Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, fredag 13. juli kl. 19.00
Kamptråd
LSK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, fredag 13. juli kl. 19.00
Etter en fantastisk prestasjon i Fredrikstad venter Tromsø hjemme på Åråsen. Viser vi (laget+supporterne) samme innsats som mot FFK så vinner vi kampen.
Nå må vi ikke lalte oss på laurbærbladene. Håper gutta forstår nå at det ikke nytter å legge seg ned dersom man får en kule eller to imot. Det lønner seg å kjøre på videre!
Hard jobbing vil uansett bli satt pris på fra min side.
Er Logi skada og helt ute av det?
Mest realistisk så blir det vel dette laget, men setter mine håp i parantes
Sead
Stoor - Ruben - Scheel(Nystuen) - Ringstad
Palmi - Johan - PVM - Bolly
Ohi
Knudtzon
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
En helt annen kamp mot kyniske TIL. "Hverdagsproblemet" til LSK vender nok tilbake, den manglende evnen til å spille god fotball mot et lag som ikke ukritisk satser fremover. TIL har i tillegg mer kvalitet enn de aller fleste andre lag. Blir vel knapt noen forandringer i og med skadesituasjonen, men forhåpentligvis blir keeperproblemtaikken løst.
Håper Scheel rister av seg slurvefeilene ganske fort. Har bra forutsetninger men må holde mer fokus. Vanskelig å vite hvor höyt Faye Lund ropte "Keeper" i går, men når Isak först bestemmer seg for å klarere den ballen, så skal den ut over dödlinja, ikke ut på 16 meters-streken. Hadde vi unngått det baklengsmålet tror jeg vi hadde kommet fra kampen med et enda bedre resultat. Ruben er forresten bankers på laget. Spiller ingen rolle hvor. Han skal spille uansett.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Håper Scheel rister av seg slurvefeilene ganske fort. Har bra forutsetninger men må holde mer fokus. Vanskelig å vite hvor höyt Faye Lund ropte "Keeper" i går, men når Isak först bestemmer seg for å klarere den ballen, så skal den ut over dödlinja, ikke ut på 16 meters-streken. Hadde vi unngått det baklengsmålet tror jeg vi hadde kommet fra kampen med et enda bedre resultat. Ruben er forresten bankers på laget. Spiller ingen rolle hvor. Han skal spille uansett.
Hvorfor skal Roger inn. Ohi spilte en meget god kamp i går og etter min fotballfilosofi så blir det feil å sette noen ut av laget så sant man ikke har spilt seg ut. Ohi viser at han har et meget stort potensiale. Roger har vært fryktelig dårlig i mange kamper nå i likhet med Johan Andersson.
Tror ikke Tromsø kommer til å tillate like mye rom bak som det Fredrikstad gjorde. Så jeg tviler på at den primitive fotballen med lange baller i rom til Erling vil være like effektiv i denne kampen.
Bolly eller Roger kommer nok inn for BBS. Tror Roger fort kan være det riktige valget i denne kampen. Da med Ohi frem og Johan fortsatt på venstre.
Ingen tro på poeng i denne kampen. Men jeg hadde tippa 0 poeng på de fire siste før august, så vi ligger allerede 3 poeng forran.
Ingen tro på poeng i denne kampen. Men jeg hadde tippa 0 poeng på de fire siste før august, så vi ligger allerede 3 poeng forran.
I utgangspunktet er det ingenting som tilsier at vi skal ta poeng i denne kampen, men denne ligaen er såpass jevn at man kan komme langt på 110% innsats og litt selvtillit. Spörsmålet er om vi klarer å ta med oss det positive fra Fredrikstad-kampen tilbake til Åråsen.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Vanskelig å vite hvor höyt Faye Lund ropte "Keeper" i går...
Kjapp liten digresjon. Man hører Faye-Lund rope på TV-lyden. Problemet er vel at Isak har bestemt seg før han hører/registrerer det, og at han ikke vet hvor nærme FFK-spilleren er.
Ramovic/Faye
Stoor - Gabrielsen - Scheel - Ringstad
Palmi - Roger - PVM - Ohi
Johan
Erling
Roger kommer inn for Björn. Et annet alternativ er at Ohi fortsetter sentralt og Bolly går ut på kant, men det er dette jeg helst vil se. Roger og PVM vet vi at har funket meget bra sammen tidligere, og vi trenger en solid sentral midtbane mot TIL som har Yttergård Jensen (kanskje beste midtbanespilleren i Norge) og Kara. Johan er best i og rundt 16, og kommer oftere i farligere posisjoner når han spiller på topp. Erling får selvsagt fortsette på topp, mot Tromsø sitt stopperpar som vel ikke er enormt hurtig?
Til har vel endel gode langskyttere så keeperplassen må det ikke gambles med her. Ikke et stygt ord om våre keepere, men i mål trenger vi en voksen frisk mann!
Til har vel endel gode langskyttere så keeperplassen må det ikke gambles med her. Ikke et stygt ord om våre keepere, men i mål trenger vi en voksen frisk mann!
På de tre siste Tippeligakampene har vi vel sluppet inn 5 mål fra utenfor 16-meteren. Det er ikke bra.
Poeng er bonus.. men bonus kan komme! Uansett: Kjemp sammen!! Da vil vi ta nye viktige steg..
Enig, eneste man forventer i denne kampen er full innsats, så får det nesten gå som det går.
Gir gutta jernet og fullt trøkk så skal jeg være fornøyd. Tromsø er faktisk en jævelig hard nøtt å knekke, og har mange gode spillere så det skal stå hardt å holde de unna målgården vår, da det renner inn bakover.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Tror ikke Tromsø kommer til å tillate like mye rom bak som det Fredrikstad gjorde. Så jeg tviler på at den primitive fotballen med lange baller i rom til Erling vil være like effektiv i denne kampen.
Bolly eller Roger kommer nok inn for BBS. Tror Roger fort kan være det riktige valget i denne kampen. Da med Ohi frem og Johan fortsatt på venstre.
. Er det bare Sumo og Tv2 Sport som sender kampen?
Med tanke på treningstråden, kan vel denne lagoppstillingen ventes imorgen. Jeg liker den. Viktig at vingene hjelper å demme opp hjemover. Venstresiden er veldig svak defensivt.
Logi
Fredrik S-Ruben-Isak-Stian
Palmi-Ohi-PVM-Bolly
Erling-Johan
Kommentar