JAAAAAA!! Pálmi og Erling - Fantastisk!!
Fredrikstad - LSK, Fredrikstad Stadion, mandag 9. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Bra nok til at jeg er positivt overaska. Vi har tydeligvis bestemt oss for å slutte å spille ball, og det er i hvertfall bedre enn det vi har drevet med tidligere. Ohi gjør en grei jobb sentralt. Prøver å gjøre seg spillbar og klarer å ligge rimelig strukturert som defensiv midtbanespiller. Synd med målet imot, elendig av Scheel om Faye roper.Kommentar
-
å fy faen, dette kommer til å bli ett helvete i 2.omgang.
Nå må vi bare holde unna de første minuttene så ffk blir frustrerte, så kan det hende vi har en mulighet.
Er tendenser på litt panikk i forsvar når det blir skikkelig trøkk mot oss, så er litt bekymret.
Men gutta går rett i angrep og kjemper bra. Digger det. Hadde de vist slik innsats tidligere i år hadde vi ikke vært der vi er nåAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
I all beskjedenhet kan jeg faktisk klappe meg selv på skulderen og si at jeg i oktober i fjor lanserte Erling som spydspiss i bortekamper her på forumet....det han er flinkest på er jo å løpe rett fram med ball, håper han får fortette i den rollen i kamper - er utrolig viktig å ha en spiss som truer bakrom, når vi tross alt er så skjøre bakover som det vi selv er.
2-1 ledelse til pause er langt over all forventning!Kommentar
-
Ikke bare Lund og Scheel som må ta ansvar for baklengsen, Ringstad dasser der ute og er overhode ikke oppe i press. Selv ikke etter flere advarsler har det blitt bedre, han er ingen back. Hansen får prikke innlegg hele tida.
Ëllers er det helt tydelig at noe har skjedd med laget utover det faktum at vi får et kampbilde vi liker, en motstander som står høyt og vil angripe. Fantatstisk av EK, har han terpet mottak/nedtak også i det siste? Men vi er fortsatt vår egen verste fiende.Kommentar
-
Viktig at ingen laster Faye Lund for denne! Han trenger og fortjener støtte!
Ellers er vel dette årsbeste forutsetningene tatt i betraktning? Erling herjer og kunne fort hatt fire. BBS for halv maskin, men det er forståelig.
Viktig at vi ikke bli dype nå, så tar vi denne!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Men samma det, 1 til fra Erling, og 1 fra Bolly som kommer inn i det 70min så er dette i boks. :-)Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Hvordan har sjansestatistikken sett ut? Kom inn rett för pause og så bare oppsummering av sjansene. Så vidt jeg kunne se hadde ikke FFK stort annet enn den sjansen de scora på. Eller?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar