Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå er det spillerene som skal prestere, ikke Haglund. Det er dem som ikke får til en dritt n
Vi spiller en type possession fotball som ikke gir resultater og som definitivt ikke er underholdene å se på. I tillegg har han bommet fullstendig med oppsettet sitt. Glimt triller ball i hatt med oss og da må strukturen eller lagoppstillingen være feil.
Skulle vi ikke slutte å slippe inn mål etter 20 minutter osv, ref samtalen på søndag og så går det kun 3 dager og hva skjer. 2 i sekken på 20 min. Herregud så dårlig. Fortsatt samme lave innsats. Det er en skam!
Skulle vi ikke slutte å slippe inn mål etter 20 minutter osv, ref samtalen på søndag og så går det kun 3 dager og hva skjer. 2 i sekken på 20 min. Herregud så dårlig. Fortsatt samme lave innsats. Det er en skam!
Er som å si at det er lokomotivet og ikke nsb's feil når du er forsinka.
Nå er lokmotivet en materiell gode uten vilje og sjel. Her snakker vi om 11 mann av blod og vann med sin egen vilje og sjel. Det er for meg helt ufattelig at det kun skal være treneren det skal stå på.
Nå er lokmotivet en materiell gode uten vilje og sjel. Her snakker vi om 11 mann av blod og vann med sin egen vilje og sjel. Det er for meg helt ufattelig at det kun skal være treneren det skal stå på.
Det virker rart ja, men det er 100% treneren sin jobb og motivere gutta. Og at laget skal fungere sammen. Vi har nok bomma totalt med treneren, Sorry Haglund. Men det værste er at de er så forjævla demotivert at man nesten skulle tro alla mann var kjøpt og betalt der ute.
Kommentar