Det er flott at folk er optimister, men i de siste fire kampene har vi sluppet inn 12 mål mot et godt lag og tre dårlige. Skal vi få med oss poeng fra Lerkendal må det faktisk en ekstrem forvandling til. Om ikke annet har det vært en gradvis forbedring med henholdsvis 4, 3, 3 og 2 innslupne og stigning i kvalitet på motstandern. Sånn sett kan man si det går framover...
Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Enten så taper vi 5-0, eller så vinner bartepakket 1-0 på en ufortjent og jævli tvilsom straffe tildelt ca. i det '89. minutt. Her er det bare til å forberede seg på minst et par feilaktig annullerte mål, offside-dømming fra helvete, manglende kort til bartepakket og minst fire totalt uforståelige kort til oss, og et tosifret antall meget tvilsome friskpark til hjemmelaget. Det står nemlig nedfelt i NøFF sine vedtekter at RBK spiller fin fotball, vi er et skabbete døballag med harde tacklinger og tvilsome metoder, og da skal selvsagt RBK vinne.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Dette er den årlige kampen hvor diverse gjenstander ryker i leiligheten på grunn av horribel dømming! Den norske dommerstaben skylder meg et x antall PS kontroller, fjernkontroller, glass etc.
Enig med Holmiz. Dette blir enten jævlig stygt, eller så taper vi som vanlig fordi dommerne vil det sånn! Har ikke kalkulert med poeng her for å si det sånn, men vi er på gang. En overraskelse hadde vært deilig!..................Kommentar
-
Det er viktig at Johan gjør venstreposisjonen til sin framover. Fart og rykk, kan å spille, målfarlig. Funker ikke helt andre steder, er altfor omstendelig, som foran ffk's 2-2 mål.
Ærlig talt guffy, du setter ikke innpå gamlefar for Stian Ringo nå. Steinhard kan starte pakkinga, vi trenger han enda mindre nå som Østli kommer og Ruben funker baki der. Snart kommer Nystuggun og Kjeppe sjæl.
Dette er alvorlig ment. SP må ut, og FK må gi fra seg bindet frivillig. Makan.Kommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig "må ikke Steinar ut", og han trenger heller ikke starte pakkinga. Han er en rutinert spiller som bidrar mye i gruppa. Han er inne i sin tredje LSK-periode, og er den spilleren i klubben som debuterte tidligst i den gule drakta. Jeg regner med han går ut kontraktstida, hvis ikke forumet bestemmer noe annet.Kommentar
-
Bør vel i rettferdighetens navn si at jeg synes det går bedre og bedre for Stian på v.back.Han har aldri før spillt der,og gjør vel det fordi treneren sier det.Han har spillt venstre kant i hele sin karriere,og burde vel fått sjanse til å spille seg varm der.Med mye tillitt.Takket være vår eminente HB som plasserte han der.Håper han alikevel lykkes på back etterhvert,og synes han ikke gjør det noe dårligere enn visse andre derKommentar
-
Hvorfor skal vi bytte inn en aldrende Pedersen som vi så flere ganger tidligere i sesongen overhodet ikke passer å bekle backrollen, tenker da spesielt RBK kampen? Bl.a. en horribel pasning tversover som ble reddet av Ramovic. Pedersen bekler så absolutt ikke venstrebackrollen, la nå helller Stian spille seg varm der - selv om jeg er enige i mye av det dere sier. De som har fulgt med i år har sett at venstrebacken ikke er Pedersen sin plass. Noe som også førte til debatt her inne..
La Stian spille back - inntil vi får forsterkninger.Kommentar
-
Bør vel i rettferdighetens navn si at jeg synes det går bedre og bedre for Stian på v.back.Han har aldri før spillt der,og gjør vel det fordi treneren sier det.Han har spillt venstre kant i hele sin karriere,og burde vel fått sjanse til å spille seg varm der.Med mye tillitt.Takket være vår eminente HB som plasserte han der.Håper han alikevel lykkes på back etterhvert,og synes han ikke gjør det noe dårligere enn visse andre der
Hadde jeg bestemt, hadde Steinhard gått inn for Scheel ved siden av Ruben. Ruben har ikke spilt seg ut, men inn i rollen som stopper.Kommentar
-
Enten så taper vi 5-0, eller så vinner bartepakket 1-0 på en ufortjent og jævli tvilsom straffe tildelt ca. i det '89. minutt. Her er det bare til å forberede seg på minst et par feilaktig annullerte mål, offside-dømming fra helvete, manglende kort til bartepakket og minst fire totalt uforståelige kort til oss, og et tosifret antall meget tvilsome friskpark til hjemmelaget. Det står nemlig nedfelt i NøFF sine vedtekter at RBK spiller fin fotball, vi er et skabbete døballag med harde tacklinger og tvilsome metoder, og da skal selvsagt RBK vinne.Kommentar
-
For oss som vil vinne er det lett å peke på at sp og kjepp ikke var med nå når framgangen kom. Kanskje for lett. Likevel mener jeg (og andre tydeligvis) at Peders og Weltenbærj ikke helt holder niveauet, nemlig øvre halvdel av tabellen. Som er målet i år. Et mega-problem med gamlePeders er at han er start-treig, og de jævla testene på IH-skolen har ikke en dritt å si. Blir knust i dueller mot større karer i midten. Nystuggun er bedre der. Innsatsen er på topp, men smartnessen legges bort når han skal frem i banen å styre litt. Ødela mot vif hjemme i fjor, og kjempebrøler i år mot dem. Nå har han vært borte med skade..
McGøff er en fornuftig forummann, men du kan ikke mene at Stian Ringstad skal ut nå, etter å ha skjerpa seg defensivt mot TIL, og forhåpentligvis fått høre det etter ubesluttsomheten på slutten mot ffk. Men sp kan være tøffere mot en god høyre rbk-kant. Men nå er jo Dockal ute! Nei, Ringo spiller.
Steinar vurderes opp mot Scheel, ser også den. Isak får for dårlig betalt av RB, han gjør mye bra. Får de kjappe beina borti mye som sp aldri får snudd seg etter en gang. Men eeeeeeeee, uansett hvem som spiller av dem så blir det fort mye mål i mot er jeg redd.Kommentar
-
Har du fått noe som ikke var dårlig?!?
Vet vi flyr høyt om dagen, men tror ikke på poeng her. Går vi ut så dårlig som mot Tromsø vil RBK straffe oss vesentlig hardere enn tannløse nordlendinger. Tror heller ikke RævBK'erne vil la oss vinne samtlige dueller i en hel omgang.Kommentar
Kommentar