Hvor mye skal Haglund ha i sluttpakke da? Hva med endelig å sparke de som har ansvaret for at vi sparker trenere nærmest årlig? Laget har jo ingen identitet og gjenkjennelig spillestil! Hvor lenge skal Mathisen sitte med ansvaret å få si at "dette ikke er godt nok for LSK" uten at noe skjer? Jeg tviler ikke på hans oppriktige engasjement for LSK, men det betyr ikke at han er det beste for klubben.
LSK - Sandnes Ulf Lørdag 30. juni kl. 18:00
Collapse
X
-
I følge statistikken har vi dobbelt så mange pasningsforsøk, halvparten så mange avslutninger som Ulf. Posession-fotball burde være forbudt i LSK. Jeg antar dette har vært som å se Spania i koma. Ineffektivt og med jævlig mye støttepasninger. Am I right?Mine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Null press på motstander har jævli lite med Spania å gjøre, som LSK helt mangler! Nytter ikke å dra frem possession da. Spanjolene jakter ball hele tida, vi løper unna den.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Er en skandale at denne fyren ble ansatt på tross av det "alle" visste. Powell må overta frem til vi har fått ryddet opp i ledelsen.
Må være en enighet i klubben om at det man drev med på 80 og 90-tallet ikke holder mål i dag. Folk som lever på dette og ikke har noe annet å bidra med må gå.
Det må moderniseres hele veien fra kosthold til spillefilosofi. Klubben er nødt til å få tak i fagpersoner med utdannelse. En ny klubb må bygges på kunnskap.Kommentar
-
Røsler
Nordlie
Johnsen/Grodås
Berg
Haglund
Vanskelig å finne en rød tråd her. Tydelig at vi ser på meritter og navn fremfor egenskaper og filosofi når vi ansetter."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg sitter på et hotellrom i nettopp Spania, det er derfor jeg spør.Mine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Bra å få inn Rogern. Palmi har vært forferdelig.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Dette er prisen vi betaler for blant annet å systematisk ha kastet ut alle spillere som ser på klubben som noe mer enn en lønningspose.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar