Om man skal dømme ut i fra juli resultater så blir det selvsagt lett match til Haglund.. Men ingen serie spilles over 4-5 kamper og Arne har hatt gode resultater sammenhengende i flere år med Kisa. Det er ikke så overraskende det som skjer med Kisa, spesielt om man veit litt mer om Kisa enn det man leser i RB. Spillerne på Kisa er 8 timer på jobb, så skal de på trening også skal de spille kamper, flere spillere var utslitt alt i Mai/Juni.
Arne er primitiv i fotballstilen, men han hadde aldri godtatt at spillerne ikke hadde maks innsats sånn vi så i flere kamper i våres. Jeg liker Haglund og ønsker at han fortsetter, men når det ikke skjedde noen endring i EM pausen ble jeg og sikkert mange med meg bekymret. Det var på sin plass!
Arne er primitiv i fotballstilen, men han hadde aldri godtatt at spillerne ikke hadde maks innsats sånn vi så i flere kamper i våres. Jeg liker Haglund og ønsker at han fortsetter, men når det ikke skjedde noen endring i EM pausen ble jeg og sikkert mange med meg bekymret. Det var på sin plass!
Kommentar