Hjemme mot Sandnes føkkings Ulf... Bare en verdenskrig kan redde oss fra Adecco nå. Evt at noen kloner Gud, Heidar og Tom Lund.
LSK - Sandnes Ulf Lørdag 30. juni kl. 18:00
Collapse
X
-
Isak må vel være en av moderne tids dårligste stoppere for Fugla. Johan og Mjøsas Beckham er intet annet enn kjerringer av porselen. Fy faen for en trist fittegjeng dette er. Skamfult.
Her er det bare å ta nedrykket og bygge på nytt. Det kan ikke gjøres på annen måte enn at hodene ruller først.Kommentar
-
-
Vi er dårligere enn Edvartsen til og med..Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Tok sjansen på at dagens forestilling ble begredelig og brukte pengene mine på å se Istid 4 og spise på Egon istedet... I ettertid anser jeg det som en meget god vurdering av undertegnede. Nå er vel nedrykket et faktum? Magnus Haglund? Fy faan!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Er dere seriøse eller LSK??? Hva er det dere holder på med??? Fy faan forpulte drittspillere/trenere/administrasjon.
Jeg fikk kjeft da jeg sa det var en masse råttent kjøtt på Åråsen, og står fortsatt for det. Det lukter rottent inne på kontorene, i grarderoben og på banen. Det stinker noe så jævlig.
Spark gjerne Haglund, men da må vi sparke noen spillere, kontorfolk og hele administrasjonen. Det står en stor L planta i panna på alle ansatte i LSK.
Takk for att dere pisser på supporterne deres LSK.
Så det var en som leverte fra seg sesongkortet til en av vertene og sa ett eller annet jeg ikke fikk med meg. Er nesten like før jeg gjør det selv.
Ser jeg noen spillere ute på byen i kveld så skal jeg faen meg kjefte på vedkommende helt til han går hjem i skam. Fortjener ikke ei krone i lønn eller respekt.Kommentar
Kommentar