Bodø/Glimt - Lillestrøm - 4. runde cupen - 4. juli 2012 kl. ?
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jeg syntes ikke glimt har vært så imponerende i det siste. Har vunnet 1 av 4 siste i ligaen. Seier mot Notodden som hadde 6-7 mann ute. Klarte ikke slå Strømmen på hjemmebane, sjanseløse mot Start i kr.sand. Måtte ha ekstraomganger mot Alta etter å ha ledet 2-0.
Bjørn spiller. Bolly på benk. Roger inn for Bolly. Betyr at palmi spiller. Ifølge lsk.no.Kommentar
-
Jeg syntes ikke glimt har vært så imponerende i det siste. Har vunnet 1 av 4 siste i ligaen. Seier mot Notodden som hadde 6-7 mann ute. Klarte ikke slå Strømmen på hjemmebane, sjanseløse mot Start i kr.sand. Måtte ha ekstraomganger mot Alta etter å ha ledet 2-0.
Bjørn spiller. Bolly på benk. Roger inn for Bolly. Betyr at palmi spiller. Ifølge lsk.no.
LSKs startellever (4-3-3): Sead Ramovic - Fredrik Stoor, Isak Scheel, Frode Kippe, Stian Ringstad - Erling Knudtzon, Guy Roger Toindouba, Petter Vaagan Moen - Palmi Rafn Palmason, Björn Bergmann Sigurdarson, Johan AnderssonKommentar
-
For at isak skal bli en solid midtstopper må han bare spille. Får ikke selvtillit av og bare trene. Han har alle forutsetninger til og bli en solid stopper. Men han trenger spilletid, det samme med knudtzon. ingen ting kommer av seg selv.Kommentar
-
PS! Takk for påminnelsen!Kommentar
-
-
Så noen andre nevnte at de har problemer med NRK nett-tv. Det er tilfelle her også. Har ett monster av en HTPC med dyr telenor linje. HD kvalitet fra Comoyo, Sumo osv. Prøver å se kampen på nrk.no nå, verste mosaikkbildet som minner om tiden med ISDN linje.
Noen alternativer?Kommentar
-
Hvorfor er jeg ikke overrasket? Vi har absolutt null plan over spillet! Kun mæling og kælking, vi blir rundspilt, fy faen for en gjeng! SKJERPINGS!Kommentar
Kommentar