LSK - Sandnes Ulf Lørdag 30. juni kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #81
    Hmm, når jeg så startoppstillingen før kampen så syntes jeg det så rimelig greit ut, selv om jeg ikke kan forstå at noen velger Palmi forran Roger, og synes Roger burde vært selvskrevet på en av indreløperplassene. JEg hadde regna med at laget skulle se slik ut:



    Da med indreløpere som linker opp på midten med den defensive midtbanespilleren og setter opp trekanter og veggspill og vinger som går på løp innover i banen og skaper rom for backer som kommer på løp. Forventet også da at vi har tre midtbanespillere i posisjon når vi mister ballen sentralt på banen slik at vi kunne få press på ballfører tidlig ved balltap.

    Isteden så kom laget u t i denne formasjonen offensivt:


    Med vinger som lå statisk langs krittet og indreløpere som lå i rommet vingene kunne utfordre istedenfor å være spillbare i oppspillsfasen, ved balltap i oppspillsfasen var selvfølgelig inreløperne på helt feil side av ballen og fikk ikke satt press på ballfører. Defensivt så vi ut til å ligge omtrent slik som dette til tider:



    Der indreløperne så ut til å ligge litt tilfeldig offensivt og rommet rundt Andersson ble ekstremt åpent, fritt frem for skudd fra rett utenfor 16meter.

    Haglund satt for det meste rolig på benken og ropene hans handlet utelukkende om innsats og jobbing, så jeg regner med at denne måten å løse rollene i den nye formasjonen på er helt etter planen. Jeg begynner å få følelsen av at denne mannen er på tynn is og har lite å bidre med. Vi har definitivt gode nok spillere til å gjøre det skarpt i ligaen om vi får orden på formasjonen og rollene i laget.

    Får vi henta indreløperne ned på midtbanen slik at de kan delta i passningsspill og være på riktig side ved flere av balltapene og komme opp i ballfører når ballfører er på vår banehalvdel slik at vi får fordelene av å spille med 3 sentrale midtbanespillere så hjelper det nok mye.

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4384

      #82
      Vekk med Mathisen, Bjarmann og Haglund! Nok er nok!
      ..................

      Kommentar

      • Mikki Mifsud
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 244

        #83
        For en gjeng med tapere. En skam å være vitne til det her, fatter ikke at det går an. Verste jeg har vært med på. Send hjem Haglund, ta med deg kyllingen Andersson på samme lasset.

        Kommentar

        • perrern80
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 603

          #84
          Opprinnelig skrevet av ErikB
          Det har jo vært melodien i hele år, med null press. Men vi har jo hatt ballen mye mer enn Ulf, hva gjør vi med den?
          Jeg sitter på et hotellrom i nettopp Spania, det er derfor jeg spør.
          Jo det skal jeg fortelle deg, vi spiller kula frem og tilbake, frem og tilbake, helt til vi spiller den rett i beina på en SU spiller som setter fart rett på mål. Og mål blei det!!!
          Så starter vi med kula igjen, fram og tilbake, frem og tilbake, hel til en SU spilller snubler i sine eller en medspillers skolisser. Edvardsen blåser, SU sin ball, den går rett pÅ mål. Men Sead redder. Vi har ballen, og den går frem og tilbake, og du gjettet nok riktig, frem og tilbake litt til. Helt til den går rett i beina på en SU spiller som snubler i ballen, men Edvardsen er der igjen, frispark til porselen ULF.
          Ett angrep kan jeg til nød krediterer LSK som godkjent, det var Tubas stikker til Føniks, direkte bak backen. Og føniks gjør det han kan best i rettvendt posisjon.
          Vil også, selv om den røde smoggen forkludrer mitt sinn, trekke frem Bolly som ett positivt pust. Herjet til tider med SU sin høyr kant, men bortsett fra det sto resten av laget til stryk!!!
          Kjente også fra min plass på R feltet, at likegyldighetens klamme hånd begyner og legge seg blant fansen.
          Det gjør meg jæ.... redd for hva fremtiden vil bringe.
          Last edited by perrern80; 30.06.2012, 20:29.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4384

            #85
            Fy faen det her er en skam! Og hvorfor er det ingen som bryr seg?? (andre enn fansen). Bjarmann, nå får du faen meg våkne! Trodde du hadde hjertet i klubben!! På tide at du banker i bordet og sier at nok er nok! Dessverre er du en stusselig fyr som ikke tørr noenting.. Bare å komme seg vekk, sammen med resten av gjengen.
            ..................

            Kommentar

            • norveggio
              Medlem
              Hoffnarr
              • May 2008
              • 65

              #86
              Jeg følger LSK relativt tett, har sesongkort og leser det meste som skrives på dette forumet, men poster sjelden noe og har ingen egne "kilder". Nå må jeg imidlertid si at jeg sitter med flere tanker/spørsmål som jeg håper noen her inne kan ha noen refleksjoner rundt:

              - Frem til nå har det vært få negative oppgslag i media og øvrige kommentarer (med unntak av noen her inne som faktisk har sette dette komme en stund). Jeg merket meg dog i en annen tråd at Haglund visstnok skal ha "mistet garderoben". Jeg må si jeg nå lurer på hvor lang tid det tar før RB "kvesser knivene" og setter trykk på? Noen som har kjennskap til/tanker om hvor Svesengen & Co. står i forhold til Haglund?

              - Jeg er også bekymret for at å sparke Haglund vil innebære så mye "face loss" for Per Berg at det eventuelt vil komme for sent. Er det noen som vet om Per Berg går jevnlig på Åråsen slik at han faktisk ser det som presteres?

              - Vil det være aktuelt for Kanarifansen å "ta stilling" offisielt?

              Etter å ha sett kampen i dag er skrekken min at Haglund får bli sittende i påvente av nye signeringer. Dersom han faktisk har mistet garderoben vil jo ikke det hjelpe en dritt. Det må nok inn noen som kan få litt ny spirit inn i hengehodene som var ute på matta i dag. Jeg aner virkelig ikke hvem, men selv kan jeg ikke med min beste vilje forstå hva folk mener med at Haglund står for en bra spillestil (sesongen 2001 anyone...?). Kampen mot Fredrikstad kan jeg ikke med min beste vilje fatte hvordan vi skal få med oss poeng fra.

              Kommentar

              • Mikki Mifsud
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2005
                • 244

                #87
                Neste hjemmekamp er mot Tromsø, med tap mot FFK vil det knapt komme over 3000.

                Kommentar

                • dennis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 872

                  #88
                  Var du der i dag??
                  Maks 2000 rundt banen!!

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #89
                    Gøy på Åråsen

                    Det er to timer av livet jeg aldri får igjen. Har lite å tilføye rent fotballfaglig nå, annet at det er total svikt i alle ledd. Innsatsen er ræva. Ferdighetene teknisk er på Steinbånn-nivå.

                    Toppen av kransekaka er når han tjukken som er mer brei enn høy satt inn 3-1. Makan til spill av oss i forkant. Fraløpt og rundlurt.

                    Dagens beholdning var å sende SMS til 2454 og se hva slags slibrigheter som slapp gjennom sensuren.

                    Åja, forresten. Haglund må fortsatt gå.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Mikki Mifsud
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2005
                      • 244

                      #90
                      Èn ting er i hvert fall sikkert, taper vi mott FFK er vi dømt nord og ned. Lag som Odd, Sogndal og FFK vil plukke fler poeng enn oss. Med seier derimot, er det fortsatt et ørlite håp. Men det blir vel med håpet..

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        #91
                        Jeg har NESTEN blitt likegyldig, men bare de faktum at jeg kommenterer her, på Face og på Twitter, viser jo at jeg ikke er det. Derimot er jeg skuffa og oppgitt, og i villrede om hva som faktisk er feil. Er det noe vi som er på utsiden ikke ser?
                        Jeg tror ikke på skylle på og sparke trenere.....historien vår viser det.
                        Hva FAEN er feil med Fugla??
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Arind
                          Jeg har NESTEN blitt likegyldig, men bare de faktum at jeg kommenterer her, på Face og på Twitter, viser jo at jeg ikke er det. Derimot er jeg skuffa og oppgitt, og i villrede om hva som faktisk er feil. Er det noe vi som er på utsiden ikke ser?
                          Jeg tror ikke på skylle på og sparke trenere.....historien vår viser det.
                          Hva FAEN er feil med Fugla??
                          Haglund har jo ikke fått til en dritt gjennom EM pausen, så når faen skal han klare det da? Jeg har støttet han hele veien, men nå får han seile sin egen sjø! Klubben må i det minste gjøre generasjonsskifte fullt ut om det skal være noe håp i det hele tatt..

                          Kommentar

                          • norveggio
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • May 2008
                            • 65

                            #93
                            Forresten noen som vet hvorfor Westerberg ikke en gang satt på benken i dag? Har selv Haglund innsett hvilket hinsides bomkjøp dette er?

                            Kommentar

                            • jonfugl
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jun 2009
                              • 181

                              #94
                              Kan siste man slå av lyset.

                              Kommentar

                              • Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av norveggio
                                Forresten noen som vet hvorfor Westerberg ikke en gang satt på benken i dag? Har selv Haglund innsett hvilket hinsides bomkjøp dette er?
                                Fikk sitt 3. gule mot Stabæk og var dermed suspendert i dag.
                                Twitter

                                Kommentar

                                • Funchaloe
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2011
                                  • 511

                                  #96
                                  Livet på tribunen i dag var skremmende, skremmende menstruelt. Maken til kjerringer mange av dere er. Faen meg ingen som gidder å følge forsanger. Flau på deres vegne, dere som bare sto der og buet og pep.
                                  Og JA, laget suger, men det er ingen unnskyldning for en supporterklubb til å suge enda mer enn spillerne.
                                  Custodes
                                  Contra o futebol moderno!

                                  Kommentar

                                  • general
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2004
                                    • 1150

                                    #97
                                    Vi tar 0 poeng frem til 1.aug, og tragedien vil fortsette etter det hvis penga ikke sitter løst eller brukes klokt!!! Kippe er over toppen og cm/fm manangeren i meg hadde tvangssolgt rævva hans, men så var det dette med at fotball er så mye mer enn bare 90min på banen osv... P

                                    Jeg legger i alle fall merke til navnene som i dag nyter godt av min elsk på klubben og bidrar til å sende oss ned! Mine barn vil høre om disse slemme mennene!
                                    Seriegull 2016!!!

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1260

                                      #98
                                      Eneste mulighet for å bli kvitt Haglund er hvis han selv tar hatten og går. Jeg skrev med en gang etter denne treneransettelsen at ledelsen spillte et høyt spill. De har desverre tapt, og det er ikke Haglund som skal få pepper. Det er på høy tid at ledelse, styre og Per Berg snart står skolerett og tar ansvaret for situasjonen vi er i pr. dags dato.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4384

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                                        Livet på tribunen i dag var skremmende, skremmende menstruelt. Maken til kjerringer mange av dere er. Faen meg ingen som gidder å følge forsanger. Flau på deres vegne, dere som bare sto der og buet og pep.
                                        Og JA, laget suger, men det er ingen unnskyldning for en supporterklubb til å suge enda mer enn spillerne.
                                        Hallo. Hva skal man forvente når man bytter forsanger annenhver uke? (satt litt på spissen) Han ene der har jeg aldri sett før. No offence, men en forsanger skal ha respekt hvis man skal forvente å ha med seg alle. På en annen side så skjønner jeg at folk reagerer på spillerne. Du skal være greit likegyldig til klubben hvis du ikke bryr deg om at spillerne pisser på klubben på den måten. Nok er nok! De har fått all verdens støtte i mange års motgang.. Nå er det ikke motgang lenger, det er likegyldighet!
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Funchaloe
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2011
                                          • 511

                                          Simeone, hvordan går det an å være uenig i det jeg skrev? De fleste på tribunen i dag ga så totalt faen i oppgaven supporterklubben har, nemlig å støtte klubben. Nesten ingen som sang med oss da vi prøvde å sette i gang sanger, de fleste var mer opptatt av å klage på dommer og skrike dritt til egne spillere enn å synge med.
                                          Custodes
                                          Contra o futebol moderno!

                                          Kommentar

                                          Working...