Nyheter juli 2012
Collapse
X
-
-
Exclusive Interview With Lillestrom Teenage Sensation OHI OMOIJUANFO
One of the future stars of Nigerian football. Lillestrom teenage sensation and Norway youth - teamer Ohi Omoijuanfo answers questions from allnigeriasoccer.com's Editorial Staff on his career and his international future.
Kommentar
-
- Godt å være tilbake
Espen Søgård har savnet LSK og Åråsen. Nå er han på plass igjen.
espen-sogard_1rck2d1edsg0712ssck4isggwv.jpg
Foto: Ole Kristian BakkeneLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
- Høyner intensiteten
Magnus Haglund gleder seg over å få på plass både Riise og Søgård.
http://www.lsk.no/news/article/1a3mx...r-intensitetenLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Oji til G 18- landskamp mot Skottland
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
- Kan bli moro framover
Tirsdag hadde Bjørn Helge Riise første trening med LSK etter at han kom tilbake fra England
- Det gikk veldig bra, og det kommer det til å gjøre framover også. Jeg liker godt å spille den fotballen LSK spiller nå. Raskt langs baken og veggspill. Det ser ut som Andersson, Palmasson og Vaagan Moen også gjør det. Det passer meg perfekt.Kommentar
-
Jan Erik Aalbu melder på Twitter at Bærum har leid Isak Scheel ut året:
Jan-Erik Aalbu @jeaalbu
Lillestrøm spilleren Isak Scheel har signert en låneavtale ut året med Bærum Sportsklubb. En viktig og god signering for BSK.Kommentar
-
Scheel utlånt til Bærum:
Det har blitt godt med spillere i forsvarsrekkene til LSK i den siste tiden. Ruben Gabrielsen var blant annet banens beste mot Molde som midtstopper og Anders Østli er nå spilleklar for Lillestrøm.
Dermed har Isak Scheel blitt lånt ut til Adeccoliga-klubben Bærum SK. Scheel skal spille for Oslo-klubben ut året.
Scheel har spilt fire Tippeliga-kamper for LSK i år.Kommentar
Kommentar