Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Blir ingen av delene. Dette er endetiden. Doom of Valyria på romeriksk. Apatien råder i lokalområdet og i en høytliggende enebolig i gudbrandsdalen. Utsikten er mer spennende. Haglund trener oss for siste gang i dag, går jeg utifra. Jeg gir faen either way.
Her er det bare til å innføre prestasjonsbasert lønn. Ingen poeng = ingen lønn. Jeg blir oppriktig FLAU på vegne av spillerne, dette er på grensen til tragikomisk.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Blir det tap her og like daff innsats gjennom hele kampen er det game over for Haglund, samt en rekke spillere. Juli blir ett jævla mareritt.. Får håpe mye blir rettet opp ila august/høsten!
Vi er jo bare nødt til å spille mest mulig tilbakespill på mannen som ikke er god med ballen i beina og har slitt lenge med lyskeproblemer. Hvorfor??!!!!
Jeg er glad jeg ikke er på Åråsen i dag, men på ferie. Slik denne kampen høres ut, virker det som om det kan bli enten tale om å sparke folk og røske ordentlig tak dersom det blir tap i dag, eller å stille akseptere at vi rykker ned. Vi tar neppe mye poeng i juli. Jeg har overfor meg selv innsett at det kommer til å bli nedrykk i år. Ikke noe tyder på noe annet.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Ser positivt på det. Bedre at det blir tap her i dag og Haglund er ute på mandag, enn at det skal tværes gjennom både juli og august uten fremgang. So long, Haglund.
Kommentar