Hvorfor jobber de ikke alltid sånn?
LSK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, fredag 13. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Makan.
Det kom noen partyhumør folk forbi verandaen på hotellet her i sta og masa på fest, men Mooph deppa. Noen Gin og Knudsen, Ohi, Rogern, Palmi så er livet brått herrrrlig. Må finne festfolket, partyløven våkna!
Takk, tusen takk!Fugla mot nye høyderKommentar
-
Magisk. Kommer hjem fra ferie i Roma, tar flybussen og ser vi ligger under. Kommer hjem, jekker en øl og får se alt snu i 2 omgang. Latterlig deilig og ekstremt viktig før de 2 neste matchene. Ozz !livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
-
I dag er jeg stolt - stolt som faen.
Etter en 1 omgang langt unna tippeliga standarden så hever alle gutta seg. Men, jeg vil gi mye av æren til Roger.
Han viser power, initativ, vilje osv ut av en annen verden. I tillegg putter han på langskudd fra 25 meter. Han beholdt roen når de andre begynte å stresse.
Stoltheten baserer seg på et forsvar som er urutinert og tl tider kaotisk men men. Ringstad(grusom første omgang), Scheel og Ruben. Dette er tynt men de gir faen meg jernet i dag! Vakkert.Kommentar
-
I dag er jeg stolt - stolt som faen.
Etter en 1 omgang langt unna tippeliga standarden så hever alle gutta seg. Men, jeg vil gi mye av æren til Roger.
Han viser power, initativ, vilje osv ut av en annen verden. I tillegg putter han på langskudd fra 25 meter. Han beholdt roen når de andre begynte å stresse.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Ikke for å ta fra æren til spillerne for andre omgangen. Jeg var ikke på kampen, og jaggu vant dem igjen. Så lenge LSK vinner kommer jeg ikke på kampene.
I første omgang så spilte dem som før, møkk dårlig og ræva. 2 omgang taler for seg selv. Godt jobba spillere.Kommentar
-
Som nevnt tidligere i tråden; Roger'n viser vei. Nå begynner det vel å bli klart at han bör starte så mange kamper som mulig. Ohi skal selvfölgelig også spille, da han er bra om dagen, men han kan bekle andre posisjoner. Når Roger spiller opp mot sitt potensiale er han markant bedre enn Ohi (inget vondt om Ohi, han kan fylle andre posisjoner på en bedre måte enn Roger). Grusomt fett innhopp. Hele mannen lyste vinnervilje, god illustrert her:
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar