Fredrikstad - LSK, Fredrikstad Stadion, mandag 9. juli kl. 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

Opprinnelig skrevet av Dole
    Er det denne psykologen som har lagd en tryllemixtur som guttene har drukket?
    Har i alle fall skjedd en radikal forandring med laget! Gutta jobba 110 % gjennom hele kampen jo! Kan ikke huske sist jeg har sett en slik innsats!

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4366

(Skal ikke se bort fra at et klokt hode som ser tingene fra utsiden kan være med på å frigjøre energi!)

Tenk så morro det blir når Rånern kommer hjem 1. august, han falt jo i gryta som liten!
      Elska þetta félag

Kommentar

• andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

Nei. Arilds fortjeneste alt sammen.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1311

Endelig får vi noe igjen for høstsesongen i fjor med mange unge på banen. Dette var et skikkelig bevis på at mange av "unggutta" holder et like høyt nivå som de mer etablerte.
          JFL holder ikke nivået og her må det gjøres noe sporenstreks.
          Stian Ringstad holder heller ikke bra nok standard. Første målet til Fredrikstad er det så ufattelig lett for Ringstad å gjøre noe med. Johan Andersson heller ikke bra match i dag, men resten av gutta får mere enn godkjennt.
          Dessuten er jeg glad på Ruben sine vegne etter en tung vårsesong både på og utenfor banen så viser mannen en ufattelig bra evne til å være 100% konsentrert gjennom en hel kamp. Her er det mange som har mye å lære.

Kommentar

• Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1646

Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Dessuten er jeg glad på Ruben sine vegne etter en tung vårsesong både på og utenfor banen så viser mannen en ufattelig bra evne til å være 100% konsentrert gjennom en hel kamp. Her er det mange som har mye å lære.
            Gi ham 5 kamper til som midtstopper, og han er vårt beste alternativ på den plassen. Kan ikke si jeg savnet måkeballene fra Kippe i dag.

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4366

Endelig får vi noe igjen for høstsesongen i fjor med mange unge på banen. Dette var et skikkelig bevis på at mange av "unggutta" holder et like høyt nivå som de mer etablerte.
              Enig i det du skriver, men i dag må vi også gi honnør til "gamlekara" PVM, BBS og Palmi. De tre ordnet sammen de to siste, praktfulle måla! Godt å se PVM som nummer 10.
              JFL burde avverga alle tre FFK-måla.
              Elska þetta félag

Kommentar

• lobolars
                Medlem
                Hoffnarr
                • Mar 2010
                • 64

Synes vi skal være fornøyd

Stian Ringstad holder heller ikke bra nok standard. Første målet til Fredrikstad er det så ufattelig lett for Ringstad å gjøre noe med. Johan Andersson heller ikke bra match i dag, men resten av gutta får mere enn godkjennt.
                Kan delvis være enig at det ble begått div feil her å der,men tror vi skal være fornøyde med det som ble prestert.Ingen stor feil av noen i forsvaret bortsett fra kommunikasjonen mellom keeper og Isac.Sånt skjer. Vi må også være klar over at den som styrer unggutta ikke var med i dag.Synes alle kjempa og jobba veldig bra,og at vi får kose oss med seieren.Er tross alt en stund siden vi tok 3 poeng.Forza

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

JFL er unnskyldt, gutten er 17 år og spiller bak en nykomponert forsvarsrekke. Men ja det var 3 unødvendige mål! Ellers syntes jeg virkelig Erling og resten av unggutta fortjener skryt i dag.. PVM skal levere hver eneste kamp, han er stjerna! Bjørn kan vel bare reise til England, syntes han har skuffet siste kampene.. Men med hue på plass i ny klubb kan vi kanskje ikke forvente noe mer?!

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6114

PVM var ganske bra i dag, men har mye å gå på. Håper han nærmer seg formen.

Kommentar

• maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1311

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Enig i det du skriver, men i dag må vi også gi honnør til "gamlekara" PVM, BBS og Palmi. De tre ordnet sammen de to siste, praktfulle måla! Godt å se PVM som nummer 10.
                      JFL burde avverga alle tre FFK-måla.
                      Så klart, men jeg synes det er strålende å se Ohi og Ruben prestere såpass bra i dag!

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6114

Opprinnelig skrevet av Folke
                        Bjørn kan vel bare reise til England, syntes han har skuffet siste kampene..
                        2 assist i dag.

Kommentar

• Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

Opprinnelig skrevet av HSft
                          2 assist i dag.
                          Skulle bare mangle og burde vel fikset minst 1 til? Lunker til tider rundt der. Han er så god på sitt beste at det er mulig jeg forventer for mye av han, men jeg er ikke imponert av det han har vist siste kampene.

Kommentar

• El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

Meg på fredag: "Sist det ble satt opp gratisbuss, ble det LSK-seier. JUST SAYIN'!"

JA til gratisbuss hele året!
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6114

Opprinnelig skrevet av Folke
                              Skulle bare mangle og burde vel fikset minst 1 til? Lunker til tider rundt der. Han er så god på sitt beste at det er mulig jeg forventer for mye av han, men jeg er ikke imponert av det han har vist siste kampene.
                              Ingen andre har lagd mer enn 2 assist i serien i år.

Men han har større potensial enn det han har vist i de siste kampene. Det er jeg enig i. MEn han viser i enkelte situasjoner en klasse ingen andre på laget er i nærheten av, og vi blir svekket uanset hvem som tar plassen hans.

Kommentar

• *46*

Fra i går:
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Ruben er en god stopper.
                                Fra i dag:
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Nettavisen har seier til FFK i sitt oddstips. Da blir det minimum 1 poeng med tilbake til Åråsen.
                                Sitterer meg selv i ren gledsrus

Kommentar

• Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3501

Dette var rett og slett fantastisk! Herlig vilje og innstilling i dag, og da kommer poengene. Så hjelper det selvfølgelig at det er vi som får lykketreffene for en gangs skyld.
                                  Morsomt å se gleden til Palmi etter at han fikk assist på det første målet, der han viste mer glede enn når han sendte Marco van Basten sin scoring lenger ned i videoarkivet. I tillegg ser man hva selvtillit kan gjøre med laget, og da spesielt en unggutt som Ohi som plutselig vartet opp med noen herlige dragninger rett etter 2-3 scoringen.

Skaden på Sead er kritisk, da Faye Lunde dessverre er litt urutinert på dette nivået enda, og det kommer til å bli enda tøffere i de neste kampene. Deilig med forsvarsspillere med brukbar fart, og gode ferdigheter 1 mot 1. Fredrik Stoor er for meg blant de aller beste i dag, og gjør knapt en feil defensivt, i tillegg til at han bidro bra offensivt.

Karakter på kampen i dag: JAAAAAAAAAA!!

Kommentar

• Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1493

Har tenkt at alt av poeng før august er bonus.. Dette var 6 poeng i bonus!!!
                                    Må motto framover bli og være: Kjempe sammen!!

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3034

Idag skal alle med gult og svart hjerte være jævla stolte! Gutta jobber og sliter og viser en innsats som vi alle har etterspurt. Endelig gutta! Var til å få tåre i øyekroken av den innsatsen mange la ned. Framover spiller vi også til tider herlig fotball og bør egentlig feie Fredrikstad av banen og lede med 4 til pause. Frekstad har vel toppen 5 sjanser idag og alle måla burde egentlig lett vært unngått. De scorer på sine tre første hvor alle egentlig er heldige mål. Lund kan lastes for noen av dem, men hei, han er 17 og var nok ikke akkurat forberedt på å bli kasta inn i fuglas viktogste match på mange år. Gledelig å se Ruben i forsvar idag også. Kan bli en meget habil stopper i framtida. Scheel kan også bli god hvis han luker bort de få men fatale feilene han kan ha. Dette laget må få spille resten av året spør du meg. Genistrek å sette Erling fram som spiss også. I tillegg eier vi tribunen. Takk for meg
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Ble så glad at jeg må gi dere en glamourmodell fra Fredrikstad

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3034

Opprinnelig skrevet av reka
                                          Ble så glad at jeg må gi dere en glamourmodell fra Fredrikstad
                                          Valget mellom seier og Moens kremmerhus eller en kveld med denne dama og hennes mus? Lett! Førstnevnte
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...