LSK - Sandnes Ulf Lørdag 30. juni kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Funchaloe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2011
    • 511

    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Hallo. Hva skal man forvente når man bytter forsanger annenhver uke? (satt litt på spissen) Han ene der har jeg aldri sett før. No offence, men en forsanger skal ha respekt hvis man skal forvente å ha med seg alle. På en annen side så skjønner jeg at folk reagerer på spillerne. Du skal være greit likegyldig til klubben hvis du ikke bryr deg om at spillerne pisser på klubben på den måten. Nok er nok! De har fått all verdens støtte i mange års motgang.. Nå er det ikke motgang lenger, det er likegyldighet!
    Hvem som er forsanger er faktisk helt irrelevant. Man skal synge med uansett når man står på Kanarifeltet! Haha, ikke tro jeg er likegyldig, for jeg er alt annet enn likegyldig. Det er derfor jeg synger som faen på match, i motsetning til resten av feltet.
    Custodes
    Contra o futebol moderno!

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      Opprinnelig skrevet av Funchaloe
      Livet på tribunen i dag var skremmende, skremmende menstruelt. Maken til kjerringer mange av dere er. Faen meg ingen som gidder å følge forsanger. Flau på deres vegne, dere som bare sto der og buet og pep.
      Og JA, laget suger, men det er ingen unnskyldning for en supporterklubb til å suge enda mer enn spillerne.
      Du viser gode og "politisk" korrekte holdninger. Bra for deg.

      Jeg reserverer meg retten jeg har i min tids- og pengebruk til å melde ifra når vi har vært stabilt dårlige i en ustabil liga gjennom flere år. Helt sinnssvake avgjørelser på løpebånd og folk som bare gir faen (merk; observert fra utsiden). Jeg gir ikke faen, og min måte å vise det på er en annen en din. Skal ha meg frabedt å bli kalt kjerring av en sau!
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • Funchaloe
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2011
        • 511

        Opprinnelig skrevet av general
        Du viser gode og "politisk" korrekte holdninger. Bra for deg.

        Jeg reserverer meg retten jeg har i min tids- og pengebruk til å melde ifra når vi har vært stabilt dårlige i en ustabil liga gjennom flere år. Helt sinnssvake avgjørelser på løpebånd og folk som bare gir faen (merk; observert fra utsiden). Jeg gir ikke faen, og min måte å vise det på er en annen en din. Skal ha meg frabedt å bli kalt kjerring av en sau!
        Ingen er uenige i at det har vært forferdelige prestasjoner på banen. Pipingen og buingen på eget lag var ILLE. Det er i mine øyne ukultur, og burde holdes langt vekk fra feltet. Vi skal støtte klubben, ikke bryte den ned.
        Custodes
        Contra o futebol moderno!

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          Opprinnelig skrevet av Funchaloe
          Ingen er uenige i at det har vært forferdelige prestasjoner på banen. Pipingen og buingen på eget lag var ILLE. Det er i mine øyne ukultur, og burde holdes langt vekk fra feltet. Vi skal støtte klubben, ikke bryte den ned.
          Bryte ned klubben klarer de helt selv, jeg bare sier hva jeg mener om det!
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Bør kun synge blø for drakta inntil plassen er sikra
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              Klagde på dommeren. Nei det ble ikke gjort i dag. Dårligste innsaten noengang. Da Roger får et latterlig gult kort høres det ut som en fjerde div.lag på tribunen

              Kommentar

              • maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 638

                Dette var triste saker. Bare det at Haglund legger om spillesystem viser en trener i villrede. Har man en filosofi, så holder man på den uansett. Det har ihvertfall ikke hjulpet. De løper fortsatt rundt som hodeløse kyllinger utpå der. Har hatt trua på Haglund og han virker som en hyggelig kar, men med tap mot ffk trur jeg faktisk noe må gjøres. Røsler må hentes hjem fra England. Videre mp KFL ta et standpunkt om man skal synge evighetssanger og gi jernet, eller om man skal pipe/slenge dritt til egne spillere hvis motgangen fortsetter. Idag var det riktignok lite folk, men stemningen var på bunnivå. Etter kampen var det noen av spillera som kom bort og takket for støtten, som ble vinket bort og kalt idiot, legg opp osv. Trur neppe spillerne blir bedre av det. En kort spontan pipekonsert rett etter signalet er jeg derimot for, for og vise at innsatsen ikke holder mål.
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  Jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal starte etter denne "oppvisningen" her. Hvordan kan kvalitetspillere som Ramovic, Stoor, Andersson, Vaagan Moen og Bergman levere så utrolig svakt som et kollektivt?
                  Jeg nekter å være med på at spillere som har levert så bra i Tippeligaen tidligere, plutselig er totalt udugelige nå.

