Nyheter juli 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Nyhetstråd Nyheter juli 2012

Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden.

Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder.

Andre tråder brukes til detalj- og nisjéinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.

Vi ønsker mer av dette:
    • TV-klipp
    • Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen.
    • Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    • Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    • Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    • Faktainformasjon som angår alle

Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.

Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ):
    Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:

1. Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
    2. Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.
    3. Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.
    4. Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.
    5. Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.
    6. Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

RB

Mathisen overrasket over ny fiasko-sesong

(LSK – Sandnes Ulf 1-3). Per Mathisen krever at hele LSK-apparatet går i seg selv. – De som ikke vil ta ansvar kan få slippe å være her, sier lederen.

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6131288.ece

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

rb.no

Tilbyr Søgård jobb og toårskontrakt

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4260

rb.no

Utsatte trening for å snakke ut
        ÅRÅSEN: LSK-spillerne og trenerne sitter søndag samlet i et langt møte på Åråsen for å diskutere veien videre.
        Elska þetta félag

Kommentar

• Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

På vei til Lillestrøm

Anders Østli (29) skal hjelpe kriserammede Lillestrøm med å tette hullene i de bakre rekker.

Kommentar

• Diallo
            Medlem
            Møteplager
            • May 2004
            • 79

Facebook sidene til LSK sier Espen Søgård er klar fra 1. August

Kommentar

• Martin83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 794

LSK.no: - Utrolig glad og stolt

Opprinnelig skrevet av Lillestrøm SK
              Det er en opprømt og glad fetsokning som 1. august melder overgang til Åråsen, og som nok en gang vil tre på seg den gule og svarte LSK-drakta.
              - Jeg er utrolig glad og stolt over å få denne muligheten. Både det at jeg skal få lov til å avslutte spillerkarrieren min i LSK, men også at jeg etter det skal inn som ansattt i klubben. Nå skal jeg avslutte i Start med stil, og deretter vil jeg prøve å bidra mest mulig til at vi sammen kan løfte LSK tilbake der klubben skal være, sier Espen Søgård til LSK.no

Kommentar

• Martin83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 794

LSK.no: Søgård kommer hjem

Det har gått nærmere et år siden Espen Søgård forlot Åråsen. Nå kommer han tilbake, og fra 1. august vil han bli LSK-spiller. Dermed får fetsokningen muligheten til å avslutte fotballkarrieren i LSK.
                - Vi har kommet til enighet med Espen Søgård om en kontrakt hvor han ut året vil være LSK-spiller. Deretter vil han gå inn i en ny rolle i administrasjonen på Åråsen. Vi gleder oss over at vi kan hente Espen tilbake til LSK, og gi han muligheten til å avslutte karrieren som fotballspiller i riktig klubb, sier daglig leder Jo Henning Espevalen til LSK.no.

Kommentar

• Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

Søgård tilbake!!

Kommentar

• Martin83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 794

TV2.no: Dobbelsignering for LSK

Opprinnelig skrevet av TV2
                    – Jeg vet at han er klar for Lillestrøm, sier Pedersen som ikke er spilleren agent, men likevel kjenner til avtalen.

Pedersen mener Østli vil være en forsterkning for den kriserammede tippeliga-klubben.

– Østli er en klok fotballspiller som har utviklet seg enormt i Danmark. Han er hurtig. Og han har blitt langt mer offensiv i spillestilen i løpet av de fire sesongene i SønderjyskE.

Kommentar

• Martin83
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 794

LSK.no: Østli klar for LSK

Som det har vært spekulert i, har den tidligere SønderjyskE-proffen Anders Østli nå signert en kontrakt med varighet på to og et halvt år med LSK. Østli er spilleklar for LSK fra 1. august.
                      - Jeg gleder meg veldig til å komme til Åråsen og LSK, og til en klubb med store ambisjoner. Lillestrøm har i tillegg alltid vært favorittklubben min, og det blir stort å få spille i den gule og svarte drakta. Min fars familie er fra Lillestrøm. Jeg håper å utrette mye på Åråsen, sier Anders Østli til LSK.no.

Kommentar

• Martin83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 794

RB.no: Klar for favorittklubben

Opprinnelig skrevet av Romerikes Blad
                        – Jeg er faktisk LSK-supporter fra jeg var liten. Farsdelen av slekten min er fra Lillestrøm. Da jeg skulle prøve noe nytt, ble derfor LSK et veldig naturlig valg. Jeg gleder meg til å spille i favorittklubben, sier midtstopperen til Romerikes Blad.

Østli sier han hadde flere tilbud fra både Danmark, Sverige og Norge. Flere var trolig langt mer økonomisk lukrative enn LSKs.

Kommentar

• RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

fotballmagasinet.no

blogg: For å grille må man ha ild

Morten Skåningsrud - 02/07 19:13

For nøyaktig ett år siden forlot Espen Søgård Åråsen til fordel for sørlandsklubben Start. Reaksjonene var mange og negative. Alle ønsket å beholde den trofaste midtbanesliteren. Alle unntatt én, Henning Berg.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=25579

Kommentar

• Martin83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 794

RB.no: Nå kreves samling i bånn

Opprinnelig skrevet av Morten Svesengen (kommentar)
                            ÅRÅSEN: Femten minutter og to baklengsmål var nok til å få LSK ut av balanse. Nå må alle krefter i klubben samle seg om veien ut av krisen. Det er ikke tid til skyldfordeling nå.

Skrekk-forestillingen mot Stabæk på Nadderud 28. mai tok LSKs spillere og trenere med seg inn i ferien.

I sommerpausen skulle laget gjenreises med en litt annerledes måte å spille på.

Treningene har sett lovende ut. Cupseieren over Ull/Kisa ga også håp om bedring. Mot Sandnes Ulf skulle de opp til felles eksamen i serien.

Med fasit i hånd og 1-3 i sekken er det enkelt å konkludere med at de ikke besto.

Etter to tidlige baklengsmål, var det ikke mulig å kjenne igjen så mye av det laget har terpet og trent på de siste ukene.

Isteden opptrådte laget som noe helt annet enn nettopp det de skal være – et godt fotballag.
                            Egen kommentar: Er for en gangs skyld enig med Svesengen.

Kommentar

• armykanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 745

Opprinnelig skrevet av Martin83
                              Ivar Hoff mente at hele styret må gå i TV2-Sporten...

Kommentar

• fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1265

RB - Spiss på prøve

I en liten notis i papirutgaven av RB i dag skrives det at en spiss er på prøve. Han heter Washington Santos og er en svær fyr på over 2 meter.

http://www.youtube.com/watch?v=nq4GF_DqwpY

Kommentar

• Martin83
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 794

RB-papir: Frykter LSK i fritt fall

Tidligere mangeårig leder i LSK og æresmedem Einar Krokan fyrer løs mot spillere, trenere og ikke minst styret i LSK i et heftig leserinnlegg i dagens RB-papir.

Spesielt styret får gjennomgå der han registrer at kun Per Mathisen har jevnlig oppmøte på kampene. Han stiller spørsmål om de andre i styret i det hele tatt har et genuint LSK-hjerte...

Last edited by Martin83; 03.07.2012, 06:39. Begrunnelse: Lagt til bilde ;-)

Kommentar

• Martin83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2007
                                    • 794

DB.no: - Blø for drakta, eller pell deg vekk

Opprinnelig skrevet av Dagbladet
                                    LILLESTRØM (Dagbladet): Lillestrøm ligger på nedrykksplass med 11 poeng etter 13 spilte kamper i år. I serien er det kun to seirer supporterne har kunnet juble for så langt i år.

- Man blir jo lei. Det er frustrerende å være Lillestrøm-supporter for tiden, sier Kim Kristiansen, Camilla Bothner og Silje Antonsen.

Kommentar

• PA
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 500

Arne Scheie: Bodø/Glimt er favoritter

Etter en solid 4-0 seier mot Notodden på lørdag tar Bodø/Glimt i mot Lillestrøm i morgendagens 4. runde i cupen. – Vi har alt å vinne i denne kampen, sier Thomas Båtnes Braaten

Kommentar

• glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

LSK-treneren innrømmer feil
                                        - Jeg har kanskje brukt for mye tid på å teste ting, sier treneren.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3429833.ece

Kommentar

Working...