Bodø/Glimt - Lillestrøm - 4. runde cupen - 4. juli 2012 kl. ?
Collapse
X
-
Jeg så kampen Kisa-LSK og Molde-RBK på NRK-nett og selve streamen har i allefall gått bra for meg. Utfordringen til NRK er at det bare er ett kamera og at kommentatorene sannsynligvis jobber med noe annet til vanlig enn å være nettopp kommentatorer (det var vel dette NRK fikk kritikk for i kampen Molde-RBK, som for øvrig er samme runde som den vi spiller i dag) .Kommentar
-
Jeg så kampen Kisa-LSK og Molde-RBK på NRK-nett og selve streamen har i allefall gått bra for meg. Utfordringen til NRK er at det bare er ett kamera og at kommentatorene sannsynligvis jobber med noe annet til vanlig enn å være nettopp kommentatorer (det var vel dette NRK fikk kritikk for i kampen Molde-RBK, som for øvrig er samme runde som den vi spiller i dag) .Hans-Tore Bjerkaas var svært sentral når distriktssendingene for Nord-Norge ble lansert i 1993. Selv om han er Tromsøværing (og tidligere Tromsøspiller!) , ligger det mye prestisje i å få dette til å fungere!Elska þetta félagKommentar
-
Fungerte greit hos meg også. Jeg tipper det går greit i dag, siden nrk-sjefHans-Tore Bjerkaas var svært sentral når distriktssendingene for Nord-Norge ble lansert i 1993. Selv om han er Tromsøværing (og tidligere Tromsøspiller!) , ligger det mye prestisje i å få dette til å fungere!Kommentar
-
Håper de har komentator nå men det er vel kanskje tvilsomt?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Endre tittel til klokken 18?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
2,45 i odds på B/G.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skremmer meg å se overskriften på LSK.no i dag.
"-Krige enda hardere"
Jeg håper virkelig Haglund har mer å komme med på treningsfeltet enn i media og fra benken. Han messer stadig om å jobbe, krige og arbeide. Det er selvfølgelig viktig det, men jeg savner litt mer taktiske disposisjoner, hvor i banen spillere skal ligge og lignende. Det er her jeg forventer at manageren tar tak.
Velger uansett å ha tro på at vi skal klare dette i dag. Satser på at HAglund har brukt ukene til å justere formasjonen og få orden på midtbanen slik at vi får midtbanetreeren ned i banen og kan dominere spillet. Da er vi helt klart gode nok til å slå glimt.
Om vi stiller med to hengende spisser og en ensom fyr på midten igjen i dag så bør vi vurdere om vi har riktig mann til å lede oss resten av sesongen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
I mangel på noe bedre håper jeg på disse:
Sead: Vår beste keeper
Stoor: Eneste som har gjort det ok på HB i år
Kippe: Har ikke imponert til nå i år men hvem skal man velge? Pedersen og Scheel er neppe aktuelle
Nystuen: Best i midtforsvaret i år.
Ringstad: Kan like gjerne ha en junior til å gjøre juniorfeil. Har best potensiale på VB
Roger: Bedre en Palmi. Frisk innhopp sist
Johan: Har skuffa stort til nå men har kreative ferdigheter
PVM: Har ikke imponert i det hele tatt men i mangel på noen bedre alternativer
Knudtzon: Er vel en av få som løper å sliter der ute
Ohi: Er Björn borte er han beste alternativ
Bolly: Var av de minst dårlige sist
Merker det er sjeldent at det har vært så vanskelig å sette opp lag. Nesten samtlige plasser knyter det seg i magen når jeg foreslår spillere.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ellers i livet må man jobbe ut oppsigelsestida men selvfølgelig må de overbetalte spillerne ha egne regler. Skulle gjerne hatt det slik at jeg kunne valgt å stå over ting ikke jeg syntes var viktig samt ta meg fri onsdag torsdag og fredag de siste ukeneKommentar
-
Er vel fortsatt ute med skade.Kommentar
Kommentar