                  Noe er er helt på viddene, men jeg klarer ikke sette fingeren på hva det er.

                  Oppmøte på feltet idag er det jævligste jeg har sett siden jeg startet å gå på kamp i 93. Jeg får vondt langt i hjertet.
                  Supporterkulturen på Åråsen er i ferd med å råtne opp, akkurat som klubben og laget.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Se på stakkars Sead, med forbehold om ting som kan ha skjedd i mellomtida i det store utland, så har LSK klart å knekke hans tilsynelatende ukuelige selvtillit på rekordtid. Faens så trist.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3209

                      Er egentlig bare trist og oppgitt nå. Å se laget spille høye baller mot Erling, for i neste trekk å spille bakrom på Kippe viser bare en total mental kortslutning. Har forsøkt å være positiv til Haglund, gitt han tid o.s.v, men må med skam melde: Jeg har mista trua på prosjekt Haglund. Jeg vil ha inn en tydlig trener med høyt tenningsnivå som særdeles tydlig forteller gutta når innsatsen ikke holder mål, og som ikke nøler med å sette noen på benken til spott og spe når de ikke gir alt.

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        GENERAL føyer seg inn i rekken, Frode Kippe er ræva. Frode var nok en gang solid og ikke innvolvert i baklengsmålene. en annen midtstopper derimot.... Scheel fikk rettmessig 2 i VG mens Frode fikk rettmessig 5 som eneste Lsker. Nå er det på tide å frede den beste

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9463

                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                          Jonern føyer seg inn i rekken, Frode Kippe er ræva. Frode var nok en gang solid og ikke innvolvert i baklengsmålene. en annen midtstopper derimot.... Scheel fikk rettmessig 2 i VG mens Frode fikk rettmessig 5 som eneste Lsker. Nå er det på tide å frede den beste
                          Blir feil å ta Frode i dag, men faen. Han må stå fram mer som cpt.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            GENERAL føyer seg inn i rekken, Frode Kippe er ræva. Frode var nok en gang solid og ikke innvolvert i baklengsmålene. en annen midtstopper derimot.... Scheel fikk rettmessig 2 i VG mens Frode fikk rettmessig 5 som eneste Lsker. Nå er det på tide å frede den beste
                            Du er imponert over kapteinen på eliteseriens dårligste lag siste 3-4 år? Frode er vel den spilleren som har hatt størst mulighet til å gjøre noe med resultat, trening, kamp, holdninger og mentalitet siste årene. Per nu er INGEN spillere, trenere, ledere eller hvem som helst fredet. Klubben må reddes!

                            Kommentar

                            • *46*

                              Jeg er så forbanna etter dagens kamp at jeg ikke har ord. Det må være noe av det værste jeg har sett på en fotballbane av LSK noen gang. Blir regelrett pissa på av Sandnes Ulf.

                              Her må det faen meg tas grep, før klubben og vi som kommer på kamp blir enda mer latterliggjort for at vi støtter opp rundt dette pil råttene opplegget LSK viser på banen. Totalt uten plan i dagens kamp. Tilnærmet total mangel på innsats, noe jeg aldri kan tilgi - blø for drakta når du er så heldig å være blant de 11 utvalgte som får lov til å ikle deg drakta til LSK. Som trener må du dra frem verktøykassa og finne nye verktøy, men den virker temmelig tom når løsningen er å sette Frode Kippe på topp - det eldste trikset i boka på Åråsen.

                              Her må det handling til. Det må trenes på fotball, for dem finner jo hverandre ikke på banen eller har noe mønster som viser hva dem ønsker å gjøre.

                              Har ett spørsmål jeg lenge kunne tenkt meg å stille ledelsen, spillere og trenere: hvorfor skal jeg komme på neste kamp på Åråsen? Hvilke grunner er det til at jeg skal la meg ydmykes av å komme på stadion for å se dere presterer slik dere gjorde i dag og mange kamper tidligere i år? Jeg kommer nok mot Tromsø også, men jeg skulle likt å visst hvilke gode grunner dere har å gi meg for at jeg skal komme på Åråsen neste kamp.

                              Nå tar jeg natta. Hvis jeg får sove. Er så forbanna.

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Har ett spørsmål jeg lenge kunne tenkt meg å stille ledelsen, spillere og trenere: hvorfor skal jeg komme på neste kamp på Åråsen? Hvilke grunner er det til at jeg skal la meg ydmykes av å komme på stadion for å se dere presterer slik dere gjorde i dag og mange kamper tidligere i år? Jeg kommer nok mot Tromsø også, men jeg skulle likt å visst hvilke gode grunner dere har å gi meg for at jeg skal komme på Åråsen neste kamp.
                                "Denne kampen var under nivået vårt, men vi føler toppformen er på vei. Vi skal revansjere oss neste match. ". Bare sånn at du slipper å spørre. (NB, dette svaret kan leses etter og før hver match).

                                Kommentar

                                • Reyrey
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2010
                                  • 379

                                  Får håpe LSK handler riktig forsterkninger nå!! Spillerne MÅ ofre mer i dueller, presse ballfører MER, ++ BLØ FOR DRAKTA!!
                                  I med å motgang - LSK <3
                                  LSK i med- og motgang <3

                                  Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                  Kommentar

                                  • Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

                                    Ja, ser for meg at Helstad kommer til å ofre helsa og blø for LSK!

                                    Kommentar

                                    • norveggio
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2008
                                      • 65

                                      Husker jeg feil fra kampen i går, eller stemmer det at det ikke var noen som løp inn i målet og hentet ballen etter Erlings redusering? Selv om det eventuelt ville hatt begrenset betydning så er jo det "kutyme" ved reduseringer, dersom det er litt guts i laget...

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3209

                                        Spissen til Ulf oppsummerer vel kampen greit:

                                        Sandnes Ulf-spiss Kamal Saaliti var overrasket over hvor svake Lillestrøm var på sin egen hjemmebane.

                                        – På papiret er LSK enormt bra. Men i dag var det som å spille mot et juniorlag. Vi fikk gjøre akkurat som vi ville, sier Saaliti til sandnesposten.no.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Egentlig er jeg ikke så negativ som de fleste andre. Jeg synes spillerne er gode nok til å spille god fotball og at vi har riktige spillertyper til å gjøre det bra fremover. Flere spillere gjorde også ok kamper i går og viste tendenser tl at dette kan bli bra. Det store problemet var i mine øyne at indreløperne lå alt for høyt, noe som fikk katastrofale konsekvenser på flere måter. Dette er noe jeg synes jeg ser i norsk fotball til stadighet, men som trenerne normalt får justert på.

                                          Det som skremmer meg veldig veldig i denne kampen er at vi ikke får justert inn noe som helst (litt bedre de 10 første minuttene med Roger) og at treneren på benken utelukkende roper om innsats og ikke evner å gi ordre om taktiske justeringer for å få midtbanen inn i kampen.

                                          Det som er positivt er at jeg mener det skal veldig lite til for å snu dette nå, det negative er at jeg har følelsen av at de som styrer nå er noen av de få som ikke er i stand til å snu det.

                                          Andersson gjør i mine øyne en brukbar match sentralt. Han får utrolig vanskelige forhold siden indreløperne aldri beveger seg i nærheten av han og gjør seg spillbare.

                                          Bolly er tydelig på gang og gjør mye bra i kampen. Mye å gå på men han mister sjelden ballen, kommer rundt backen, har flere gode tekniskee detaljer og løser ofte ting lurt.

                                          Knudtzon er livsfarlig i sin nye rolle og både Roger og Andersson har vist at de er i stand til å gi han de riktige passningene.

                                          Ringstad gjør en helt ok kamp, vinner en god del luftdueller.

                                          Roger viser de 10 første minuttene etter at han kommer inn at han med litt veiledning er en stor ressurs på midten. Blir desverre også liggende for høyt etterhvert og kommer mye på feil side av ballen og blir for lat i det defensive arbeidet. Tror han kun trenger litt veiledning, han var i hvertfall mer direkte sist kamp og har nok godt av å ha Andersson bak seg.

                                          BBS sin rolle gjør at han får bidratt med langt mindre enn han kan, men det er forsåvidt greit siden vi må venne oss til å spille uten han. At Haglund uttaler seg om at dette er en perfekt rolle for Björn siden man har andre spillere i alle romma han liker å oppsøke skremmer meg. Kunne vi hatt en værre taktisk manager? En spiller som totalt dominerer siste tredjedel av banen har en perfekt rolle når han blir vingeklipt til å kun opperere i boksen?

                                          PVM spiller en dårlig match igjen, blir liggende alt alt for høyt i banen gjennom hele kampen og lykkes ikke med stort, men man kan se at han har teknikk og en bra fot og har alle muligheter til å lykkes.

                                          Kommentar

                                          Working...