Bodø/Glimt - Lillestrøm - 4. runde cupen - 4. juli 2012 kl. ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    Med fortsatt spill som dette trenger vi iallefall ikke bekymre oss over hvordan vi skal få 40 år til å passe inn i Rekorden Står-sangen.
    LasseN

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Overganger, kombinasjoner, avslutninger, taklinger, pasninger. De øver ikke på noen ting, det kan ikke være noen annen forklaring. Det er ikke mulig!

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        Hvis ikke dette får konsekvensetikk må hvertfall vi fortelle at det er nok

        Kommentar

        • *46*

          For å få opp stemningen litt, så kan jeg fortelle at jeg tok feil av pilen til musa og ballen på skjermen.

          Kommentar

          • Fugla
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 1718

            LATTERLIG!!!!!

            Og da snakker jeg om hendelsen som skjedde på PC`n til *46*....
            Homer Simpson.



            www.ultrassarp.no

            Kommentar

            • Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

              3-0 nå..

              Utrolig hvordan 11 spillere kan ha så lite respekt for seg selv. Eier de ikke skam? Føler de ikke ett fnugg av ansvar for egen innsats?

              Flere av disse spillerne har visst tidligere at de kan spille fotball, det er tydeligvis lenge glemt.
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                Some heads are gonna roll...
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • Stan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1081

                  Hei, Stan!

                  Vi ser at du ikke har postet et innlegg på flere uker. Hvorfor ikke bruke et øyeblikk på å stille et spørsmål, hjelpe til med å svare på andres spørsmål, eller bare delta i samtalen med andre medlemmer på et av våre mange forum?

                  .............

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    I dag klarte jeg ikke engang å bli sint, jeg ler og ler hver gang jeg tenker på LSK, kan det være ett tegn på att det er på vei å tippe over for meg????

                    Men helt ærlig så er jeg på vei til å kaste inn håndkledet for i år, for dette blir bare for dumt å heie på de jævla brødhuene ute på banen. Nytter ikke å mane dem opp når dem oppfører som livredde mus som er låst inn i ett lukket rom med 11 sultne katter.

                    Hadde jeg vært sjef så hadde dem måtte tatt toget helt hjem fra bodø som straff for prestasjonen i denne kampen.

                    Kommentar

                    • Gjest

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      For å få opp stemningen litt, så kan jeg fortelle at jeg tok feil av pilen til musa og ballen på skjermen.
                      På pc'en min ble Johan Andersson stoppa av musepekern!

                      Kommentar

                      • jonfugl
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jun 2009
                        • 181

                        Skulle vi ikke slutte å slippe inn mål etter 20 minutter osv, ref samtalen på søndag og så går det kun 3 dager og hva skjer. 2 i sekken på 20 min. Herregud så dårlig. Fortsatt samme lave tempo og dårlige innsats. Taper nesten alle dueller. Det er en skam! Noe må gjøres gjøres, og noe må skje.
                        4-0 mot Glimt er en skandale. ( 11-2 i sekken på 3 kamper)
                        La de ta toget hele gjengen, overbetalte som de er.
                        Hele Norge ler av oss.....igjen! Ta ansvar

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Og jeg som trodde bunnen var nådd....?

                          Helt til idag, trodde jeg at Haglund kunne snu det. Dette var begredelig. Spillerne skal selvsagt ikke frikjennes for mål to, tre og fire var pinlig opptreden. På det andre målet vant Glimt tre dueller inne i feltet. Dvs den første duellen var det ikke noen LSK-spillere å duellere med engang.

                          Første målet er selvsagt et fantastisk skudd og et lykketreff, men siden alle spillerne våre er inne i egen 16 meter på corneren som ble spilt ut, var det ingens som kom opp i press. Under Haglund blir samtlige spillere trukket ned på cornere. Det syntes jeg er unødvendig. Vi må kunne ha minimum en framme som kan hindre at motstanderen kan komme med en ny bølge. En slik spiller kunne gjort det mer vrient for glimtspilleren å få fyrt av slik som han gjorde. Dette er åpenbart Haglunds valg. Utenom dette ble vi rundspilt og strukturen i laget, lagoppstilling og kampplan mislyktes fullstendig.

