Har 0 forhåpninger, og etter soleklare tap for topplag som Stabæk, Sandnes Ulf og Bodø Glimt er jeg relativt sikker på at vi kommer hjem med 0 poeng. Tipper tre/fire null til Ffk som er bra på hjemmebane.
Fredrikstad - LSK, Fredrikstad Stadion, mandag 9. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Jeg er ikke kjent på Fredrikstad stadion og drar nedover med guttungen som er 5 år. På hvilken tribune anbefales det å kjøpe billetter? Er det noen typisk nøytrale områder på langsidene? Vil det evt selges billetter til bortefeltet på stadion, hvis vi ønsker å stå der?Kommentar
-
Gruer meg rett og slett til kampen. Klarer ikke på noen måte å se for meg 3 poeng her, men det må vi ha nå. Med et klart tap her bør Haglund trekke seg. Da er prosjektet hans dødt.
Jeg har omtrent samme tro på seier i dag som mot viking. Jeg lar derfor nettopp vikingkampen bli det ytterst tynne halmstrådet av håp å klamre seg til.Last edited by Roll75; 09.07.2012, 13:46.Kommentar
-
Klarer aldri å gi helt opp laget. Vi har mer enn bra nok spillere. Håper som vanlig at Haglund skal klare å gjøre noen trekk for å rette opp i problemene, men har mista troa på at han har egenskapene som skal til.
Håper vi får justert ned midtbanen vår. At PVM får beskjed om at han ikke skal opp mot venstre cornerflagg, men ligge dypt og legge passninger fremfor å drible, at Andrsson får beskjed om at han er midtbanespiller og må ligge på rett side av spillet og delta(om han spiller offensiv midt) og at vi får spillerne til å bruke banen og jobbe hardt på midten.
Regner dog med at vi totalt mangler midtbane både i forsvar og angrep også i dag og at vi går på nok et tap. Håper de neste fire tapene får ledelsen til å ta mer drastiske grep.Kommentar
-
Knudtzon som spiss... Det betyr at BBS spiller bak spissen, noe som er bra for oss offensivt ettersom det er hans beste rolle, men det betyr at vi får en 4-manns midtbane ettersom BBS ikke kommer til å spille midtbane. Omoijuanfo og PVM kommer til å bli løpt rund på midten.Kommentar
-
Spillerne er gode nok, men en klassisk 442 med 2 offensive midtbanespillere sentralt... 442 er en utdatert formasjon i utgangspunktet, men uten defensive fibre på midten så blir det vanskelig å se hvordan vi skal hindre at midtbanen blir overkjørt.
Men man vet aldri, krysser fingra for at kampen på et eller annet vis kommer seg inn i vårt spor.Kommentar
-
LSKs startellever (4-4-2):
Sead Ramovic - Fredrik Stoor, Ruben Gabrielsen, Isak Scheel,, Stian Ringstad - Palmi Palmason, Ohi Omoijuanfo, Petter Vaagan Moen, Johan Andersson - Erling Knudtzon, Björn Bergmann Sigurdarson
Benken:
Jacob Faye Lund, Jesper Westerberg, Marius Høibråten, Guy Roger Toindouba, Mathis Bolly, Joachim OsvoldLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Meget bra start av LSK. Eneste som mangler er målet. Knudtzon millimeter unna å komme seg helt gjennom.
Fortsett sånn så slipper vi å tenke noe på midtforsvaret vårt...;-)Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kom igjen nå gutta! Hold huet høyt og fortsett slik dere starta!
Jacob er ett talent, vis verden at du har noe å fare med!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar