LSK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, fredag 13. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikki Mifsud
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2005
    • 244

    Fikk virkelig forstå forskjellen mellom himmel og helvete i denne kampen

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      @galu1003: SEIER! var meget tung i kroppen i dag, men laget gjorde det vi snakket om i pausen å det holdt til seier!er stolt av laget mitt og min klubb.

      Les: min klubb, mitt lag

      Kommentar

      • fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1507

        Opprinnelig skrevet av Paddis
        @galu1003: SEIER! var meget tung i kroppen i dag, men laget gjorde det vi snakket om i pausen å det holdt til seier!er stolt av laget mitt og min klubb.

        Les: min klubb, mitt lag
        Var trist å se bolly på banen idag. Må jo være syk eller noe. Ønsker Bolly alt vel og han har alle muligheter for å bli en knall-kant, men idag var ikke dagen hans.

        Men for en kamp! For ett lag! Elsker LSK!!
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          Ble TV-kamp på meg i dag da dagen begynte som en skikkelig fredag 13. med en to-åring på besøk hos svigers 50 mil unna på vei til sykehus, og stod da veldig på farten til å ta første fly vestover.
          Nå er alt bra - arvingen er skrevet ut, vi har en annenomgang med englevinger og _litt_ tryggere tabellposisjon.
          Litt interessant å lese hvordan utviklingen i tråden var fra slutten av første omgang og ut kampen da - fra å være svart som natta til nesten kanonisering av laget
          LasseN

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            Opprinnelig skrevet av Herman
            Hva med å fortsette sånn som vi spilte i 2. omgang?

            Palmi - Roger - Ohi - Johan
            PVM
            Erling
            Merker jeg liker det. :-)
            Håper bare noen kan komme inn for Scheel. Sorry ass, men han forårsaket mye av det som ble og kunne bli farlig idag. Han legger ned mange meter og gjør en bra innsats, men det blir mye krøll og lite lure løsninger.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Scheel kommer fra et defensivt bunnsolid Sogndal til å krydre hver kamp for LSK med store blemmer. Kanskje han er ekstra utsatt for usikkerheten som er i forsvarsfireren, muligens kunne han trengt en som Østli som makker. Har fortsatt tro på ham.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Scheel kommer fra et defensivt bunnsolid Sogndal til å krydre hver kamp for LSK med store blemmer. Kanskje han er ekstra utsatt for usikkerheten som er i forsvarsfireren, muligens kunne han trengt en som Østli som makker. Har fortsatt tro på ham.
                Scheel er fremtiden, gleder meg til å se han være sjef i eliteseriens tetteste forsvar ila ett år eller to :-)

                Kommentar

                • Mariel
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Feb 2012
                  • 26

                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  @galu1003: SEIER! var meget tung i kroppen i dag, men laget gjorde det vi snakket om i pausen å det holdt til seier!er stolt av laget mitt og min klubb.

                  Les: min klubb, mitt lag
                  Håper det er positivt ment fra din side, Paddis, at en spiller kaller det sitt lag og sin klubb?

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    Opprinnelig skrevet av Herman
                    Hva med å fortsette sånn som vi spilte i 2. omgang?

                    Palmi - Roger - Ohi - Johan
                    PVM
                    Erling
                    Så lenge spillerne jobbet utrolig dårlig i første omgang, så blir det like dårlig uansett hva man sender på. Uten hard jobbing og full innsats så kan du ha alle verdens beste spillere på lag og fortsatt vil du tape.

                    Så full innsats av alle mann er oppskriften, og så for man bytte ut dem som ikke helt har dagen.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Scheel er fremtiden, gleder meg til å se han være sjef i eliteseriens tetteste forsvar ila ett år eller to :-)
                      Först skal han öve seg på klareringer...
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Johnny Sack
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2007
                        • 127

                        Scheel er livsfarlig bak der. Skaper sjanser i mot ut av ingenting. Ingen som nevner det virkelig store problemet i 1. omgang...bevegelse! Faen meg 10 saltstøtter utpå der. INGEN gjør seg spillbare. Vi må spelle hjem igjen flere ganger. Forferdelig å se på. Jeg var så hissig at jeg skalv til pause. Jeg er fortsatt i sjokk etter siste 45, helt sinnsyk moral de viser. Nå må tabbemål og stillstand bort. Spiller vi som i 2. i hver match, ser dette meget lyst ut.

                        Kommentar

                        • Mikki Mifsud
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2005
                          • 244

                          Hvor gammel er Østli? 26?

                          Scheel - Østli neste år + ny vestreback + vi beholder Stoor hadde ikke vært feil.

                          Kommentar

                          • mats
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 621

                            Isak gjør noen håreisende feil, men uten hans tempo i dag, da med kippe og nystuen, hadde vi blitt løpt i fra. Slurve feil ct kan man trene bort.. Isak er en mann for fremtiden!

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Opprinnelig skrevet av mats
                              Isak gjør noen håreisende feil, men uten hans tempo i dag, da med kippe og nystuen, hadde vi blitt løpt i fra. Slurve feil ct kan man trene bort.. Isak er en mann for fremtiden!
                              Helt enig med deg. Scheel har ett stort potensiale, og selv med en del slurvefeil rydder han opp i den del med sin fart som ville blitt farlig med de andre bak der. Også deilig å se at vi med Ruben og Scheel er kjappere oppi ballfører, som også gjør at vi har langt færre avslutninger på langskudd på oss.

                              Kommentar

                              • Martin83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 794

                                Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
                                Kjempebra LSK! Tok kun 2 minutter, tipper Powell og Haglund tok en hårføner i pausen.
                                Snakka med en som gikk utafor garderoben i pausen og han bekrefter det du sier; Haglund ga spillerne en real hårføner...

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av Martin83
                                  Snakka med en som gikk utafor garderoben i pausen og han bekrefter det du sier; Haglund ga spillerne en real hårføner...
                                  Les hva Haglund selv sier etter kampen, hvorfor skal han lyve om det?

                                  Kommentar

                                  • Mikki Mifsud
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2005
                                    • 244

                                    Åkai.

                                    Hvordan er det mulig for et lag å gå fra det helt usmakelige uten plan, spillerglede, lange baller og mønster i 1.omgang til glød, innsats, presisjon og vinnervilje i 2.omgang? Jeg fatter det ikke - hadde vi spilt slik som i 2.omgang hadde vi vært på topp - ingen hadde slått oss. Helt utrolig - jeg har sett samtlige kamper i år + treningskamper, og jeg sliter med å finne fasiten. Enda verre blir det når Powell står i pausen å skryter til overbetalte MAX-reportere/journalister å sier at innsatsen var upåklagelig etter 1.omgang. Hva er det egentlig som skjer i garderoben før-under og etter kamp?

                                    Spillerne viser jo i 2.omgang at de er potensiale inne, og knuser jo et lag som har tatt medalje i 3/4 sesonger. Måten vi gjør det på virker jo så lekende lett. Hva er det som skiller 0-4 mot Glimt til 8 mål på 2 TL-kamper mot vesentlig bedre motstand?

                                    Tommel for de som veit why!

                                    Kommentar

                                    • Martin83
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 794

                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Les hva Haglund selv sier etter kampen, hvorfor skal han lyve om det?
                                      Well, don't shoot the messenger

                                      Når det er sagt, så mener jeg definisjonen av "hårføner" er litt forskjellig fra trener til en som hører på. En veldig bestemt trener med klare meninger kan høres ut en "hårføner".

                                      Uansett så vet ikke jeg verken hva Haglund sa eller hvilket tonefall han hadde, jeg bare gjenforteller. En ting er vi i allefall enig om: det funka!

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av Martin83
                                        Well, don't shoot the messenger

                                        Når det er sagt, så mener jeg definisjonen av "hårføner" er litt forskjellig fra trener til en som hører på. En veldig bestemt trener med klare meninger kan høres ut en "hårføner".

                                        Uansett så vet ikke jeg verken hva Haglund sa eller hvilket tonefall han hadde, jeg bare gjenforteller. En ting er vi i allefall enig om: det funka!
                                        Haglund er ikke "hårføner" typen. Han er klar i talen og direkte/ærlig, men nekter å tro at han ser gevinst i noe hårføner oppførsel alla Rekdal. Men jeg trur at en spiller som Petter f.eks. er med på å snu dette med sine holdninger/engasjement, kontra hva f.eks. Kippe hadde gjort eller rettere sagt ikke gjort..

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          SPILLERBØRS VG
                                          Sead - 4
                                          Stoor - 5
                                          Ruben - 5
                                          Isak - 4
                                          Stian - 5
                                          Palmi - 5
                                          Ohi - 6
                                          Petter - 6 BB
                                          Bolly - 3
                                          Johan - 5
                                          Erling - 5
                                          Roger - 6
                                          Sum 11 mann 55 p - TIL sum 11 mann 50 p.

                                          Målsjanser 7-5
                                          Dommern - 7 (Hæ?)
                                          Tilskuere 4597

                                          Kommentar

                                          Working...