Det er et godt poeng, det er jo en kjent LSK-syke å bruke folk i posisjoner der de ikke hører hjemme. Ringstad er et annet godt eksempel på dagens lag. Og ja - jeg så Bolly mot Kisa, og ja - han var god når han fikk mer plass og spilte mot et tregere forsvar, så jeg er ikke ute etter å korsfeste noen. Førsteomgangen i går var katastrofalt dårlig, men hadde han feber er det jo forståelig. Da sliter jeg mer med å forstå hvorfor Haglund satte han på banen til å begynne med.
LSK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, fredag 13. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Ifølge enkelte spillere klikka Sead fulstendig i pausen og gikk rundt i garderoben og pekte på hver enkelt spiller og spurte rett ut om dem ville spille 2 omg eller ikke ..Han var illsint på alt og alle ,, herlig innstilling selv om han ikke hadde sin beste kamp selv..
Når det gjelder Bolly i går. Jeg er 110 % sikker på at han ikke var fysisk i form i går. Har aldri sett Mathis ta løp langs hele siden for så å være helt pumpa og ikke klare å komme seg tilbake igjen - i hvertfall ikke etter 35-40 minutter. Ikke gi han tyn for gårdagens kamp...Kommentar
-
Kommentar
-
Publikum, i denne sammenheng Kanari-Fansen, våkna kraftig til liv på 2-2. I "gamle dager" gjorde vi alt for å løfte gutta, i denne matchen tente vi til etter at gutta hadde gitt oss tenning.Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja Haglund kan ikke staa ansvarlig her.Hvis Bolly har vert syk er det jo opp til han selv aa si fra,ingen andre enn han selv har skyld i at han spilte langt under pari.
Vi vant , det er det vigtigste ! men selv,kan jeg ikke se Bolly lenger som noe annet enn evig talent som aldri faar ut sitt virkelige potensiale,og Adecco er hans rette nivaa.Last edited by Playboy1; 15.07.2012, 11:05.Kommentar
-
Hvis Bolly har vert syk er det jo opp til han selv aa si fra,ingen andre enn han selv har skyld i at han spilte langt under pari.
Vi vant , det er det vigtigste ! men selv,kan jeg ikke se Bolly lenger som noe annet enn evig talent som aldri faar ut sitt virkelige potensiale,og Adecco er hans rette nivaa.Kommentar
-
Du sier altså at en spiller på 21-22 år ikke kan utvikle seg noe mer? Han har spilt på feil plass i 4 år, la nå gutten få en reel sjanse. Erling f.eks. er 2 år eldre.. Talentet til Bolly er udiskutabelt stort, men ja han er i en alder nå hvor det begynner å haste med førstelagsspill om han skal få ut sitt fulle potensial. Spillere som Ringstad og Bolly fortjener en skikkelig sjanse over tid, på sine riktige plasser, før vi skal kappe av dem beina.Kommentar
Kommentar