LSK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, fredag 13. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Fortsetter dette vurderer jeg å åpne Gin-flaska..
- Ringstad og Bolly, TL svakeste venstreside.
- Kan heller ikke klandre Knudtzon, er ikke lett å utrette noe når en gang på gang spiller høye baller oppover.
- Scheel er en katastrofe. Kippe light
- Vi er ekstremt heldige som ikke ligger under med flere goller her.
- PVM lompe fra 30 m det nærmeste vi er, på hjemmebane!
Jeg finner virkelig ikke noe positivt i dette laget. Som det ble nevnt tidligere, vi må bare fokusere på å holde FFK bak oss. Vi er ikke bedre
Og der nevner Powell at innsatsen ikke er noe å utsette på. Ser vi samme kamp!?Kommentar
-
Ikke noe feil med innsatsen, sier Powell. "Nei vel".- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Det skal bli godt å få Wiggen på plass.Kommentar
-
LSK er eliteserien dårligste lag over siste 3-4 år, av de som ikke har rykket ned. Er det noen som blir overrasket over at en av eliteseriens aller beste lag i samme periode er bedre enn laget vårt? Innsatsen må selvsagt opp om man ønsker å vinne kamper, men støtte er alt klubben trenger nå.. Nå har vi alle sammen slengt møkk etter laget gjennom en lang periode uten at de har blitt noe bedre av den grunn. Kom igjen sportsklubben, dere kan så mye bedre!Kommentar
-
-
Kommentar