. Håper gutta ser muligheten for å revansjere en skuffende prestasjon i serien med å komme til en cupfinale. Hadde vært fantastisk.Kommentar
-
"HJEMMEKAMP!" :-)
Bare 30 mil, inkludert en tretimers fergekø med Nordkappbobilturister. Aner ikke hvordan jeg skal få det til midt i uka utenom ferien, men jeg dit.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Så vidt jeg kan se er det bare et alternativ som gjør av vi ikke får hjemmekamp i kvarten. Det er dersom Brann slår Viking borte og vi trekker dem. Da er Brann og LSK de eneste lagene som da vil ha fire strake bortekamper.
Hvis det skjer så er det ganske åpent om det er vi eller Brann som får hjemmekamp. Vi har nok reist lengst i kilometer da, men buss opp til Gardermoen og fly til Bodø er ikke en særlig tøff belastning, og Brann har reist lengst av oss i de tre første rundene.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Mener å huske att kvart og semi så er det første lag opp av bollen som fikk hjemmekamp. Mulig jeg husker feil vel å merke.
Har fått svar på dette når jeg leser litt lenger opp på i tråden. Så glem dette innleggetKommentar
-
I mitt regnestykke ble det 16 bortekamper og 1 hjemmekamp i det tidsrommet.
Jeg mener det kun gjelder semifinalen.Kommentar
Kommentar