                          Vi spiller en stillestående balltrillefotball som ikke gir oss noe som helst. Vi må spille langt mer direkte. Vi kan evt begynne å trille ball når vi leder, ikke når vi ligger under. Det er i grunn ikke noe vits i å analysere mer. Jeg har uansett lite til overs for å gi opp. Det er søtten kamper igjen og det er kort vei opp. Vi spiller borte mot FFK, som selvsagt blir uhyre viktig, TIL, RBK og Molde. Uten poeng i disse kampene, vil vi være hekta av i serien. Høsten er lang og mørk, men jeg håper den blir mørkere for noen andre lag enn LSK, men jeg er ikke sikker lenger. Jeg vil uansett ikke gi opp før det blir teoretisk umulig å klare seg, men jeg håper vi ikke kommer dit.

                          Kommentar

                          • Kay
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 763

                            Det er noe fundamentalt galt, det er som å se 11 personer innen idretten kappgang bli satt på en fotballbane.

                            Soneforsvar uten press, man løper ved siden av eller gjerne 1m bak og ser på ballfører, det er slikt jeg forventer å se når 7 åringer spiller fotball.

                            Måten kampen avsluttes på er totalt æreløst. En ting er å slippe inn baklengs forde man GIR ALT for en utligning, men så nesten ikke ut som de prøvde en gang, allikevel klarer de å slippe inn 2 baklengs !!!

                            Det ser ut som de har null forstålse for hva som må gjøres, man flytter opp Kippe, men man slår ikke lange baller, man driver å pirker frem og tilbake i forsvar og på midten. Så ender Kippe i forsvar igjen, da skjer det, da måkes ballen opp, hva faen ?

                            Forsvarspillerne ser helt apatiske ut når de blir satt under press.

                            Jeg er motstander av å bytte trener midt i sesongen, men den gjengen her trenger en trener som kjefter på dem 24/7, jeg trodde Haglund var av den stricte typen som hadde stålkontroll på spillerne, men det virker ikke sånn.

                            /frustrasjon

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              Rekker de kampen mot Fredrikstad hvis de blir sendt på straffe-jogging fra Bodø og hjem?

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1573

                                Siden slutten av 70-tallet har jeg aldri opplevd et Lillestrøm lag som har vært i nærheten av å være like dårlig som dagens lag. I deler av dagens kamp så det ut som det var Spania vi møtte. Tenk å ikke få låne ballen når vi møter Glimt!

                                Man skulle nesten tro spillerne var påvirket av et rusmiddel. Skremmende, skremmende dårlig.

                                Det må et lite mirkakel til for at vi skal klare å snu denne trenden og redde plassen i serien. Det forundrer meg litt at talsmannen for Kanarifansen uttaler at det ikke er noe tema å bytte trener. Her må alle alternativ vurderes.

                                Kommentar

                                • jonfugl
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Jun 2009
                                  • 181

                                  Bedre å tape 3-0 på WO en å spille den kampen slik formen og stå'a er nå.

                                  Kommentar

                                  • AG-3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 1081

                                    Jeg er fortsatt helt sikker på at vi er med i et gedigent practical joke opplegg, en slik festlig flash mob eller et nytt skjult kamera konsept på TVNorge.
                                    Venter bare på at en Harald Tusberg-aktig kar skal hoppe frem fra skapet her og rope "Suprise!! Du har blitt lurt. Alle er skuespillere - amatørskuespiller dog - men skuespillere. Han lange tafatte svensken er egentlig teppelegger fra Uddevalla. Alt er et satt opp for å lure deg og alle LSK-fans. Oh boy - jammen klarte vi det..."

                                    men det skjer liksom bare ikke. Faenskapet er der hele tiden. Igjen og igjen. Stopp spøken - jeg vil ikke mer!

                                    Kommentar

                                    • jonfugl
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Jun 2009
                                      • 181

                                      Sist vi hadde en hederlig plassering hadde vi en mann med Deutche respekt und disipline. Nå har vi nada og det ser mann av resultatene.

                                      Kommentar

                                      • holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

                                        Jeg har forsvart Sportsklubben langt og lenger enn lenge, overlevd frekke trøndere i seks år, jobbet med å overbevise alle om at LSK er viktigere enn noe annet. Jeg tok feil. Dette gidder jeg ikke lenger, det er faen meg så latterlig å se på overbetalte sulliker som løper rundt i den hellige drakta. Gleder meg til å kunne bruke tid og energi på andre ting. Nok er nok! LSK - jeg slår opp!

                                        Jeg vil forresten ha igjen de siste 25 årene av mitt liv.

                                        Last edited by holmiz; 04.07.2012, 21:12.
                                        Hilsen Anders

                                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5916

                                          Ehemmm..... Klubb, ikke spillere, holmiz.

                                          Det hang et banner som alle mente var så bra på siste trening med forslag til hva de som ikke ville blø, kunne foreta seg. Det gjelder deg også.
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...